PDA

View Full Version : Psychobilly band zoekt Solo / Lead gitarist



necronomic
3 juli 2014, 09:14
Drummer (ex 16 Dollars volbeat tribute) en Contra bassist (ex bang bang bazooka) zijn op zoek naar een goede Lead / Solo gitarist om een Psychobilly band op te richten.
Stijl: Mad Sin, The Brains, Necromantix.

Kan jij met je solo's de band dragen en kom je uit de omgeving Eindhoven?
Stuur me een berichtje, we willen zo snel mogelijk aan de slag!!

necronomic
1 augustus 2014, 08:42
Een zanger / Slag gitarist is ook al gevonden!! nu alleen nog een solo gitarist!! Eerste optreden is ook al bijna rond......
https://www.facebook.com/TheLecters?ref=hl

Agent_Smith
8 augustus 2014, 15:08
Geen complete band, laat staan compleet gerepeteerd en toch al optredens boeken....
Succes in elk geval.

VanDiekum
23 augustus 2014, 14:55
Wat zoeken jullie precies in solo gitarist, ik heb wel ervaring, maar psychobilly is mij nog onbekend welk soort muziek moet ik dan aan denken.
Misschien kan ik eens langskomen als jullie aan het repeteren zijn.

Pepe
23 augustus 2014, 15:17
Dat pak je verkeerd aan VanDiekum. Als je je nou eerst eens gaat verdiepen in die muziek en DAN reageert?

dunhill1
23 augustus 2014, 16:50
Kampen Eindhoven is best een eindje rijden

VanDiekum
24 augustus 2014, 11:19
@PEPE daar hoef jij mij niet op te wijzen, nergens voor nodig om zo te reageren als je er niks mee aan toevoegd ......

@dunhill1 Ja nu zie ik Eindhoven staan, dat is idd wel ver weg.

Pepe
24 augustus 2014, 11:30
Waarom zo gepikeerd? Tis een goeie tip die je dan voor de volgende keer mee kan nemen.
Of vind je dat onzin, je ergens eerst in verdiepen als je wat wil.

telerocker
24 augustus 2014, 14:30
Ik vind Pepe's punt wel valide. Het is een specifieke muziekstijl die de juiste gitaar/amp en waarschijnlijk ook ook outfit/haircut vraagt. Als je nooit van psychobilly hebt gehoord, ben je waarschijnlijk niet de gedroomde kandidaat.

Pepe
24 augustus 2014, 14:43
Ik werd ooit gevraagd voor een rockabilly bandje. Ik heb een lading elpees -pre cd tijd- op de kop getikt en uitgezocht. Gitaar voor rockabilly zit vol met specifieke repertoire licks en je moet eerst kijken of je dat ligt of daar überhaupt interesse voor hebt. Psychobilly is nog extremer.