PDA

View Full Version : Wat ben ik kwijt?



G2G
7 juli 2003, 15:42
Als ik een goede fender wil (het mag een strat,tele of jaguar zijn) die zéér goed speelt? 2de hands of in de winkel.

Caio

sash
7 juli 2003, 15:44
2e hands usa strat is ongeveer 750 euro.
Wat jij zeer goed vind spelen is aan jou. Mijn strat speelt zeer goed naar mijn mening, maar die was 1500 euro.

G2G
7 juli 2003, 15:47
Het liefst zou ik dan voor jaguar gaan, maar die prijzen vind ik hoog liggen. Tegenover een strat die ook zeer goed speelt, minder kost.

Caio

Lacrymosa
7 juli 2003, 16:02
voor 799 heb je een splinternieuwe Highay strat

als je er een beetje ruw mee omgaat en er veel op speelt is ie binnen een hjaar ofzo een relic.

Speelt echt mega goed en klinken ook super

CheerS!!

jorrit
7 juli 2003, 17:07
jah of je koopt er metteen een hamer bij...dan issie binnen een half uur relic... :-?

sorry ik kon het niet laten... :oops:

ieme
7 juli 2003, 17:22
tsja... kijk eens op www.marktplaats.nl/www.gitaarmarkt.nl/muziek.2dehands.nl of zo succes!

SiNiSTRaL
7 juli 2003, 18:48
2e hands usa strat is ongeveer 750 euro.
Wat jij zeer goed vind spelen is aan jou. Mijn strat speelt zeer goed naar mijn mening, maar die was 1500 euro.

ja je mexicaan speelde eerst ook zeer goed, tot je de USA kreeg, je twin klonk ook eerst zeer goed, totdat je je pro reverb ofzo kreeg, toneslet :P

hoofd
7 juli 2003, 19:25
en daarvoor klonk z'n valvestate erg goed...kortom, totaal geen waarde hechten aan Sash z'n mening! Ben je alleen maar duur uit...

SiNiSTRaL
7 juli 2003, 19:29
hehe, nu hecht ik 'waarde' aan zijn valvestate :D

sash
7 juli 2003, 19:42
en daarvoor klonk z'n valvestate erg goed...kortom, totaal geen waarde hechten aan Sash z'n mening! Ben je alleen maar duur uit...

Eh dude, toen dat ik m'n valvestate had kende ik jou geeneens, dus wat dat betreft heb jij totaal geen recht van spreken.

En geen waarde hechten aan mijn mening... hmm veel mensen op dit forum hebben zeer dankbaar gebruik gemaakt van mijn mening, hebben aankopen gedaan die ik ze aanbevolen had en zijn er meer dan tevreden mee. Ze waren inderdaad duur uit ja, maar voor je geluid moet je wat over hebben he.

sash
7 juli 2003, 19:43
2e hands usa strat is ongeveer 750 euro.
Wat jij zeer goed vind spelen is aan jou. Mijn strat speelt zeer goed naar mijn mening, maar die was 1500 euro.

ja je mexicaan speelde eerst ook zeer goed, tot je de USA kreeg,

M'n mex strat speelt nog steeds goed.

hoofd
7 juli 2003, 19:50
en daarvoor klonk z'n valvestate erg goed...kortom, totaal geen waarde hechten aan Sash z'n mening! Ben je alleen maar duur uit...

heb jij totaal geen recht van spreken.


'tuurlijk wel, das het leuke van de Nederlandsche grondwet :D

SiNiSTRaL
7 juli 2003, 19:53
tssss.....stelletje profiteurs die allochtonen :P

sash
7 juli 2003, 20:51
:D

Ic3gl0vE
7 juli 2003, 22:23
Eh dude, toen dat ik m'n valvestate had kende ik jou geeneens, dus wat dat betreft heb jij totaal geen recht van spreken.


Wat je nu zegt klopt niet, want je hebt dat ding toch aan HEM verkocht???

En verder... er is altijd een goedkopere weg naar een mooi geluidje, moet je alleen soms wel veel mazzel hebben.

Dude
7 juli 2003, 23:33
2e hands usa strat is ongeveer 750 euro.
Wat jij zeer goed vind spelen is aan jou. Mijn strat speelt zeer goed naar mijn mening, maar die was 1500 euro.

jij bent gewoon een vuile patser

Dude
7 juli 2003, 23:34
2e hands usa strat is ongeveer 750 euro.
Wat jij zeer goed vind spelen is aan jou. Mijn strat speelt zeer goed naar mijn mening, maar die was 1500 euro.

ja je mexicaan speelde eerst ook zeer goed, tot je de USA kreeg, je twin klonk ook eerst zeer goed, totdat je je pro reverb ofzo kreeg, toneslet :P

geen toneslet, gewoon een zeikerige patser ! ! !

alles is the best in the fucking world tot er iets anders voorbij komt en dan is alles ineens helemaal bagger ! ! ! G A S

SiNiSTRaL
8 juli 2003, 01:07
Eh dude, toen dat ik m'n valvestate had kende ik jou geeneens, dus wat dat betreft heb jij totaal geen recht van spreken.


Wat je nu zegt klopt niet, want je hebt dat ding toch aan HEM verkocht???

En verder... er is altijd een goedkopere weg naar een mooi geluidje, moet je alleen soms wel veel mazzel hebben.

nee hij heeft hem aan MIJ verkocht

Ic3gl0vE
8 juli 2003, 13:01
maar als ik zou typen: "jij heeft hem toch aan MIJ verkocht" dan zou de zin niet kloppen, en het feit zijn verdraaid. Dus niet zo moeilijk doen mannetje