PDA

View Full Version : Waar kan ik een Engl Savage SE testen?



LordRiffenstein
7 juli 2003, 15:06
Kan iemand me vertellen waar in Nederland ik een Savage SE kan testen? Niet het nieuwe model, dat trouwens geen Savage is maar gewoon Engl Special Edition, maar dus het oudere model? Welke winkel heeft er eentje staan?

Ibanez RuleZ
7 juli 2003, 15:11
ik zag net dat je je diezel weg doet, WAAROM DAT DAN? man, jij blijft ook maar flipperkasten!

harrald

LordRiffenstein
7 juli 2003, 15:13
ik zag net dat je je diezel weg doet, WAAROM DAT DAN? man, jij blijft ook maar flipperkasten!

harrald

Tja, Diezel is een goeie versterker maar ik hou meer van de Engl voicing. De Diezel klinkt te modern voor me, te direct en de Engls hebben een wat lossere feel. Dus die Diezel is nu een dure backup en dan verkoop ik hem liever.

Negative K3 fan
7 juli 2003, 16:03
zonde, maarje, je zult er wel flink geld voor krijgen lijkt me... Ik zag die ad ook staan, heb je hem helemaal voor niets naar peter gebracht om hem te modden...

BLOK182
7 juli 2003, 16:52
Staat de diezel alweer te koop? Nja, mocht ik deze vakantie de lotto winnen, ik weet je te vinden ;-)

signsofzodiac
12 juli 2003, 19:15
Kom een keer langs bij me, ik heb een Savage SE, je bent van harte welkom. Woonplaats Enschede

Mitch
12 juli 2003, 20:15
Had Vox Humana er niet één staan ? Check de site even, daar staat het actuele bestand.

sash
13 juli 2003, 01:38
Peter Verspuy ook toch?