PDA

View Full Version : Decal vervangen



Hendriks
20 juni 2014, 23:24
Sinds vandaag ben ik een pracht van een RebelRelic strat rijker , helaas heeft de vorige eigenaar een F-logo opgeplakt.
Vandaag contact gehad met Luke van RR en nadat ik hem met foto's kon overtuigen dat het een RR is stuurt hij mij een origineel decal.
Het nieuwe decal plakken is niet zo moeilijk (waterslide) , maar hoe kan ik het beste he F-logo verwijderen? Weer nat maken en er afweken ,of?

barno
21 juni 2014, 01:32
als er geen lak over zit, afschuren met 800 grit, en anders ook, dan mss beginnen met 600

Hendriks
21 juni 2014, 08:51
als er geen lak over zit, afschuren met 800 grit, en anders ook, dan mss beginnen met 600

De hele headstock schuren?

barno
21 juni 2014, 10:36
dat hangt er wat vanaf. als er lak over de decal zit, dan best wel ja.

Hendriks
21 juni 2014, 10:43
dat hangt er wat vanaf. als er lak over de decal zit, dan best wel ja.
Zit geen lak over ,is op de lak geplakt.

RS-Rik
21 juni 2014, 10:59
warm water en de zachte kant van een schuursponsje? Anders een katoenen doek en dan flink wrijven. Misschien een drupje afwasmiddel erbij.

Stóm he, dat mensen een strat van een ander merk (op fraudulente wijze) willen opkalefateren met een Fender logo. Ik snap niet dat mensen zo graag met Fender te koop kopen dat er een hele markt voor Decals is ontstaan. Kan ik met mn hoofd niet bij..Waar zit die romantiek??

Hendriks
21 juni 2014, 11:17
warm water en de zachte kant van een schuursponsje? Anders een katoenen doek en dan flink wrijven. Misschien een drupje afwasmiddel erbij.

Stóm he, dat mensen een strat van een ander merk (op fraudulente wijze) willen opkalefateren met een Fender logo. Ik snap niet dat mensen zo graag met Fender te koop kopen dat er een hele markt voor Decals is ontstaan. Kan ik met mn hoofd niet bij..Waar zit die romantiek??
Helemaal mee eens. Het is allemaal heel realistisch ,gitaar is te verkopen als Fender ,dat gaan we dus even rechtzetten.

Rinze
21 juni 2014, 11:24
Welke gitaar? Ik zie geen foto's... Heb je de Framus tegen deze geruild? Ik zag hem op MP staan.

Hendriks
21 juni 2014, 11:31
Welke gitaar? Ik zie geen foto's... Heb je de Framus tegen deze geruild? Ik zag hem op MP staan.
Foto komt als de andere decal erop zit . Geruilt ja , ik kende deze al ,was van een kennis.

Rinze
21 juni 2014, 11:37
Toch weer een Strat he ;)

Hendriks
21 juni 2014, 11:45
Toch weer een Strat he ;)
Eigenlijk moet ik ook niet naar iets anders kijken , ik vind veel mooi ,maar strats en tele's zijn het toch wel voor mij.

Rinze
21 juni 2014, 12:09
Ach, je bent via de Framus weer bij deze uitgekomen, lijkt mij een mooie ruil. Voor jou dan, ik geloof niet dat ik nog echt iets met Strats heb.

Hendriks
22 juni 2014, 13:16
Gelukt , viel allemaal mee , eerst goed vochtig gemaakt en met de nagel kon ik de decal er eraf halen. Nieuwe zat er ook zo op.
Zal morgen foto's posten.

Hendriks
23 juni 2014, 14:46
Het is nu weer een "echte".
http://imageshack.com/a/img843/6790/8no46.jpg