PDA

View Full Version : Boss GT-10 of 100 of de ME-80?



Hombra
20 juni 2014, 21:40
Weet niet wat te doen.
Boss GT-10 of 100 of de ME-80??
Ik speel gewoon thuis op een les Paul dus niet in een band.
Volgens mij is de 100 super alleen misschien erg ingewikkeld in gebruik en de 10 ook.
De 80 is denk ik erg gebruikersvriendelijk.
Maar zit er een ongelooflijk verschil in. Ik denk dat de 100 er uitspringt maar ja ook in prijs.
Graag advies!!

denis.hermans
20 juni 2014, 23:27
Kijk anders ook eens naar de boss js 10 . (Boss eband)Die heeft sounds afgeleid van de gt100 maar is toch minder ingewikkeld. Heeft een aantal leuke functies om te oefenen : opnemen op sd kaart, nummers vertragen. Heeft ingebouwde speakers. Ik heb zelf de js8 (oudere versie) en ben daar erg tevreden over. (Klinkt veel beter dan de officiële demo's op het web.

denis.hermans
20 juni 2014, 23:31
Gt 100 laat nog veel meer editen toe maar da's dus ingewikkelder,Hoewel de gt serie een Ez (easy functie) heeft om klanken intuïtief te maken.
Die Ez functie zit ook op de Eband en verhoogt mi werkelijk de toegankelijkheid van het apparaat.

muziekschuur
21 juni 2014, 00:26
dual processor. Dus schakelen tussen patches is direct. En de bijgeleverde software zal een enorme toevoeging zijn. Als je het kan betalen.... de GT100... Dit ivm de hardware waardoor hij langer ondersteund zal blijven.... met nieuwe sounds... En die komen vast... Roland heeft flink last gehad van de Tsunami. En al haar versterker modellen worden vast nog bijgewerkt.


http://www.youtube.com/watch?v=eyNYKqGPDdA

Hombra
21 juni 2014, 00:52
Maar muziekschuur is de 100 moeilijk in gebruik!!
Ik heb helemaal geen enkele ervaring met een pedaal??

Hombra
21 juni 2014, 16:12
Vandaag weer veel gezien en gehoord!! En de de beslissing is gevallen!! Heb een Boss GT-100 gekocht.. Wat een mogelijkheden zeg!! Topper!! 😊

denis.hermans
21 juni 2014, 19:19
Gefeliciteerd !
En geraak je er wijs uit ?

Hombra
21 juni 2014, 21:13
Hoi Dennis,
Nou de standaard geluiden maar ik probeerde even wat dingen uit en kwam al niet meer in mijn zeg maar begin stand terug. Maar was ook even gaan modderen zonder boek. Dus boek erbij gepakt en dan lukt het natuurlijk. Morgen even wat meer dingetjes gaan proberen.
Maar zitten echt ongelooflijk veel mogelijkheden in. ��