PDA

View Full Version : Combo, clean, warme, volle toon, laag wattage



Luke-wannabe
20 juni 2014, 11:34
Hee guys,

Ik heb nu een Fender Deluxe 85 ampie voor dit soort doeleinden, maar die is me vaak toch nog nét niet. Werkt top in een band, maar ik speel de laatste tijd veel in theaters en dingen waar het allemaal wat zachter moet, en daar gaan mijn Bandmaster en 100 watt Marshall toch net wat te hard voor.
Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een fender style ampje (liefst buizen) tot 20 watt. Maar dan niet zo'n ding ontworpen om te scheuren, maar het moet clean zijn! Ik dacht zelf aan Fender Princeton ofzo?
Budget: Ik wil er niet echt meer dan een paar honderd euro aan uitgeven. Fender Princeton tweedehands is wel echt de max (€800)

Misschien hebben jullie ideeën? Ik weet het niet meer...

Leon

humbucker
20 juni 2014, 11:58
Princeton is inderdaad wel heel erg leuk. Klinkt super, maar is wel een 10". Heb er een keer een gitaar over getest en ik was heel erg aangenaam verrast.

Deluxe Reverb kan misschien ook, al is die volgens mij alweer wat harder. Maar die heeft dan wel weer een vibrato.

Misschien een Excelsior? Maar die had je toch snel weer weggedaan dacht ik?

Rutger
20 juni 2014, 12:08
Vox AC15 misschien?

Er is tegenwoordig vrij veel in dit segment te krijgen.

Edit:
Sorry, had over het 'fender style' heen gelezen. Maar de AC15 is toch wel het proberen waard en vooral ook niet te duur.

LRS
20 juni 2014, 13:25
Ik zou de bandmaster (40W?) gewoon een tikje zachter zetten. Is zo'n fijne amp en veel meer fender style krijg je ze niet... Misschien eerder investeren in een leuke, handzame 2x 10" cab?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pepe
20 juni 2014, 13:59
Blues junior?

muziekschuur
20 juni 2014, 14:28
Twin redknob 2x10..... Die komen nogal eens voorbij...

Of deze:

De George benson hotrod deluxe.... Vast heel lang heel clean...
http://www.bax-shop.nl/gitaarversterker-combo/fender-gb-hot-rod-deluxe-george-benson-signature-buizen-combo/product-details.html


https://www.youtube.com/watch?v=4J1uSiWpGk8

Pepe
20 juni 2014, 14:50
Een 2x10 Red knob twin die vaak voorbij komt? In 30 jaar nog nooit eentje gezien. Bestaat het wel? En dat moet een watt of 20 zijn?

Echt, soms begrijp ik helemaal niks van die posts van jou. :D

HaroldA
20 juni 2014, 15:00
Is zo'n Roland Jazz Chorus daar niet uitermate geschikt voor?

Little Jay
20 juni 2014, 16:14
Bluesbaby 22 met Blackface switch van Award Session...... wel zelf een cabje bouwen en een speaker en galmveer kopen, maar dan kun je voor zo'n 400 euro een lichtgewicht 22w amp hebben die zeer Fendery klinkt en heel veel buizengeluid biedt (maar hij is solid state ;-)

http://www.award-session.com/bluesbaby.html

HaroldA
20 juni 2014, 16:21
Bluesbaby 22 met Blackface switch van Award Session...... wel zelf een cabje bouwen en een speaker en galmveer kopen, maar dan kun je voor zo'n 400 euro een lichtgewicht 22w amp hebben die zeer Fendery klinkt en heel veel buizengeluid biedt (maar hij is solid state ;-)

http://www.award-session.com/bluesbaby.html

Klinkt toch vrij niet-clean:


https://www.youtube.com/watch?v=JK8sMJnQXUg

muziekschuur
20 juni 2014, 16:51
Een 2x10 Red knob twin die vaak voorbij komt? In 30 jaar nog nooit eentje gezien. Bestaat het wel? En dat moet een watt of 20 zijn?

Echt, soms begrijp ik helemaal niks van die posts van jou. :D

Is niet zo heel gek.... Er zijn nogal wat steekjes los..... Maar er is een 2x10 in de Redknob series.... Wist ik maar hoe dat ding heet...

Ah, het steekje dat bij jou los is... Is dat je zelf niet even googelt maar iemand anders liever in discrediet brengt....

http://3.bp.blogspot.com/-EhgxSP-kvtQ/UU4t1Nn7gSI/AAAAAAAACV0/IV_pI9FDrW4/s200/Fender+Super+210.jpg

By 1990, Fender was stretching for ideas and came up with two similar amps. The Super 112 was a 60-watt amplifier that got its power from two 6L6 tubes and used two-712AX7 preamp tubes. This was a channel-switching amplifier manufactured during the era that Fender switched to red knobs. This came with reverb and an 8-ohm, 12-inch Fender Special Design speaker.

The Fender Super 210 was identical in all of its features, but it was loaded with two-10 inch Fender speakers.

Kakihara
20 juni 2014, 17:04
Iets Ampeg-achtig? GVT15 heeft ongelooflijk veel headroom voor een eenkanaals versterker. En een leuke toonregeling.

Pepe
20 juni 2014, 17:14
Ah, het steekje dat bij jou los is... Is dat je zelf niet even googelt maar iemand anders liever in discrediet brengt....

By 1990, Fender was stretching for ideas and came up with two similar amps. The Super 112 was...

Niet zo onaardig gelijk, zeg dan gewoon dat je je vergist hebt. Je roept een Twin en dan kom je aan met een Super? Dat is heel wat anders.

Als ik je in diskrediet wil brengen post ik wel die foto's van jou met de buurvrouw.... :D

Jannnus
20 juni 2014, 19:27
laney cub 10 met 12" cabje perfect
en gaat ie stuk koop je een nieuwe

raabje
20 juni 2014, 23:12
Het normale kanaal van een Marshall JTM 30 klink heel clean en fender achtig. Met een 12Y7 buis op v1 helemaal, en 6L6 power amp buizen helpen ook. Amp is er in 2 x 10 inch of 1 x 12 inch combo.

Hendriks
20 juni 2014, 23:17
Ik stem voor een Princeton of een Deluxe , een RI heb je 2dehands wel voor €800.

HaroldA
20 juni 2014, 23:23
Ik stem voor een Princeton of een Deluxe , een RI heb je 2dehands wel voor €800.

Princeton stelt hij zelf voor een de deluxe heeft hij al ;)

Hendriks
20 juni 2014, 23:31
Princeton stelt hij zelf voor een de deluxe heeft hij al ;)
Deluxe Reverb bedoel ik (ab763).

FruscianteFan
21 juni 2014, 10:53
Ik zou wel gaan voor flink goede kwaliteit dan, want de versterkers die je hebt zijn al erg lekker. Dan kan je wel een Blues Junior of Laney Cub nemen, maar die klinken vast niet zo fijn als je bandmaster.

Luke-wannabe
21 juni 2014, 11:13
Blues Junior klinkt geloof ik heel boxy? Echt als een kleine versterker.
Een AC15 is niet zo mijn ding volgens mij. Een beetje dunnig geloof ik.
De Super 60 is wel zestig watt, dus die heeft nog meer vermogen dan mijn Bandmaster. Lijkt me niet echt de oplossing.
Ampeg, dat ergens werd aangedragen door iemand lijkt me een goed idee! Ik heb zo'n anderhalf tot twee jaar geleden op zo'n nieuwer combo'tje van 15 watt gespeeld en dat klonk heel erg goed. De GVT15. Die worden alleen niet meer verkocht. Misschien daar ook eens naar kijken!
Blijven Princetons lang clean, of gaan die toch ook wel gauw de oversturing in?

muziekschuur
21 juni 2014, 11:33
Ik kan er toch ook niet aan doen...... (terwijl ik snel mijn broek naar boven trek...)...

Maarre.... Ik zei een redknob met 2x10.... Toch?

muziekschuur
21 juni 2014, 11:35
Met een drummer erbij een 15 pk buizenbakje dat clean blijft..... Nu ja als het een jazz drummer is....

Maarre... Uiteindelijk gaat het om het gewicht wat je niet wil dragen... Toch?

Kijk dan eens naar de nieuwe Musicman 112 RD 50. Weegt net geen 12 KG. Wel met twee 6L6 buizen. Dus plenty plenty geluid daar...

http://www.music-man.com/images/amps/112rd50.pdf

FruscianteFan
21 juni 2014, 11:40
Blues Junior klinkt geloof ik heel boxy? Echt als een kleine versterker.
Ik ben heel tevreden over mijn Blues Junior maar wil hem wel verder modden (tot nu toe andere speaker, koudere bias en preampbuis met minder gain). Dat hij klein is en klinkt, kan ook voordelig zijn, maar dat moet je maar net willen.

kan je wel een recente opname sturen van een live-clip, zowaar nog in een theater ook.

Pepe
21 juni 2014, 11:54
Ik heb in theaters gespeeld met een Princeton, soms meer dan voldoende, soms net te weinig, hangt van de setting af.
Als je "orkest" bent, je wordt uitversterkt en je zit naast je amp is ie ideaal, sta je een paar meter voor je amp en staat die op de grond verzuip je geheid.
Ampeg is een goeie. De serie voor de GVT, de Diamond, zou ik ook niet uitsluiten. Ik zit zelf nog wel eens te kijken naar een Music Man RD110 wegens lekker klein maar misschien te hard voor je. Laney (Lionheart) en Peavey (20 watt tweed). Mijn Evil Robot is te koop, die lijkt me ook vrij ideaal maar niet Fenderish genoeg wellicht.

Riny
21 juni 2014, 12:06
Op de bestaande versterkers zitten toch een volumeknop welke omlaag kan?
Is het om het gewicht te doen dan zijn er voldoende alternatieve dus ik zie het hele probleem niet (ben ook niet de slimste, hahahaha)

tommus42
21 juni 2014, 13:01
Ik ga na de vakantie bezig met een supercompact (Guyatone GA1500) 2x6L6 versterkertje. Komt vooralsnog alleen een driver in voor de eindtrap (een soort van effect-return), om allerlei zaken op los te laten. Maar een eenvoudige doch effectieve voortrap kan natuurlijk ook:). Kopen?:D


edit: draait op 480V, Hammond OT, schema 1987X:satisfie:

Jannnus
21 juni 2014, 14:08
Op de bestaande versterkers zitten toch een volumeknop welke omlaag kan?
Is het om het gewicht te doen dan zijn er voldoende alternatieve dus ik zie het hele probleem niet (ben ook niet de slimste, hahahaha)

denk dat ik het met je eens ben :)
(waarom een nieuwe versterker? als je met de huidige je helemaal niet over "break up' hoeft druk te maken.....mooi clean op elk gewenst volume....toch ??)
maar ik ben helemaal niet slim............

FruscianteFan
21 juni 2014, 14:12
hier moest ik net nog ff aan denken. Geen idee wat hij ervoor vraagt trouwens

http://handcraftedamps.de/

(1x12, 1x6l6 amp)

telerocker
21 juni 2014, 14:49
Brunetti Singleman 16 - 6V6

Mitch
21 juni 2014, 20:57
Princetons blijven lang genoeg clean als het vooral voor theater gebruik is, dus dat zou geen tegenargument moeten zijn. Wel een 10", maar érg aardige sound, die reissue. Ouder kan natuurlijk ook maar ik heb geen idee van de tweedehandsprijzen.
AC15 moet je vér vandaan blijven, of er moet een ontzettend inefficiënte speaker met een hoop laag in zitten.
Ik zou eigenlijk willen vragen: waarom wil je naar buizen overstappen? Juist voor de dingen die echt zachter moeten blijft dat een gevecht.

the sure thing
21 juni 2014, 23:13
... En blijf ook weg van de Brunetti Single Man. Wat een vreselijk lelijk inhiudsloos clean heeft die amp.

beruk
22 juni 2014, 11:41
Ik zou eigenlijk willen vragen: waarom wil je naar buizen overstappen? Juist voor de dingen die echt zachter moeten blijft dat een gevecht.
http://www.jazzamp.com/images/10R_frontpage.jpg
Henriksen amps
Naar Casa Benelly, daar zijn er een paar. De moeite waard om te checken, toch?

E-J
22 juni 2014, 17:06
Als je een Princeton Reverb nog niet getest hebt, niet wachten en doen. Voor wat meer decibelletjes zou ik zeker overwegen er een efficiëntere speaker in te hangen. Ik ben verzot op mijn Silverface (met Eminence Copperhead speaker). De '65 reissue is zeker niet verkeerd.


http://www.youtube.com/watch?v=gHVG4kDurtY

jim__
23 juni 2014, 15:05
Kijk ook zeker naar de Vox Bruno 18C. Heb die ook gekocht om exact dezelfde reden.

Mooi clean, maar ook dynamisch en met een mooi randje mocht je dit willen. Versterker is 1 kanaals, maar met een goede master volume zodat je hem desgewenst ook kan laten oversturen op lagere volumes. Reageert lekker op pedalen en je volumepot, en hangt eigenlijk tussen de AC15 en een Fender Deluxe Reverb in qua klank.

Qua prijs ook erg lekker, en wel met een 12" speaker zodat ie flink body heeft. Versterker is niet klein voor een 1x12 combo, maar dit hoor je er ook in terug. En hij is gelukkig erg goed te tillen, stuk lichter dan mijn 1x12 Marshall combo die van MDF is gemaakt.

Luke-wannabe
23 juni 2014, 21:07
Ik lees een hoop reacties, maar ga niet overal specifiek op in.
Het zachter zetten van mijn Bandmaster kan natuurlijk, maar praktijk blijkt uit dat -ie dan nét niet heel lekker klinkt..
Theater gigs verschillen qua volume. Vanaf 3-piece met een vleugel en een zangeres tot volledige bands. Het gebeurd allemaal wel eens. Maar ik vind het lastig. Mijn Bandmaster klinkt toch wel zó veel beter dan mijn Deluxe 85 ampje, dat ik het idee heb dat ik helemaal geen 1x12 of nog kleiner met weinig vermogen wíl. Maar ja. Soms moet je he...
Thanks voor alle tips! Ik neig nog steeds heel erg naar de Princeton. Maarja, ik heb dan ook al járen een zwak voor dat ampje.

Mr.Fingers
23 juni 2014, 21:18
https://www.youtube.com/watch?v=BBjINK9vUjM

Princeton!

(en anders is de Ampeg M12 of Jet ook wel een optie)

Mitch
23 juni 2014, 22:37
Als je er een lichte voorkeur voor hebt zou ik zeggen: doen. Je leert zo'n amp pas kennen als je er in verschillende situaties mee speelt en laten we eerlijk zijn: vaak zijn dingen als 'een zwak' of 'een gevoel' goede raadgevers.

peter_heijnen
23 juni 2014, 23:07
Fender Deluxe 85 ampie voor dit soort doeleinden, maar die is me vaak toch nog nét niet.......Misschien hebben jullie ideeën? Ik weet het niet meer...
Mss wil je ook helemaal geen nieuwe amp maar andere speakers. Had je mss ook al eens nagedacht over zo'n eminence speaker met 'regelbare efficiency'?

http://www.eminence.com/speakers/speaker-detail/?model=Maverick

http://www.eminence.com/speakers/speaker-detail/?model=Reignmaker

Als een van de twee type speakers je kan bekoren, geeft het je de mogelijkheid tot 9db per speaker te dempen. Ik ken zelf de speaker en werking met demping niet maar als ik dit stukje zo lees is het niet verkeerd: http://www.guitarplayer.com/lessons/1014/eminence-maverick-and-reignmaker-flux-density-modulation-speakers/13153

Twee van die speakers en de oude verpatsen, dan kun je met zo'n 300 euro klaar zijn.

Dan is het wel nog de vraag of -9db genoeg demping is voor je?

Pepe
23 juni 2014, 23:38
Niet zo flauw met die ratio Peter... hij heeft net een goed excuus voor een Prince te pakken, zo vaak komen die excusen niet voorbij

Kakihara
23 juni 2014, 23:49
Wat zit je nu nog om 'advies' te vragen eigenlijk: stiekem wil je al jaren een Princeton, je kan het permitteren én je hebt een excuus. Wat heb je dan nog nodig? :)

peter_heijnen
23 juni 2014, 23:57
Niet zo flauw met die ratio Peter... hij heeft net een goed excuus voor een Prince te pakken, zo vaak komen die excusen niet voorbij
Sorry Pepe, ik had een rothumeur omdat het maar 2-0 is geworden. Die eminencen klinken helemaal ruk! :)

Pepe
24 juni 2014, 00:59
Ja, ik heb er ook de pe in en heb van de weeromstuit maar een biertje opengeplopt..

peter_heijnen
24 juni 2014, 11:04
Ik ook bijna, ware het niet dat ik eindelijk weer een excuus heb gevonden om limonade te drinken, radler. Maar dan wel de heavy versie he, 2%! :)

Luke-wannabe
24 juni 2014, 12:08
@ Peter Heijnen: Tsja, die speakers ik weet het niet. Dat soort dingen werken vaak toch niet hoe je zou willen of verwacht dat ze werken. Misschien als ik ze ergens kan testen een keer.
@ Kakihara: Tsja, ik weet het niet. Misschien hadden sommige mensen nog andere goeie opties! Zoals de Ampeg combo's dat zijn inderdaad erg leuke versterkertjes. Verder zijn er volgens mij niet zo veel laag wattage clean amps naar mijn weten. Ik dacht misschien weten de gitaarnetters er nog een stel? Altijd leuk om het over te hebben toch :)

Pepe
24 juni 2014, 12:24
Je kan ook even wachten tot de Supro reissues arriveren. Erik vd Haar gaat het regelen zei hij.

muziekschuur
24 juni 2014, 22:11
D'r zijn toch ook nog evil robot amps?

Sent from my RM-937_eu_belgium_962 using Tapatalk

Pepe
24 juni 2014, 22:26
Dank voor een bump van mijn post 24 muziekschuur.

Mitch
24 juni 2014, 22:50
Is er ook iemand die er zo één te koop heeft dan?

Pepe
24 juni 2014, 23:47
:d................

peter_heijnen
25 juni 2014, 13:53
:)
........

HaroldA
25 juni 2014, 13:55
Is er ook iemand die er zo één te koop heeft dan?

Zo zoek ik nog steeds een Marshall in a box.

FruscianteFan
25 juni 2014, 13:58
Zo zoek ik nog steeds een Marshall in a box.
marshall in a box of rock?

HaroldA
25 juni 2014, 14:24
marshall in a box of rock?

http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/25/e2/54/25e25429ace4eeeb1e308cb0fb2ada14.jpg

FruscianteFan
25 juni 2014, 17:29
ik ben wel grappig.

alias
25 juni 2014, 22:30
Waarom de Bandmaster niet voorzien van een pentode/triode schakeling? Eenvoudig, doeltreffend en goedkoop. En als je de oude nulfase schakelaar ervoor gebruikt, blijft ie er origineel uizien.

peter_heijnen
25 juni 2014, 23:38
Dat brengt me op de TAD tonebones. Zitten er 6l6'en in die bandmaster?

http://www.tubeampdoctor.com/de/shop_TAD_Equipment_TAD_ToneBone/ToneBone_PENTODE_Preis_pro_Paar_669

Vertaling: de 6l6'en vervangen door deze adapters met el84's, je versterker gaat dan in class A werken zonder het originele karakter van je amp veel te veranderen en tussen de 14 en 18 watt vermogen leveren. De tonebones werken ook in je marshall.

Andere optie is de zeer onbekende kasha quickmod mini:

http://kashaamplifiers.com/index.php?main_page=product_info&cPath=34&products_id=88

Dit ding prik je in V3. Zonder toonverschil (volgens kasha) heb je nu een -schakelbare- mastervolume. Heb het ding ooit aangeschaft als tweede schakelbare master maar nog nooit gehoord/gebruikt omdat er niet genoeg ruimte was voor inbouw in mijn kleine theatercombootje... :)
Deze versie QM is alleen voor fender achtigen

Ik heb dus zowel die tonebones pentode als de kasha QM mini, beide zijn te koop. Als je het interessant vindt mag je ze allebei uitproberen, verzendkosten voor eigen rekening. Stel het bevalt, voor de QM wil ik 75 euro hebben en voor de twee tonebones incl el84's 50 euro. Bevalt het niet stuur je de boel terug.

Ik merk het wel.

Eko
26 juni 2014, 16:58
Moet je wel even checken of de Bandmaster hoog genoeg is om de tonebones en de EL84`s kwijt te kunnen. Een oude head is namelijk niet zo heel hoog... Het is maar een tip.

stratestic
26 juni 2014, 22:43
Misschien een Hook R20 combo iets?

Luke-wannabe
27 juni 2014, 00:39
Peter Heijnen bedankt voor het aanbod! Ik zal er eens naar kijken.

Jimi Hendrix
27 juni 2014, 08:01
voor precies dit heb ik net een Fargen Townhouse 20 combootje zelf geïmporteerd.
6v6 / 20w / 1x12. Komt wel wat hoger uit (1600 incl BTW en invoerrechten), maar aanrader. 't doorsparen waard.
Jij speelde toch op 't eindexamen van Elke laatst? groetjes, de geluidsman :)

peter_heijnen
27 juni 2014, 10:44
Prachtig versterkertje Jurgen, alleen al om te zien.

Maar als het die kant op gaat met het budget wil ik de kool en elfring ace 1x12 ook nog noemen. 50 watter met twee karakteristieken -rara, fender en marshall- met een ingebouwde soort van attenuator. Echter het is geen attenuator. Je hebt dan ook niet de nadelige gevolgen van een attenuator. Zolang de speaker lekker kan werken is het de perfecte mastervolume. Ga je zachter dan wordt het ook wel minder, maar dat is dan de speakerwerking die je mist.

En sowieso: koopt hollandsche waar! :)

Jimi Hendrix
27 juni 2014, 11:15
haha Peter.
je hebt natuurlijk veel keus in dit soort dingen, ook van Nederlandsche bodem.
Ik had gewoon zin om eens wat leuks te importeren.
Qua features past deze me perfect.

Luke-wannabe
27 juni 2014, 11:26
voor precies dit heb ik net een Fargen Townhouse 20 combootje zelf geïmporteerd.
6v6 / 20w / 1x12. Komt wel wat hoger uit (1600 incl BTW en invoerrechten), maar aanrader. 't doorsparen waard.
Jij speelde toch op 't eindexamen van Elke laatst? groetjes, de geluidsman :)
Ha Jurgen! Wat grappig dat we elkaar zo weer tegen komen. Fargen is wel zeer chique ja, maar is me toch nét iets te stevig qua budget. Tussendoor ben ik ook nog aan het sparen voor een auto. Het nare van geld is dat je het maar één keer uit kunt geven.. Is de Fargen Marshall achtig of is dat alleen maar het beeld dat ik bij het merk heb?

Jimi Hendrix
27 juni 2014, 14:44
Ha Jurgen! Wat grappig dat we elkaar zo weer tegen komen. Fargen is wel zeer chique ja, maar is me toch nét iets te stevig qua budget. Tussendoor ben ik ook nog aan het sparen voor een auto. Het nare van geld is dat je het maar één keer uit kunt geven.. Is de Fargen Marshall achtig of is dat alleen maar het beeld dat ik bij het merk heb?

Fargen maakt van alles, die townhouse is een soort fendercircuit (tweed en brownface).
Auto is misschien wel 't belangrijkste gereedschap van een pro haha.

arjanb01
27 juni 2014, 15:22
Ha Jurgen! Wat grappig dat we elkaar zo weer tegen komen. Fargen is wel zeer chique ja, maar is me toch nét iets te stevig qua budget. Tussendoor ben ik ook nog aan het sparen voor een auto. Het nare van geld is dat je het maar één keer uit kunt geven.. Is de Fargen Marshall achtig of is dat alleen maar het beeld dat ik bij het merk heb?

Waarom check je tweedehands niet iets van koch, een classictone of een Jupiter ofzo? Voor dik onder de 1000 eu te krijgen en Nederlands, dus als je er wat mee hebt geen gekloot met importeurs en fabrikanten abroad.
Ik heb zelf een multitone, studiotone en twintone gehad en ik vond de twintone het lekkerste.
Zeker het checken waard en een niet te grote aanslag op je budget.
Specs zijn te vinden op de site van Koch, volgens mij is die classictone met 6v6 buizen dus fenderish.

Luke-wannabe
27 juni 2014, 23:12
Ik ken Koch wel ja. Op de Rockacademie staat in elke oefenruimte een Jupiter en een Startrooper. Die half buis/half transistor dingen. Klinken zeker goed, maar ik ben niet zo'n fan van Koch. Er zit niet iets karakteristieks in dat ik gaaf vind, geloof ik.

E-J
28 juni 2014, 09:44
Gewoon een Princeton Reverb kopen, oude Silverface of de Blackface reissue..