PDA

View Full Version : Gitaartijdschriften gezocht



davidof
18 juni 2014, 17:11
Hallo, weet er iemand waar ik nog oude (en minder oude) tijdschriften op de kop kan tikken? Ik krijg bij de gitaarles regelmatig oefeningen uit 'GuitarTechniquess' welke ik wel heel nice vind! En ik koop nu af en toe ook zo'n tijdschrift.

Maar zou graag zoveel mogelijk versies willen verzamelen, iemand enig idee?

denis.hermans
20 juni 2014, 16:37
Wellicht weet je het al wel maar er bestaan tegenwoordig ook digitale versies (op Ipad) van die tijdschriften, dus misschien kan je zo oudere versies opvragen...

By the way : wat oefen je dan zoal ijn de gitaarles - kan je eens een voorbeeld geven...

davidof
23 juni 2014, 17:29
Wellicht weet je het al wel maar er bestaan tegenwoordig ook digitale versies (op Ipad) van die tijdschriften, dus misschien kan je zo oudere versies opvragen...

By the way : wat oefen je dan zoal ijn de gitaarles - kan je eens een voorbeeld geven...

Ja voor Ipad vind je inderdaad veel, moest ik dat nu nog hebben ;) En ik heb sowieso graag papier, dan ben ik zeker dat ik het voor 'altijd' (fysiek) heb

In de gitaarles, gho.. zowat vanalles.. Techniek oefeningen op uithouding, slide, dadgad, open g, stijlstudies (the police, the who, cash, ..) transcripties: jeff beck, Clapton, Wilco, .

en zelfs voor techniek cello suites van bach

apekop
24 juni 2014, 00:09
abonnementje nemen? met 1 zo'n boekje ben je zeker een maandje (of meer) zoet. Ik ben ook twee jaar lid geweest, zeker aan te raden.

davidof
24 juni 2014, 11:23
abonnementje nemen? met 1 zo'n boekje ben je zeker een maandje (of meer) zoet. Ik ben ook twee jaar lid geweest, zeker aan te raden.

Dat ga ik inderdaad doen :) maar ik dacht misschien ergens de oude tijdschriften te kunne vinden .. van de jaren 90' enz

ar250artist
24 juni 2014, 16:27
Ik heb hier een mooie stapel van Gitarist liggen. Ongeveer van 2000 tm 2008 of zo. Geen volledige jaargangen, altijd los gekocht. Ik moet er vanaf dus laat maar weten.

zeppo
13 juli 2014, 17:00
Ik heb nog een heleboel exemplaren van Gitarre & Bass liggen, met veel transcripties e.d. Geef maar even een PM als je meer wilt weten.