PDA

View Full Version : Opnames Robert Plant op pinkpop???



Rick trodat
11 juni 2014, 10:06
Drie dagen staat mijn recorder te koken om pinkpop op cultura op te nemen. Leuke registraties gezien, maar Robert Plant wordt doodgezwegen ook op Nederland 3. Zijn hier ( professionele ) opnames van? Dat iemand weet?

muffstuff
11 juni 2014, 12:29
Drie dagen staat mijn recorder te koken om pinkpop op cultura op te nemen. Leuke registraties gezien, maar Robert Plant wordt doodgezwegen ook op Nederland 3. Zijn hier ( professionele ) opnames van? Dat iemand weet?
Zou ik ook wel willen zien ja, maar ja, robert plant solo, is toch niet hetzelfde als de oude led zep

Rick trodat
11 juni 2014, 15:22
Zou ik ook wel willen zien ja, maar ja, robert plant solo, is toch niet hetzelfde als de oude led zep

Klopt, ik vind zijn band momenteel een stuk beter. Maar dat bedoel jij denk ik niet.

Scarface
11 juni 2014, 16:18
Klopt, ik vind zijn band momenteel een stuk beter. Maar dat bedoel jij denk ik niet.

Hm hm, yeah right.........


http://youtu.be/IycnCFFkvaw

Er staan er meer op joep tupe......geen super kwaliteit,lees K#T kwaliteit..maar toch..:rockon:

Groet,
Marco

muffstuff
11 juni 2014, 17:28
Hm hm, yeah right.........


http://youtu.be/IycnCFFkvaw

Er staan er meer op joep tupe......geen super kwaliteit,lees K#T kwaliteit..maar toch..:rockon:

Groet,
Marco
fuck, jammer, maar ja, bonham(jr) en page erbij en je hebt gewoon een geniale band

L4A
22 juli 2014, 00:36
Ja ik ben ook aan het wachten op (kwalitatieve) geluidsopnames. Heb 'm op Werchter gezien dit jaar, wat een fantastich optreden was dat zeg! Ben nog meer onder de indruk van zijn stem nu dan tijdens Led Zep periode..


Drie dagen staat mijn recorder te koken om pinkpop op cultura op te nemen. Leuke registraties gezien, maar Robert Plant wordt doodgezwegen ook op Nederland 3. Zijn hier ( professionele ) opnames van? Dat iemand weet?

lcvanderhelm
22 juli 2014, 10:32
Zijn concert op Glastonbury staat in zijn geheel op You tube.

L4A
22 juli 2014, 12:57
Dank voor je tip! Zit 'm net te beluisteren, vond 'm eerlijk gezegd op Werchter wel beter uit de verf komen. Of zou dat komen door m'n state of mind daar :P Nouja, heb er in elk geval een goede herinnering aan over gehouden.



Zijn concert op Glastonbury staat in zijn geheel op You tube.

Heusinkveld
23 juli 2014, 17:39
Vond hem op Pinkpop te gek, al was Babe I'm gonna leave you als opener helaas wel meteen het beste ;-)

johanb
23 juli 2014, 22:38
Zag Plant ook op Pink pop .Was zeer onder de indruk .Goede stem en dat op die leeftijd.

Glowskull
4 augustus 2014, 22:01
Waar is Jimmy ? :(

Heusinkveld
5 augustus 2014, 18:21
Waar is Jimmy ? :(

Die is een beetje de reissues van Led Zep aan het promoten.. Helaas helaas