PDA

View Full Version : Beste mensen



Hanna
10 juni 2014, 02:09
Ik heb intussen (nu al! ) wat voordelen van dit forum mogen ervaren, waaronder een privebezoek van Richie, nogmaals dank was leerzaam en erg gezellig :-) en heb begrepen dat dit een erg sociaal forum is dus ik zal ook meedoen met het sociale, door me hier voor te stellen...

Ik pik even mn "over mijzelf" introductie van facebook, bespaart me wat moeite ;-)

I have been going through some tough times last years, still am. After I quit my study (pabo) in 2003, a personal (mental) battle began, by which I mean that at that time the first signs of it started to show in my body. I wasn’t completely knocked out though, so I visited Canada for 5 months to dance in a dance production. That wasn’t a full-time occupation, so I could take it easy, and do some volunteer (office)work at the side (or actually I did the dancing at the side). After that, for about two years, I did some part-time work now and then, mainly in childcare and for some months I worked with disabled people. I wasn’t doing very well though, and finally I couldn’t work at all. That was in 2006.
Over the years I occupied myself now and then with writing, photographing and painting. At the time I still have to many restrictions, physical and emotional, to give it my best. So I believe that time is yet to come!
You can see my work on www.hannarietdijk.com (http:// www.hannarietdijk.com)
The website is both dutch and english.

(tot zover fb. weer verder met nederlands)

Later heb ik hier nog tekenen aan toegevoegd en heb ik een paar keer geëxposeerd met divers werk. En sinds kort speel ik (weer) piano (ik speelde eerst vooral keyboard) en gitaar. dit laatste alleen in eigen huis want ik ben geen pro zoals uit mijn berichten wel zal blijken ;-)

voor wie geen engels kan: op mijn pagina hier onder "over mijzelf" staat een iets andere versie (van mijn webiste) in het nederlands ;-)

jullie zullen me af en toe vast wel tegenkomen met mijn beginners"struggels".

vriendelijke groet!

Hanna

Harry
11 juni 2014, 12:04
de meesten hier zijn geen pro's dus niets aan de hand. Welkom!