PDA

View Full Version : GS op non actief?



RS-Rik
5 juni 2014, 12:11
Is er hier toevallig een ingewijde die een tipje van de sluier op kan lichten m.b.t. het niet meer kunnen bestellen bij GS? Gaat dit nog lang duren?

Wat er ook aan de hand is, ik wens ze het beste.

stijnkenens
5 juni 2014, 15:32
Op 21 mei heeft Dieter mij verteld dat er aan gewerkt wordt, het zou toen 2 weken duren.
Dat is hopelijk binnenkort !
Reden of oorzaak is mij niet bekend .


s.

muffstuff
5 juni 2014, 15:39
Misschien een priva aangelegenheid aangezien lopen orders ngo wel afgehandeld werden. Dus het zal wel iets urgents geweest zijn. Hopelijk komen ze weer online :)

teunallica
6 juni 2014, 00:40
Gitaarbouwland is in rep en roer!
Dieter zit er persoonlijk even doorheen, maar naar zijn zeggen zou hij deze week kijken of de website weer aangezwengeld zou worden. Nu kan ik me ook wel voorstellen dat als hij wat meer tijd nodig heeft het nog wel even kan duren. Ik kan wel weer wat spulletjes gebruiken. Vind GS toch wel de fijnste shop voor onderdelen en de beste/snelste service. Bovenal hoop ik dat Dieter weer lekker fit wordt:)

stijnkenens
6 juni 2014, 02:08
Ha oei.
Dan wens ik hem veel beterschap.


s.

Mdcsusa
6 juni 2014, 07:56
Ik kom er altijd graag, hele fijne online-shop met veel spullen, mooie prijzen en goede service.

Dus van mij dan ook beterschap gewenst!

barno
6 juni 2014, 09:31
Damn, beterschap Dieter!!! ik ben ook ontriefd maar niets dat niet even kan wachten.

RS-Rik
6 juni 2014, 12:00
Veel beterschap! GS is echt een topwinkel, goed assortiment, goede prijzen, erg goede en snelle service. En ook een hele goeie UI van de site.

Cocobolo
6 juni 2014, 14:10
ook veel beterschap van mij ! Neem de tijd die je nodig hebt Dieter. Veel sterkte

hassent
6 juni 2014, 14:53
Bedankt voor de head-ups. Soms kom je tot de conclusie dat 70 uur in de week werken wat te veel van het goede is en dan moet je maatregelen nemen uit zelf behoud. Maar niet getreurd, de oplossing is in zicht. Midden komende week (24) is de site weer online en heeft GS een nieuwe eigenaar die vol enthousiasme iedereen weer zal bedienen zoals men dat gewend is.
Zeer waarschijnlijk is GS gewoon weer aanwezig op de DGBM en wie weet is ondergetekende daar ook gewoon bij, al is het maar voor de gezelligheid :).
Bijkomend voordeel is dat ik ook weer wat tijd krijg om zelf eens wat te bouwen....

Mod's; mocht dit als SPAM ervaren worden, voel je vrij te wissen wat niet mag!

stijnkenens
7 juni 2014, 01:54
Voor mijn part:
Laat het maar staan. Dit heeft niets met reclame te maken.

Merci voor de service. En het zou tof zijn om u eens tegen te komen aan de andere kant van de exposanten tafel, met een nieuwe gitaar natuurlijk, en een bouwproces hier :D


s.

Marcel2
13 juni 2014, 09:07
De webwinkel is inmiddels weer open.

Thunders1988
13 juni 2014, 12:42
Gisteren alweer bestelling kunnen plaatsen. :)
Top!