PDA

View Full Version : Russian Spy and I



Hufke
6 juli 2003, 22:26
Heeft iemand hier toevallig de tab van of weet iemand waar ik deze zou kunnen vinden?

Ik zoek hier al een tijdje naar en heb op internet nog niets kunnen vinden dus dan hoop ik maar dat iemand hier mij verder kan helpen.

Alvast bedankt!

Hufke
6 juli 2003, 22:31
Het gaat trouwens vooral om de loopjes en evt. het akkoorden schema.
De solo heb ik zelf al uitgezocht.

Polytheme Pam
8 juli 2003, 03:01
als je de solo kan uitzoeken, lijkt de rest mij ook geen probleem maar dit even terzijde.. :???:

Hufke
8 juli 2003, 03:45
Dit is dus niet waar.

Die solo is best langzaam eigenlijk en als je er een beetje op let zijn het ook maar 4 stukjes die ieder een paar keer herhaald worden.

Maarrrrrrrr......

het gaat mij dus vooral om die loopjes tussendoor en dan vooral dat heeeele snelle loopje omlaag. Ik heb al geprobeerd om dit op half tempo af te spelen en dan uit te zoeken maar ik hoor allemaal dubbele noten en weet ik veel wat nog meer, dus ik krijg het echt niet voor elkaar om dit uit te pluizen.

Daarom hoop(te) ik dus dat iemand hier dit al eerder heeft gedaan en mij hier mee verder kan helpen, want mij lukt het gewoon niet! :cry:

wingman
11 juli 2003, 13:31
Ik denk dat je dit loopje bedoelt: Van hoge e naar lage e. Je begint op de derde fret van de hoge e snaar dan de tweede en dan losse e vervolgens loop je alle snaren precies zo af naar de laage e. [/tab]