PDA

View Full Version : Nick Pilmeyer - De Laatste Grens



JimiDylan
30 mei 2014, 22:43
Eeeeen het semester komt weer aan het eind, dus ik moest weer een demotje afhebben.
Dit keer een soort doe maar achtige track (dat was niet het beginpunt maar het is wel een beetje geeindigd met die insteek :P)

https://soundcloud.com/nickpilmeyer/nick-pilmeyer-de-laatste-grens :)

Ben benieuwd wat jullie vinden!

:cooler:

obiwanjacobi
3 juni 2014, 09:27
Erg leuk! De sfeer is prima en de tekst scherp. De achtergrond koortjes zijn voor mijn smaak ietsie te hard maar verder perfect. De eerste die ik hoorde moest ik om glimlachen ;-)
Ik hou zelf van iets meer afwisseling in een nummer maar ik weet dat dat niet de mainstream is.

Nice!

Plant
3 juni 2014, 11:32
Vergelijken met Doe Maar vind ik jezelf tekort doen. Ik ben opgegroeid met die hele Doe Maar hype, maar ik had en heb daar niks mee. Laat Maar dus. Ik begon al het ergste te vrezen...

... onterecht, want wat een prima track is dit! Het wijkt gelukkig voldoende af, hoewel er wel wat elementen in zitten. Die hoor ik wel. Koortje te hard? Mwooah, zo op het eerste gehoor een redelijk goeie mix hoor.

Tupelo
3 juni 2014, 16:03
Als er iets is waar ik niet heel erg veel mee heb, dan is het reggae, maar....
Sjees man !!
Lekker, goed, scherpe lyrics, leuke koortjes, orgeltje.
Ik vind 'm te gek !

JimiDylan
4 juni 2014, 22:18
Super! Te gek mannen! Bedankt voor het positieve commentaar :) ben benieuwd wat de leraren er van gaan vinden. Voor de afgelopen 2 nederlandse songs heb ik 4 uit 5 gehaald. Hoop nu eindelijk die illustere 5 uit 5 een keer te halen :P