PDA

View Full Version : Mijn bjoeties online



stringer
6 juli 2003, 20:45
http://community.webshots.com/user/stringer121

X-Pensive Wino
6 juli 2003, 22:02
zijn mooie gitaren ,kijk als je ff tijd heb gelijk naar de mijne :wink: :wink:

roppie
6 juli 2003, 22:13
aahhh cool je hebt een zemaitis

X-Pensive Wino
6 juli 2003, 22:16
aahhh cool je hebt een zemaitishey cool je kent die gitaren ??zullen er niet veel hier zijn, die zemaitis kennen denk ik

jorrit
6 juli 2003, 22:21
hmz zematis (ofzo) nooit van gehoord....ziet er vast gaaf uit in het echt!

roppie
6 juli 2003, 22:25
'k heb eens een keer een artikel over zemaitis gelezen en wel eens wat van gehoord maar 'k heb er zelf geen ervaring mee want 't zijn nogal zeldzame dingen als 'k 't niet verkeerd heb? dus dit is de eerste keer dat 'k iemand tegenkom die er een heeft

sash
7 juli 2003, 18:27
zijn mooie gitaren ,kijk als je ff tijd heb gelijk naar de mijne :wink: :wink:


Ff voor de duidelijkheid, die 2 tone sunburst strat is van mij :)

X-Pensive Wino
7 juli 2003, 18:46
ja sorry Sas was ik ff vergeten te melden,but its sorted out now :wink:

X-Pensive Wino
7 juli 2003, 18:48
ja zemaitis gitaren zijn vrij zeldzaam en duur,Tony zemaitis is in,ik dacht 2001 overleden

Ic3gl0vE
7 juli 2003, 22:31
stelletje eikels...
Stringer post hier heel trots zijn gitaren, en jullie gaan meteen over op die van X-pensive Wino :evil: :evil: :evil: :evil:

X-Pensive Wino
7 juli 2003, 22:38
stelletje eikels...
Stringer post hier heel trots zijn gitaren, en jullie gaan meteen over op die van X-pensive Wino :evil: :evil: :evil: :evil:joh bemoei je er niet mee ,Stringer heeft iets leuks op me fotopagina achtergelaten,in het gastenboek.en hij weet ook wat ik van zijn guitars vind,dus kleppie dicht handschoen :D

Sicky61
9 juli 2003, 12:28
http://community.webshots.com/user/stringer121 vind je flyingV errrrg MOOI 8-) en staat er nou een tokai les paul of een ibaneZ

Sicky61
9 juli 2003, 12:35
aahhh cool je hebt een zemaitishey cool je kent die gitaren ??zullen er niet veel hier zijn, die zemaitis kennen denk ik toch wel...een overschat merk,mijns inziens.En deze is ronduit lelijk.Trouwens de rest van de collectie komt ook zo uit de shop,of niet :wink: Nee doe mij die ibaneZ flying V maar. 8-)

X-Pensive Wino
9 juli 2003, 15:51
aahhh cool je hebt een zemaitishey cool je kent die gitaren ??zullen er niet veel hier zijn, die zemaitis kennen denk ik toch wel...een overschat merk,mijns inziens.En deze is ronduit lelijk.Trouwens de rest van de collectie komt ook zo uit de shop,of niet :wink: Nee doe mij die ibaneZ flying V maar. 8-)dat je em lelijk vindt zal me een worst zijn,serieus.
,maar dat je het een overschat merk vindt ,dan denk ik bij me eigen je zal er wel geen verstand van hebben :wink: :wink: heb je er weleens op gespeeld ????laat staan 1 het echt gezien :-D nee Gilby Clarke,Rich robinson, Ronnie Wood,Peter frampton,Spencer Davies,Bob Dylan enz enz zullen er ook wel zo over denken :wink:
Fijne dag nog :wink:

Ic3gl0vE
9 juli 2003, 16:10
nee Gilby Clarke,Rich robinson, Ronnie Wood,Peter frampton,Spencer Davies,Bob Dylan enz enz zullen er ook wel zo over denken :wink:
Fijne dag nog :wink:

Ja dat is ook wel een heel erg overtuigend argument hoor... 'zij vinden het goed en zij zijn bekend dus zullen ze wel gelijk hebben'.

En nee hiermee zeg ik niet dat het geen goede gitaar is, want ik heb er inderdaad nog nooit op gespeeld, laat staan een in het echt gezien.

X-Pensive Wino
9 juli 2003, 16:15
nee Gilby Clarke,Rich robinson, Ronnie Wood,Peter frampton,Spencer Davies,Bob Dylan enz enz zullen er ook wel zo over denken :wink:
Fijne dag nog :wink:

Ja dat is ook wel een heel erg overtuigend argument hoor... 'zij vinden het goed en zij zijn bekend dus zullen ze wel gelijk hebben'.

En nee hiermee zeg ik niet dat het geen goede gitaar is, want ik heb er inderdaad nog nooit op gespeeld, laat staan een in het echt gezien.ja precies ja :wink: anders spelen ze er niet op jij koopt toch ook geen gitaar die je niet lekker vindt klinken of spelen?of mischien toch wel??ja weenie hoor ? :wink:

niels_r
9 juli 2003, 19:21
en staat er nou een tokai les paul of een ibaneZ

guitars 004
Left: Ibanez Les Paul Custom 1976 Right: Ibanez Les Paul 1973 (original)

Photo 1 of 3 : Image resolution 480 x 640

by stringer121

:D