PDA

View Full Version : screamin skull



fred dons
6 juli 2003, 19:57
hier een plaatje van de screamin skull waar ik aan het werken ben, hij is nog lang niet klaar maar voorlopig heb ik geen tijd om er aan te werken en om jullie niet te lang te laten wachten :D
http://www.pixum.nl/members/freddons/?act=a_view&album=440038&i_pos=71&page=9&ktw=452329fcb4e3f00194712b2f660be8f0

SiNiSTRaL
6 juli 2003, 19:58
wel nep hoor, ESP logo erop maken, of is dit een bestaande esp die je beetje aanpast?

wietse
6 juli 2003, 20:02
wel nep hoor, ESP logo erop maken, of is dit een bestaande esp die je beetje aanpast?

niet zeuren vent is een wrede gitaar daar maak je wel de blits mee.

Jay Cal
6 juli 2003, 20:06
Bitchin'!!!!

Errug tof man. Vooral leuk dat je je hand in zijn bekkie kan stoppen.

Keep up the good work and show us progresspictures!

Greetz!

fred dons
6 juli 2003, 20:06
neck is origineel esp (esp 400), inleg en body zijn aangepast :D
en sorry dat ik geen 8000 euro over heb voor een originele skull :(

Jay Cal
6 juli 2003, 20:08
wel nep hoor, ESP logo erop maken, of is dit een bestaande esp die je beetje aanpast?

Was jij niet degene die een Fender decal over zijn Squier had geplakt....

wietse
6 juli 2003, 20:09
wel nep hoor, ESP logo erop maken, of is dit een bestaande esp die je beetje aanpast?

Was jij niet degene die een Fender decal over zijn Squier had geplakt....

hahahahaha... de pot verwijt de ketel....

fred dons
6 juli 2003, 20:15
ik heb er geen problemen mee als mensen decals over bestaande merken heen plakken, zolang ze die gitaar dan maar niet proberen te verkopen als iets wat het niet is (en ik verkoop zelden iets :) )

SiNiSTRaL
6 juli 2003, 20:20
wel nep hoor, ESP logo erop maken, of is dit een bestaande esp die je beetje aanpast?

Was jij niet degene die een Fender decal over zijn Squier had geplakt....
nee, sash heeft die decal over mijn squier geplakt, ik wilde het helemaal niet, maar hij deed het toch :wink:

ieme
7 juli 2003, 17:30
He das ook t logo van www.rawktabs.com! heb je dat logo voor heb bedacht of jij van hen of is dit een kopie van een bestaand model gitaar>?

Ic3gl0vE
7 juli 2003, 17:35
ik zou de hoorntjes groter/langer/scherp of in ieder geval anders maken, zodat die gitaar zeg maar meer een superstrat vorm heeft ipv de normale strat vorm... Hij wordt al heel cool maar ik vind de hoorntjes nu niet zo mooi

slayurrr
7 juli 2003, 17:42
coole gitaar, alleen de headstock zou van mij wel anders mogen. net zoiets als een charvel/jackson ofzo, dat vind ik er meer bij passen.
maarja zeker vette gitaar ! :cool:

jorrit
7 juli 2003, 19:19
fred dit wordt absoluut de lelijkste gitaar in je collectie.....wel erg mooi gemaakt trouwens...die inleg is wel vet...

King_Nothing
7 juli 2003, 19:21
gaaf hoor. hoe kom je eignelijk aan die nek??

en die airbrush (zelf gedaan) hoe lang doe je er over om dat te leren. lijkt me wel boeiend en wat kopst een airbrush-starterspakket en materiaal voor zo'n afbeelding, want dat is echt gaaf?

green_day
7 juli 2003, 20:34
fred ik kan niet anders zeggen.. echt tof! Vind het wel leuk staan op een strat body :razz:
En ik zou juist niks doen met die cut-aways. Die rg style vind ik maar helemaal niks, zo'n gitaar waarmee je iemand mee kan doorboren.. Gewoon zo laten dus :)
wat misschien ook wel tof is de headstock matching color geven

Keep up the good work!

daron_kurt
7 juli 2003, 21:09
ej fred, ziet er gaaf uit, maare, hoeveel gitaren heb je eiglijk in je bezit? en hoeveel moet de waarde daarvan wel niet zijn bij elkaar...?

Bates15
7 juli 2003, 22:58
Als je mijn gitaar maar niet zo maakt Fred..... :) Ik ben u echt benieuwd hoe je er in het echt uit ziet. Ik denk dat ik het helemaal fout heb..... hahaha........................

fred dons
8 juli 2003, 12:18
ik zit nog te twijfelen over de neck, ik heb ook nog een reverse hockeystick ESP neck liggen en die staat misschien wat "traditioneler" :D

de body is een letterlijk kopie (op de punttandjes na) van de esp dus ik was gebonden aan die bodyvorm (en ik had een superstrat body over die ik kon misbruiken)

airbrushen heb ik mijzelf aangeleerd, een compressor + goede airbrush komt je wel op zo'n 500 euro te staan dus het is niet iets dat je voor 1 gitaar aanschaft (ik doe ook portretten etc http://www.pixum.nl/members/freddons/?act=a_view&page=1&album=560044&ktw=6beaf23aacc3024f99da3247de541a5f

Soulflyhigh
8 juli 2003, 12:23
Hey Fred zij dat je ex'en :-D jammie :razz:

Ic3gl0vE
8 juli 2003, 12:38
jij maakt toch wel serieus mooie dingen :)

alhambra
8 juli 2003, 12:50
Sorry hoor, mijn god net als ik denk dat ik de lelijkste gitaar wel gezien heb komt dit er weer aan.

Het zal vast een knap stukje werk zijn maar telkens als ik dit soort gitaren zie denk ik "ach God, ziet iemand nu zelf niet dat dit triest is?? "

fred dons
8 juli 2003, 15:37
geloof me ik vind het ook niet de mooiste gitaar allertijden, maar als je al meer dan 20 strats hebt, een zooitje lp's, explorer, tele's etc. wil je wel eens wat anders :P
en dit is gewoon een grappige gitaar (en wacht maar als ik volgend jaar
headline op het EO jongerendag en mijn instrumentale versie van highway to hell inzet :evil: )

and for the record, ik kan me voorstellen dan je van je gothic explorer afwil, ik ben gek op explorers maar een gothic vind ik wel zo triest :D

Bates15
8 juli 2003, 17:08
Fred, ik kan niet wachten tot je mijn nek onder handen genomen heb. Ik ben blij een gezicht bij de naam te kunnen plaatsen :) Je zag er inderdaad heel anders uit...... Ik vrees dat je met zo een gitaar niet op het podium komt bij de EO?! Ik kan me ook echt niet voorstellen dat iemand hier in NL zo veel gitaren heeft. MEGA verzameling. Staat je goed.

Niet te veel werken man, dan kan je eerder naar je kids en je gitaren. (en je vrouw).

alhambra
8 juli 2003, 19:26
geloof me ik vind het ook niet de mooiste gitaar allertijden, maar als je al meer dan 20 strats hebt, een zooitje lp's, explorer, tele's etc. wil je wel eens wat anders :P
en dit is gewoon een grappige gitaar (en wacht maar als ik volgend jaar
headline op het EO jongerendag en mijn instrumentale versie van highway to hell inzet :evil: )

and for the record, ik kan me voorstellen dan je van je gothic explorer afwil, ik ben gek op explorers maar een gothic vind ik wel zo triest :D

Waarom denk je dat ik er van wil dan :-D :-D

Mithrandir
8 juli 2003, 19:29
:o

ik wil ook Leatitia Casta op mijn gitaar

www.pixum.nl/int/img.php?u=freddons&t=2&i3=u1h8raw3u182ucwercjcj882ir8ewjiy

beter dan die skull (ook leuk, maar anders :D)

(waarom mag ik nou weer niet deeplinken naar dat plaatje :evil:, nou ja, je weet welke ik bedoel)

fred dons
9 juli 2003, 08:19
nou nog 1 keer voor de liefhebbers :)
http://www.pixum.nl/members/freddons/?act=a_view&album=440038&i_pos=45&page=6&ktw=5d06747c4f10f6b8067ed1d3d93afdda