PDA

View Full Version : adema?



Ratamahatta
6 juli 2003, 17:54
adema, is het wat of niet?
k kan goedkoop cdtjes krijgen van ze, maar k kan ze niet eerst beluisteren.

Harry
6 juli 2003, 19:42
waar gaat dit over?

wietse
6 juli 2003, 19:44
een band genaamd adema.
ken het alleen van naam nog nooit iets van gehoord.

net effe wat van beluisterd op hun site wel lekkere muziek niet erg hard maar meer als live en skunk anansie wat hardheid aangaat, andere bands die dichter bij hun geluid in de buurt komen kan ik niet van op de namen komen.

schaap
7 juli 2003, 21:27
ik ken er 1 nummer van, heet Giving In volgens mij, en naar mijn mening is het kut, zodra ik weer bij diegene ben die het nummer heeft zal ik wel ff luisteren want ik ben vergeten waarom ik het kut vond, en tja download er zelf wat van zou ik zeggen.

crypticon
9 juli 2003, 11:05
ik ken adema wel en het is op zich wel aardig om te luisteren
verwacht geen bijzondere muziek maar idd gewoon wat rag nummers en ik ken ook wel wat rustigere nummers
als het nou geen reet kost zou ik het gewoon doen, is het niks verkoop je ze toch gewoon weer door ofzo

Neals
10 juli 2003, 16:18
mjah, die giving in was best cool, de rest niet..

Soulflyhigh
12 juli 2003, 17:56
Degelijke Nu-metal. Je moet er van houden. De zanger is verre familie van Jonathan Davis van Korn. Z'n stem lijkt er ook veel op. Als je van Nu-mtel houdt een echte aanrader!

Theije
19 juli 2003, 16:37
Ik vind het echt gruwelijk zuigen, de riffjes doen getuigen van weinig creativiteit en de lyrics zijn te cliché voor woorden.
Over de videoclips maar te zwijgen, van die foute hiphop achtige shit waar de hele groep naar een club gaat waar ze hun homeboys tegen komen (Linkin park in dit geval aahhrrggg) met veel auto's en bitches enzo.
Er zit zowieso veel te veel hiphop inlvoeden in, en als ik iets haat dan is het wel hiphop.

BBL
2 augustus 2003, 20:29
Ik vind 't goed klinken. Origineel of een muzikaal meesterwerk is 't niet maar 't ligt gewoon goed in het gehoor. Word idd vaak met Korn vergeleken maar is naar mijn mening een stuk beter.