PDA

View Full Version : De band Amor (uitgesproken als 'eemor')



poeyerke
20 januari 2002, 14:22
Ik heb hem al een aantal keer zien optreden en vind het echt een goede band. De ex gitarist van 'The Hoax' heeft een cd vol met funkie, groovie nummers (je mag het van hem geen blues noemen).

Op de site kun je wat nummers luisteren, klinkt lekker.

http://www.jonamor.freeserve.co.uk/

Kitaarhiero
20 januari 2002, 18:21
Amor Rules!

Het is echt cool.

poeyerke
20 januari 2002, 18:31
Haha, over Je-Lo en Creed zijn we het niet eens, maar hierover in ieder geval wel. :grin:

Kitaarhiero
20 januari 2002, 19:38
Ik vind J-lo niet goed!
Ik zit echter in een schoolband die dus bekende hits vertolkt... en dan kom je dat mens dus tegen... en het is een vrij ingewikkeld stuk... zeker voor de drummer want die heeft de hersenen van een goudvis.

jaccoos
20 januari 2002, 20:56
en het is een vrij ingewikkeld stuk... zeker voor de drummer want die heeft de hersenen van een goudvis.



dat zegt niet veel goeds over het niveau van jouw school.

ik vond dat amor trouwens wel grappig klinken

Kitaarhiero
21 januari 2002, 13:05
Met mijn school is opzich niets mis, maar de enige drummer die in de schoolband wilde was dus die goudvis... verder hebben we nog een muziekdocente die niet kan bassen maar het toch doet en een gitarist die met z'n vingers speelt maar niks weet van echte vingerpicking technieken, laat staan dat hij bij z'n enige solo z'n tremolo gebruikt... die hangt er ook maar een beetje bij. de solo klinkt nergens naar.

Buiten die 3 ritmesectie leden is onze schoolband de beste band ter wereld :wink:

jaccoos
21 januari 2002, 15:04
Laat het de rest van je schoolband maar niet lezen. Volgens mij speel jij dan ook niet met plezier als je je alleen maar aan de rest ergert. dat zou bij mij m'n spel niet ten goede komen.

Kitaarhiero
22 januari 2002, 23:29
Ik heb het verder heel gezellig met de zangeressen :wink:, da's motivatie 1 en verder zie ik het dus als m'n taak om de band naar een hoger niveau te tillen...
We gaan volgende week misschien "always on the run" van Lenny Kravitz doen!

alleen jammer dat ik geen gitaar mag spelen in die band :sad:

Yorrit
23 januari 2002, 00:03
ja joh. want je bent natuurlijk wel tig keer beter :smile:

Kitaarhiero
23 januari 2002, 11:59
Nou... 1 gitarist is matig (ik ben idd beter) en de andere is de bassist uit m'n eigen band... en die is wel erg goed.