PDA

View Full Version : Line 6 Flextone 1 repareren



Kjiratsiekoedel
14 mei 2014, 23:23
Ik heb een Line 6 flextone 1 60W versterker+floorboard. Nu stoort er iets (waarschijnlijk de 'mid' knop) waardoor ik geen instellingen meer kan opslaan. Afhankelijk van de kosten wil k 'm laten repareren. Waar kan ik dit laten doen in Nederland? Ik heb wel een reparateur in België gevonden, maar dat vind ik een beetje onzin qua verzendkosten en als 't om de hoek kan...

...dus wie weet een Line 6 reparateur in Nederland? (ik woon in De Bilt trouwens)

Misery Signals
17 mei 2014, 08:45
Voor wat een Flextone nog waard is zou ik, hoe spijtig ook, die bak houden om thuis mee te spelen zonder instellingen opslaan en dat reparatie geld bijhouden voor een nieuwe bak ooit.

MS

Dirk_Hendrik
17 mei 2014, 09:10
Als Almere meer voor je in de buurt is.. PM dan even.

Welkom terug trouwens! Als jevolg van de volle maan weer eens uit je kist gekomen? ;)


Voor wat een Flextone nog waard is zou ik, hoe spijtig ook, die bak houden om thuis mee te spelen zonder instellingen opslaan en dat reparatie geld bijhouden voor een nieuwe bak ooit.

MS

Kjiratsiekoedel
17 mei 2014, 14:35
Haha, ik ben inderdaad een tijdje (jaren) weggeweest van 't forum. Nog wel beetje blijven spelen, maar gewoon wat minder forumaddict geworden.

Mja, hij is niet veel waard, maar ik heb ook 't floorboard erbij wat 'm wel veelzijdig maakt. Als ik alleen de amp had, dan had ik 'm wel weggedaan. Afhankelijk van de kosten zou ik 'm nog wel laten maken.

Almere kan ik prima heen, ik werk in hilversum.

Kjiratsiekoedel
23 mei 2014, 09:18
Naar ik begrijp moet de amp naar Belgie om 'm te laten maken. Ik wacht nog op een prijsopgave. Als 't niet veel is laat ik 'm maken.

Anders koop ik iets van een POD X3 live en plug die in de versterker. Dan heb ik geen last van bovenstaande probleem.