PDA

View Full Version : VvH stelt zich voor



VvH
14 mei 2014, 17:28
Hallo allemaal,
ik ben al 15 jaar actief op 'het andere' forum, maar sinds vandaag dus ook hier lid. Ik zal in eerste instantie vooral meelezen, verwacht ik, maar wie weet bemoei ik me in de toekomst ergens tegenaan!

Over mezelf: ik ben Vincent, 33 jaar, ik woon in Utrecht en speel gitaar bij Woods on Fire en basgitaar bij Peter Beeker & Ongenode Gaste. Ik heb compositie en muziekproductie gestudeerd aan de HKU in Hilversum. Ook heb ik 11 jaar als livetechnicus gewerkt bij poppodium Perron55 in Venlo (waar ik toen woonde).

Ik gebruik live vooral een Tele, een Danelectro Bariton en een Jazz Bass.
Amps: Selmer Treble 'n Bass mkII en Orange Terror Bass 500.

Vraag gerust raak als je meer wil weten!

Groeten, Vincent van Haperen

LRS
14 mei 2014, 18:39
Join the club!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Duhsjaak
14 mei 2014, 19:07
Hi Vincent,
Hallo allemaal is wel wat ambitieus, maar goed aan werklust geen gebrek dus. Dat valt hier wel in goede aarde.

Je maakt mij alleen een beetje nieuwsgierig, wèlk ander forum?
Verder vind ik je een knap beschaafde gast met die Danelectro, dus aan diepergaande tests of ontgroeningsprocedures zul je niet worden onderworpen.

De stelregel dat alles een eitje is als je mij eenmaal hebt gehad (niet fysiek natuurlijk, dat spreekt haast voor zich, toch) die gaat ook nu weer op.
Hartelijk welkom.
Vriendelijke groet, Gus

VvH
14 mei 2014, 20:33
Dank jullie wel!
Ik doel op gitaar.net met 'het andere forum'. Waar het gezellig is maar niet per se diepgaand. Wat okee is, maar soms ook niet. Ofzo. ;-)
Gr Vincent