PDA

View Full Version : Solo :-).



jorisvd
14 mei 2014, 16:49
Aantal maanden geleden gedaan.
http://www.youtube.com/watch?v=FQIy-NaY71s

Cageman
20 mei 2014, 13:00
Yo,

Ik zag dit toevallig voorbij flitsen bij het naar beneden scrollen.

Om het hier wat meer onder de aandacht te brengen, is het echter verstandig om het op het "Sounds" gedeelte te plaatsen. Dat deel van het forum leeft nog wat meer ;).

Klinkt in ieder geval goed!

Loeters,

Merijn

arnoldtims
20 mei 2014, 15:12
Ja zet deze ook even in sound. Dit verdient wel wat meer aandacht.
Ga je daar dan wel vertellen dat je een ongelooflijke eik!@$ bent om zo goed te spelen.:stop: ;)

zoldergitarist
15 april 2019, 09:18
Sodekneiter wat een gitarist, knap/mooi hoor! Hier moet ik niet teveel naar luisteren anders glij ik weer langzaam langs de kurkentrekker naar beneden. (sorry heb het niet afgeluisterd:stop:)

Fusion
15 april 2019, 09:45
WTF een van de beste solos ooit hier even??? Wauw! Wat een talent wat een opbouw wat een licks

Fusion
15 april 2019, 12:15
Ah ik had al eerder wat videootjes van je gezien, jaar of wat geleden. Super man, de tering

Midwolda
15 april 2019, 14:57
Hèèèèrlijk, genoten, ontzag, hoedoetiedat, nog een keer!

En daarna denk ik dat ik maar eens ga uitvinden of mahoganie ook op wilg geënt kan worden.

grayfink
15 april 2019, 15:42
Mooi, maar van 5 jaar geleden hé. De topicstarter is al bijna 5 jaar niet meer actief hier

Midwolda
15 april 2019, 16:39
Haha, niet eens gezien, maar 'k had het ook nog niet eerder gehoord
dus zoldergitarist bedankt voor het naar boven halen. ;)

Fobo
15 april 2019, 20:16
Sodekneiter wat een gitarist, knap/mooi hoor! Hier moet ik niet teveel naar luisteren anders glij ik weer langzaam langs de kurkentrekker naar beneden. (sorry heb het niet afgeluisterd:stop:)
Kul; luister je zelf maar weer eens terug. Jij hebt minstens zo veel skills....

zoldergitarist
17 april 2019, 12:12
graag gedaan ;)

arnoldtims
6 mei 2019, 19:33
Heb het door de bump ook maar weer eens opnieuw geluisterd. Jammer dat je zo weinig post. Ik vind dat je verschrikkelijk mooi speelt, een notenpoeper met wel feel voor melodie en rust, mooi hoor.