PDA

View Full Version : Jammen rond omgeving Zoetermeer



Emlian
13 mei 2014, 15:47
Beste Gitaristen,

Ik ben een fingerstyle gitarist van 15 jaar die ong 2,5jaar speelt en in Zoetermeer woont, veel ervaring wilt op doen en nieuwe gitaristen wilt leren kennen. Ik speel liedjes van o.a Harry Sacksioni, Tommy Emmanuel, Sungha Jung en wil mijn repertoire heel graag uitbreiden. Ik zou willen leren hoe je arrangeert en componeert van liedjes. Ik zoek mensen een beetje van mijn leeftijd met wat ervaring en die met mij willen jammen of misschien een gitarist in een band nodig hebben Ik luister het liefst naar: Calum Graham, Maneli Jamal, Tommy Emmanuel, Don Ross, Adam Rafferty, Antoine Durfour, Trace Bundy, Andy Mckee, Jack Thammarat, Kotaro Oshio, Sungha Jung en dat soort gitaristen.
Ik hoop dat er leuke enthousiaste gitaristen reageren!
Alvast bedankt

LRS
14 mei 2014, 08:51
Dag mede zoetermeerder! Ik ben zelf sinds 6 jaar woonachtig in Sweet Lake City. Bij mijn weten iedere woensdag jam sessie bij JJ Music House, en iedere laatste vrijdag van de maand bij Music Soul House. Bij die laatste kan je zeker ook terecht voor les (niet alleen de techniek, maar zeker ook arrangeren, band coaching etc.) de eigenaar (Jeroen) is een bijzonder aardige gast, tikje chaotisch soms, maar erg gedreven en een bizar goede gitarist (ook acoustisch, in jazz trio's etc). Voor jou wel de moeite waard om eens contact mee te zoeken denk ik!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk