PDA

View Full Version : SOG Live Video mét eigen muziek



Dribbel_
12 mei 2014, 15:56
Afgelopen week hebben we een awesome optreden gehad (zo niet het vetste optreden tot nu toe) in een stampensvolle tent.

En uiteraard gaat dan de camera weer mee. Beelden vanuit de zaal/podium gecombineerd met een Go Pro op de gitaarheadstock geeft toch wel erg vette beelden.

We hebben veel aftermovies met andere muziek er onder maar deze keer voor de verandering weer eens eigen muziek. Audio is niet live tijdens deze gig maar van een opname live op de radio.

https://www.youtube.com/watch?v=WlC9da3qig8

En een extra gratis foto-tje
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t31.0-8/893740_740252486025713_7647573499270422167_o.jpg

pasqual
12 mei 2014, 22:01
Jullie band is een vakkundige cover/feest band maar ik kan met de beste wil van de wereld geen eigen werk ontdekken bij dit clipje!
Of heb je misschien het verkeerde audiofragment eronder gezet?

Cageman
12 mei 2014, 23:09
Ik heb een grandioze en principiële hekel aan het typische studentengedoe. Geen idee hoe typisch een dergelijk feest is, maar dat lijkt het mij in grote mate(n). Verder had ik, net als pasqual, eigen muziek verwacht (?).

Ondanks dat vind ik wel dat jullie het leuk aan elkaar rijgen allemaal. Jullie hebben het goed voor elkaar qua show en daarmee met publiek, dus vind ik het leuk dat er nog wel muzikaal uitdaging gezocht wordt (door het "rijgen" en mixen van liedjes).
Ben wel benieuwd naar dat eigen werk dan :).

Loeters,

Merijn

Dribbel_
12 mei 2014, 23:38
Bedankt voor de reacties! Beetje slecht verwoord haha, we maken veel after movies met geluid eronder van bestaande nummers. Maar nu dus met zelf gespeelde muziek. Covers in dit geval.

En dat aan elkaar rijgen van muziek is ook nog de reden (naast de vette feesten) waarom ik dit oa doe. In het verleden altijd eigen werk bandjes gehad en ik wil er toch nog wel creatief mee bezig zijn. Het standaard Robbie Williams coverbandje....daar zou ik dan weer nooit aan beginnen.

En dat hele studentengedoe is een beetje dubbel. Dat hele studentikoze heb ik ook niet veel mee, je zal me ook niet lid zien worden van een vereniging. Maar het zijn wel de mooiste feestjes met het meest enthousiaste publiek dat zin heeft om goed los te gaan :)