PDA

View Full Version : Dames en, waarschijnlijk voornamelijk, heren..



Onaicram
11 mei 2014, 20:25
Hallo!

Na maanden, zo niet jaren, op deze fora rondgekeken te hebben zonder ooit iets te posten, heb ik eindelijk besloten een account aan te maken. Ik ben een gitarist van 24 jaar oud, woonachtig in Nijmegen, speel sinds de middelbare school afwisselend akoestisch en elektrisch en heb in verschillende coverbandjes gezeten die allemaal wegens tijdgebrek van de leden zijn gesneuveld. Over twee weken heb ik samen met een zangeres een akoestisch optreden tijdens een receptie; voornamelijk achtergrondmuziek verzorgen. Erg veel zin in!

Momenteel niet in het bezit van noemenswaardige gitaren (mijn "main"gitaar is op dit moment een Eastman AC120 ce), maar ik heb een nieuwe aanschaf in de planning... Om hier geld voor vrij te maken heb ik afgelopen dinsdag mijn Fender Classic Player 60s Sonic Blue Stratocaster verkocht. Hetzij met lichte pijn in mijn hart, maargoed.. De aanschafprijs van een nieuwe/andere CP 60s wanneer het GAS toeslaat is nog wel te doen ;).

Mijn bijdrage aan deze fora zal voornamelijk beperkt blijven tot kijken en vragen stellen (voor de liefhebbers: Ik plaats zo direct een vraag op het akoestische gitaar forum ;)) haha.

Groet,
Marciano

muziekschuur
11 mei 2014, 20:44
Ik wou welkom zeggen.....


Maarre..... pff..... da's ook ouwe koek dan....


Wat zeg je eigenlijk tegen een gluurder?

Duhsjaak
11 mei 2014, 22:09
Lang, heel lang geleden, kon je zeggen: prettig de kennismaking te hernieuwen.

Bij deze dus.
Welkome home!
Vriendelijke groet, Gus