PDA

View Full Version : Squier showmaster



ibbie
6 juli 2003, 12:38
Hij is net nieuw in Nederland, wat vinden jullie ervan? ik vind hem wel redeliijk spelen...

Soulflyhigh
6 juli 2003, 12:46
Ik heb het niet zo op Fender (Squier) die probeert een superstrat te fabriceren. Ik liever dat Fender het gewoon bij Fendre houdt en voor de superstrat modellen ga ik wel naar Ibanez, ESP, Jackson of BC Rich.

Izegrim
7 juli 2003, 12:50
Ja gatverredamme wat een lelijk ding!

SiNiSTRaL
7 juli 2003, 13:23
Ik heb het niet zo op Fender (Squier) die probeert een superstrat te fabriceren. Ik liever dat Fender het gewoon bij Fendre houdt en voor de superstrat modellen ga ik wel naar Ibanez, ESP, Jackson of BC Rich.

haal dat fender maar weg en dat squier tussen de haakjes vandaan....het enige '7ender' wat eraan zit is op de headstock (onder squier) heel klein 'by fender' :D

SiNiSTRaL
7 juli 2003, 13:23
tis net een lelijke versie van de KH-2 (ESP)

Harry
7 juli 2003, 13:24
http://www.muziekhandeljoosten.nl/images/snaarinstrumenten/squier/double_fattele_bm.jpg

tja, mijn lol is het ook niet. Die met die headstock verkeerd om is al helemaal niks

SiNiSTRaL
7 juli 2003, 13:27
yuck
http://www.feedback.nl/pages/popup.php?bar=1323300906

Izegrim
7 juli 2003, 13:29
Nu nog een bandana en een houten poot...

Barret Wallace
7 juli 2003, 13:30
wow wat een prachtig ding !!!

ik ga zo maar eens shoppen bij feedback
399 euro voor zon geweldig ding !!! Dat is toch geen geld ???




:roll: ...

Ic3gl0vE
7 juli 2003, 17:46
Als Kirk dat geweten had!

Dan zou 'ie Squier eens aan moeten klagen ja.

Soulflyhigh
7 juli 2003, 18:19
Ik heb het niet zo op Fender (Squier) die probeert een superstrat te fabriceren. Ik liever dat Fender het gewoon bij Fendre houdt en voor de superstrat modellen ga ik wel naar Ibanez, ESP, Jackson of BC Rich.

haal dat fender maar weg en dat squier tussen de haakjes vandaan....het enige '7ender' wat eraan zit is op de headstock (onder squier) heel klein 'by fender' :D
Ik geloof dat 7ender ook een soort van superstrat model had of een model met deze naam. Anyway het blijft een lelijk ding :-D

Barret Wallace
7 juli 2003, 18:44
Bijna net zo lelijk als een ESP :o