PDA

View Full Version : seymour duncan JB



rody
6 juli 2003, 08:34
Ik heb een, ik weet het nog niet zeker, seymour duncan JB gekocht
voor 25,- Euro. Echter hij was tweedehands en de vorige eigenaar wist er weinig over te vertellen behalve dat hij werd geleverd in een SD JB doosje. Nu lijkt het me een echte; gibson achtige aarde draad (de plus is gekooid), mogelijk heid tot splitten, zebra kleurtje, achterkant met vier koperen schroefjes en inscriptie: PAT nr. 2,234enz.
De vraag is nu of dit een echte SD is

Negative K3 fan
6 juli 2003, 09:50
Ik zou je niet kunnen helpen, maar ik weet wel dat de customer service van SD erg goed is, als je hun eens een mailtje stuurtje of belt zullen ze je ongetwijfeld helpen!

n.b. 25 euro voor een JB is wel erg goedkoop!

rody
6 juli 2003, 11:16
even zoeken op internet blijkt dat gibson dus serials erop zet beginnend met PAT. NO 2.7736etc...

misschien toch een gibson?

Maiden Michiel
6 juli 2003, 11:45
Volgens mij gebruikt Michael Angelo ook die elementen

Anders Destium
6 juli 2003, 11:58
Ik heb een, ik weet het nog niet zeker, seymour duncan JB gekocht
voor 25,- Euro. Echter hij was tweedehands en de vorige eigenaar wist er weinig over te vertellen behalve dat hij werd geleverd in een SD JB doosje. Nu lijkt het me een echte; gibson achtige aarde draad (de plus is gekooid), mogelijk heid tot splitten, zebra kleurtje, achterkant met vier koperen schroefjes en inscriptie: PAT nr. 2,234enz.
De vraag is nu of dit een echte SD is

Ik denk eerlijk gezegd dat de vorige eigenaar zelf een JB heeft gekocht en dat jij nu het oude element hebt in een JB-doosje. Als er op de voorkant geen Seymour Duncan staat en op de achterkant ook niet zal het waarschijnlijk geen echte zijn en ben je genept. Alleen: ook als het een origineel Gibson element is is het een mooie prijs :)

Phyrexian
7 juli 2003, 16:15
Seymour Duncan heeft een goed user-forum. Ik heb daar ook meer info gevonden over m'n SD's die in m'n BC Rich zitten...