PDA

View Full Version : John Mayer signature strat



tom1984
5 mei 2014, 08:30
Hallo,

Ik ben een enorme JM fan, vooral ook van zijn sound. Ik zou dus graag een JM signature strat willen kopen op termijn.

Ik vind de big dippers die deze heeft fenomenaal klinken.
Ik heb albheel wat opzoekwerk en onderzoek naar deze gitaar gedaan en ik denk echt wel dat deze iets voor mij is.

Heeft iemand van jullie deze gitaar, ben je er tevreden van? Kan er mij iemand nog meer over vertellen?

Alvast bedankt


Sent from my iPhone using Tapatalk

LRS
5 mei 2014, 11:23
Ik heb em gehad, en weggedaan omdat m'n oog viel op een andere gitaar, die uiteraard ook gefinancierd moest worden. Lang verhaal kort: spijt, spijt, spijt. Het zijn erg fijne gitaren. Let wel: de iets vollere hals moet je liggen, maar dat is juist mijn ding. Ik zit er heel sterk aan te denken om er ook weer eentje in huis te halen.

Aandachtspuntje qua sound: de elementen zijn behoorlijk mid-scooped. Dwz dat als je ook over een Fender amp speelt, dat je mss de mids op je amp flink open moet zetten (of anderzijds een mid-boost overwegen) om door de bandmix heen te prikken zonder dat je (terecht) beschuldigd wordt dat je echt te hard staat.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

tom1984
5 mei 2014, 13:01
Ik zou dan ergens waar ze hem binnenhebben eens gaan testen en em daarna bestellen. Ik moet wel nog een beetke Sparen :-)!

Ik heb een blackstar ht-5r voor thuis spijtig genoeg geen fender amp ( nog niet)


Sent from my iPhone using Tapatalk

LRS
5 mei 2014, 14:01
Always Look on the Bright Side of Life; met een Blackstar in elk geval geen gebrek aan mids! ;-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

tom1984
5 mei 2014, 14:21
Das ook waar en tijdens mijn spaarmarathon kan ik nog wat meer JM stuff instuderen om die gitaar dan te testen!

Ik ben eigenlijk wel blij dat het academiejaar er bijna opzit dan kan ik eens wat meer voor mezelf spelen in plaats van die opgelegde materie!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Rutger
6 mei 2014, 10:20
Kijk dan ook ns naar strats van Rebel Relic. Echt topinstrumenten!
Vriend van me heeft er een en speelt veel JM, klinkt fenomenaal.