PDA

View Full Version : Antwoord op alle vragen. Mass, v Weelden en PLexi waarde



Biasmongool
6 juli 2003, 00:33
Het blijkt dat sommigen nog wat vragen hadden.
Bij deze:

Een Mass lijkt me een betere power-slurp dan anderen omdat hij goedkoop is en is gebaseerd op een echte speaker.

(Maar wie ben ik)

v. Weelden heeft mij niet meer geantwoord vanaf het moment dat ik vertelde dat het om een London City ging. Ik weet dus niets over zijn mods.

De 100 Watt plexi schijnt veel op te brengen. Hij is wat anders kennelijk dan de latere point to point Marshalls (tot 73?) Die koop je namelijk voor ongeveer 700,= zo te zien. Een plexi schijnt het dubbele op te brengen. Vraag me niet waarom want dat weet ik niet. Plexi zal wel een erg zeldzaam materiaal zijn. De plexi met gaten van die vriend van me wil ie voor alsnog niet kwijt. Hij wilde hem eerst verloten, getal boven de 10 of zoiets zei hij maar dat zal wel niet gelukt zijn want hij heeft hem nog. Hij had het wel over een bluesdriver die hij ooit graag wilde, misschien hij nog eens ruilen. Of was dat Bluesbraker. Weet ik niet meer precies.

Met mij gaat alles goed. Ik ben weer met verlof.

Biasmongool

Bias-Mamps

Mr.Jay
6 juli 2003, 09:30
Een Mass lijkt me een betere power-slurp dan anderen omdat hij goedkoop is en is gebaseerd op een echte speaker.

hoe werkt dat dan "op een echte speaker" ?

>(Maar wie ben ik)
vertel es !!

>v. Weelden heeft mij niet meer geantwoord vanaf het moment dat ik vertelde dat het om een London City ging. Ik weet dus niets over zijn mods.

hij zal wel meteen in hebben gezien dat ie dan TE DUUR is voor zo'n amp, dat wil natuurlijk niemand uitgeven.

>De 100 Watt plexi schijnt veel op te brengen. Hij is wat anders kennelijk dan de latere point to point Marshalls (tot 73?)

betere en meer zeldzame parts wellicht ? ..waardoor ie beter is ?


>Met mij gaat alles goed. Ik ben weer met verlof.
Moeders hou je dochters binnen !!


Jay

FragDaddy
6 juli 2003, 10:20
De laatste keer dat ik bij Van Weelden was gaf hij te kennen niet zo'n fan te zijn van London City. De kwaliteit van de gebruikte onderdelen was kennelijk nogal laag en om zo'n ding helemaal top te maken zou je meer kwijt zijn dan dat je een ouwe Marshall koopt en die opknapt. (bij de london city moet kennelijk zo'n beetje alles vervangen worden en bij de marshall alleen de condensatoren en eindbuizen)

hey. don't shoot the messenger