PDA

View Full Version : yamaha f310 / lag t44



cats
1 mei 2014, 21:11
Hi! Ik wil gitaarlessen gaan volgen en ben dus op zoek naar een gitaar. Ik heb de yamaha f310 besteld, alleen kreeg ik net bericht dat deze niet leverbaar is. Hij zei dat hij de lag t44 nog wel op voorraad heeft en deze op kan sturen ipv de yamaha.
Mijn vraag: Doen of de boel annuleren en de yamaha ergens anders bestellen?

Alvast bedankt!

Rizz
1 mei 2014, 21:49
Allereerst: Welkom!

Aangezien je de Yamaha ook al ongezien besteld hebt (tenminste, dat maak ik uit je verhaal op), maakt het niet heel veel uit, het zijn vergelijkbare gitaren.. Allebei prima om het op te leren.. Ik zeg doen!

cats
1 mei 2014, 22:01
klopt, dankjewel voor je antwoord!

Ruudj
2 mei 2014, 11:32
Hi! Ik wil gitaarlessen gaan volgen en ben dus op zoek naar een gitaar. Ik heb de yamaha f310 besteld, alleen kreeg ik net bericht dat deze niet leverbaar is. Hij zei dat hij de lag t44 nog wel op voorraad heeft en deze op kan sturen ipv de yamaha.
Mijn vraag: Doen of de boel annuleren en de yamaha ergens anders bestellen?

Alvast bedankt!

Beste,

de t44 is ook leverbaar in een pakket met daarin o.a een les dvd en nog wat andere spullen
aangezien je les wilt hebben waarom dan niet meteen zo'n pakket ipv alleen de gitaar :ok: ( te koop
voor 149,- bij o.a Dijkman Amsterdam )

cats
2 mei 2014, 20:05
Beste,

de t44 is ook leverbaar in een pakket met daarin o.a een les dvd en nog wat andere spullen
aangezien je les wilt hebben waarom dan niet meteen zo'n pakket ipv alleen de gitaar :ok: ( te koop
voor 149,- bij o.a Dijkman Amsterdam )

bedankt voor de tip, dit heb ik inderdaad maar gedaan :-)