PDA

View Full Version : Time to Time



Fusion
27 april 2014, 19:35
Ja ja, weer n nummer uit de Mystic studios:


http://www.youtube.com/watch?v=5rnHaN0gwG0

Ben benieuwd wat jullie vinden van

* de compositie

* de mix

Ik heb zelf wel n aantal punten die ik anders zouden willen iig.

Tupelo
27 april 2014, 21:22
Ik vuur eerst maar eens wat dingen af.
Lady Gaga ?
Goldfrapp (strict machine materiaal).
Het klinkt hypermodern, als een 538 mix.
Ik vind 'm knap als compositie en ook lekker in de mix zitten.
Het is alleen echt helemaal mijn muziek niet.
Niettemin, met wind mee zou je hiermee een megaknaller op een commercieel radiostation kunnen hebben volgens mij.
Echt dude, 't zit knap in elkaar, en 't is superstrak gemixt.

paulusdeBKB
28 april 2014, 00:34
Heel gaaf! En ik ben een leek in dit genre dus neem mijn opmerkingen met een schep zout.

- De mix is uitstekend voor zover ik kan horen op laag volume door KRK's.
- Van mij had het nog wel wat meer 'kapot' mogen klinken. Vooral de drums zijn me te netjes.
- Rond 1.20 wordt de stem weggedrukt door de (ik noem het maar even) formant synthesizer. En de mannenstem rond 1.55 met shuffletje is lekker, maar of die in dit nummer moet?
- De wisselingen van shuffle naar recht en en weer terug zijn mij persoonlijk wat veel van het goede. Maar misschien hoort dat erbij.
- Hooks zijn sterk! Of ze origineel genoeg zijn kan ik niet beoordelen want ik ken het genre niet. Hoe heet dat eigenlijk?
- De synth stab rond 1.06 vind ik geniaal. Helemaal Feel For You - Chaka Khan.

Ik denk: geen hit. Maar het is close. Zeer close. En je productieskills behoren tot de beste op dit forum. Als je hier ambities mee hebt, wordt het tijd om input te vragen van de profs. Wij simpele gitaristen kunnen je onvoldoende verder op pad helpen, ben ik bang.

Gaat voort!!

Kefding
28 april 2014, 11:26