PDA

View Full Version : marshall footswitch chorus?



Thomaskroon
27 april 2014, 16:57
Hallo, heb al tijdje mijn Marshall jtm 60. Bij deze versterker zat /hoort een voetpedaal dit voetpedaal is 3 kanaals (clean/drive) en chorus weet iemand waar de chorus knop voor bedoelt is? (Het is me wel uitgelegt toen ik m kocht maar helaas ben ik dit vergeten...)

pasqual
27 april 2014, 22:48
Hoogstwaarschijnlijk om de geïntegreerde chorus aan en uit te kunnen zetten:soinnocent: Dit klinkt als een flauw antwoord maar ik kan niets anders verzinnen. Enige andere dat overblijft is dat je een verkeerde footswitch bij de versterker hebt gekregen....(misschien om de reverb aan en uit te zetten? )

harrie-beton
27 april 2014, 22:55
Als er echt chorus op voetpedaal staat hoort hij niet bij de versterker. Bij een JTM 60 hoort een P801 schakelaar die alleen het kanaal wisselt.

Thomaskroon
28 april 2014, 10:20
Hoogstwaarschijnlijk om de geïntegreerde chorus aan en uit te kunnen zetten:soinnocent: Dit klinkt als een flauw antwoord maar ik kan niets anders verzinnen. Enige andere dat overblijft is dat je een verkeerde footswitch bij de versterker hebt gekregen....(misschien om de reverb aan en uit te zetten? )

Ai helaas. Dit dacht ik al toch bedankt voor het antwoord!

Thomaskroon
28 april 2014, 10:22
Als er echt chorus op voetpedaal staat hoort hij niet bij de versterker. Bij een JTM 60 hoort een P801 schakelaar die alleen het kanaal wisselt.

Dat klopt deze schakelaar heet p803 volgens mij. Ook bedank ik jou voor het antwoord