PDA

View Full Version : Gitaarbouwersmeeting 2014 op 25 oktober



superfly
26 april 2014, 16:55
De gitaarbouwersmeeting 2014 gaat dit jaar plaats vinden op 25 oktober.
Ja, weer het weekend dat de wintertijd ingaat. En ja, weer in de Veluwehal in Barneveld.
Thema zal dit jaar "de blues" zijn. De bouwwedstrijd: maak een CIGAR BOX, regels? Geen regels!
We zullen dit topic regelmatig updaten over de voortgang!
Met de groeten van:
Léon, Gert en Wim

teunallica
27 april 2014, 14:17
Ik ben van de partij! (zonder cigarbox, maar neem wel wat bouwsels mee)
Moet ik me daarvoor nog aanmelden? Als ik wat gitaren wil neerzetten?

Teun

grizzly
27 april 2014, 14:30
Ook ik geef acte de presence. Uiteraard met ega, maar die plant ik wel ergens in het dorp in een modewinkel :). (Ieder zijn ding)
Ik neem dit jaar mijn zelfbouwer a la Bogdanovich mee (als het de komende periode nog overleeft :seriousf: )

Woml
27 april 2014, 15:12
Staat al een tijdje in mijn agenda genoteerd! Dit jaar geen moeilijke toestanden met gewenste aanwezigheid op kinderverjaardag, en hopelijk ook niet met de auto die al in gebruik is, dus hoef ik alleen nog te beslissen wat ik mee zal nemen. Mijn mandolientje weet ik in ieder geval zeker, de OM ook wel vrij zeker, en verder hangt het er van af hoe hard het een en ander opschiet. Sigaren- of andere doos heb ik nog steeds niet, ik denk niet dat dat er nog van gaat komen...

Tabula Rasa
27 april 2014, 18:28
Sowieso aanwezig. Heb er nog geen ene gemist, en deze zal ik ook niet missen. Kijk er nu al naar uit. Weet alleen niet of ik een gitaar af heb tegen die tijd. Eerst maar die versterker afmaken.

-Martijn-
27 april 2014, 20:10
Ik ben er ook bij! Afgelopen jaar was ik er voor het eerst en vond het erg leuk. Tegen die tijd zal m'n tweede zelfbouw (ook ontwerp van Bogdanovich) wel klaar zijn, dus misschien gaat die ook mee.

superfly
27 april 2014, 21:06
Ik ben van de partij! (zonder cigarbox, maar neem wel wat bouwsels mee)
Moet ik me daarvoor nog aanmelden? Als ik wat gitaren wil neerzetten?

Teun
Leuk dat je er bij bent. En nee, voor de expositie is het voldoende als je je instrument mee neemt, aanmelden of zo is niet nodig. Tenzij je er meer als vijf mee neemt dan horen we het graag van te voren ;-) Wel leuk als je hier een foto plaatst van wat je mee neemt voor de voorpret.
grtz Wim

stijnkenens
28 april 2014, 00:19
Hier ook van de partij.
Als alles mee zit.

Ik hoop het prototype princess mee te kunnen pakken, hoewel ik denk dat ze redelijk afgeragd zal zijn.
En misschien iets van de harp gitaar, gewoon om te kunnen showen.
Als ik dat verdomde klankblad nu eindelijk eens gevoegd krijg, ik ben er al 2 dagen aan bezig ...



s.

grizzly
28 april 2014, 14:42
Houd vol Stijn, laat je niet kennen(s) :seriousf:

teunallica
29 april 2014, 19:29
Leuk dat je er bij bent. En nee, voor de expositie is het voldoende als je je instrument mee neemt, aanmelden of zo is niet nodig. Tenzij je er meer als vijf mee neemt dan horen we het graag van te voren ;-) Wel leuk als je hier een foto plaatst van wat je mee neemt voor de voorpret.
grtz Wim

U zegt het maar:

http://i1189.photobucket.com/albums/z422/teunallica/IMAG0866_zps4b3697ec.jpg (http://s1189.photobucket.com/user/teunallica/media/IMAG0866_zps4b3697ec.jpg.html)

Dit gaat er mee... hehe

Teun

Ike57
1 mei 2014, 15:55
Uiteraard met ega, maar die plant ik wel ergens in het dorp in een modewinkel :). (Ieder zijn ding)


Held! Ze leest het forum zeker niet :crazyhappy:

Natuurlijk kom ik! Hiervoor gaat alles aan de kant. Staat al sinds de vorige meeting weer in de agenda!