PDA

View Full Version : Gibson LP custom de fotos!!



ieme
5 juli 2003, 19:21
http://groups.msn.com/ieme/gibsonlespaulcustom.msnw

:lp:

Anders Destium
5 juli 2003, 19:25
Da's wel een redelijke black beauty :wink: :D

Ik zou zelf heel graag een Gibson custom ebony hebben met "slechts" 2 hums :)

Negative K3 fan
5 juli 2003, 19:27
je moet hem alleen nog eventjes poetsen :D maar gave ghitaar hoor!

ieme
5 juli 2003, 19:28
ja poetsen maar nu kun je zien dat ie van een dood iemand geweest is, en ja een fonkel nieuwe strat die poets je tot in den treure maar zon oude LP? hmm ach mischien morgen ff een doekie dr over

Swan
5 juli 2003, 19:32
prachtig....
alleen haat ik gouden hardware maargoed

sash
5 juli 2003, 19:38
ja poetsen maar nu kun je zien dat ie van een dood iemand geweest is, en ja een fonkel nieuwe strat die poets je tot in den treure maar zon oude LP? hmm ach mischien morgen ff een doekie dr over

Fonkelnieuwe strat poetsen? Mijn Strat is nu 2 weken oud, maar nog geeneen keer gepoetst. Ziet er niet meer uit :D

Anders Destium
5 juli 2003, 19:41
> Sash

BARBAAR, had dan gelijk een relic gekocht :razz: :)

>Ieme

Heb je deze geërfd :o

BLOK182
5 juli 2003, 19:41
Ruige axe man, die LP! Maar ik zou hem dus wel ff poetsen ;-)

Negative K3 fan
5 juli 2003, 19:45
het is jusit omgekeerd, LP customs moet je wel poetsen want dat zijn van die mooie gitaren met allerlei fransen en versierseltjes maar strats, die hoef je juist niet te poetsen.

BLOK182
5 juli 2003, 19:59
Precies, strats NIET poetsen. Heb de mijne ook nog nooit gepoetst, naja op een paar bloedspetters na, want dat was ranzig :-)

-robbert-
5 juli 2003, 20:31
Waarom is je middelste humbucker omgedraaid?

mooie gitaar man :)

FragDaddy
5 juli 2003, 21:06
NEE. niet poetsen. zo'n ouwe custom ga je toch niet poetsen man. zo'n ding hoort er gebruikt en oud uit te zien (imho)

Negative K3 fan
5 juli 2003, 21:11
juist niet, custom horen altijd mooi te glitteren en glanzen alsof ze net uit de winkel komen, met al dat goud, binding, franjes en mother of pearl/abalone! Een paar spotjes erop staat natuurlijk ook leuk :)

Ic3gl0vE
5 juli 2003, 21:41
customs horen inderdaad te glanzen, ookal zijn ze al meer dan 20 jaar oud

ieme
5 juli 2003, 23:24
>Ieme

Heb je deze geërfd :o[/quote]

Nee, hij is van iemand geweest die overleden is en zn weduwe die heeft hem verkocht.... aan mij!

ieme
5 juli 2003, 23:25
customs horen inderdaad te glanzen, ookal zijn ze al meer dan 20 jaar oud

die van mij glanst niet meer zo, hij is vrij mat! morgen maar eens poetsen!

bert k
6 juli 2003, 16:43
MOOOI man! Ik heb dezelfde, maar met twee pups. Hoe zit dat nou bij jou met die middelste? Hoe schakelt dat? Ik zie er toch geen 5 standen schakelaar op zitten.

Over dat poetsen: niet doen hoor. Is toch een stukje geschiedenis van die gitaar. De mijne heb ik echt geërfd, van mijn vriendin, en die had de lak dus kompleet verkloot. Dus de mijne is dof en gekrast, maar dat laat ik zo. Mooie herinnering.

ieme
6 juli 2003, 19:09
MOOOI man! Ik heb dezelfde, maar met twee pups. Hoe zit dat nou bij jou met die middelste? Hoe schakelt dat? Ik zie er toch geen 5 standen schakelaar op zitten.


3 standen iedere stand een pu, ze klinken alle 3 echt totaal anders en ik had verwacht dat die midden en brug pu wel t zelfde zouden klinken, die gitaar is echt lekker! veel toon, power, feel en pure rock op mn vox ac30!
Ik wil er nog es zo'n proco ratt distortion bij volgens mij is dat DE KILL!!


Rock on!
:lp: