PDA

View Full Version : Steve Vai Masterclass 10 mei in Tivoli



tonyk
23 april 2014, 08:49
Wie gaat er zaterdagmiddag 10 mei, van 2 tot 5, ook naar de‘Steve Vai Masterclass’.
Hij geeft een drie uur lange clinic waarbij je ook vragen kunt stellen en je spel eventueel ook nog door hem kan laten beoordelen.
Ik ga mijn Jem laten signeren na afloop.

dunhill1
23 april 2014, 11:30
Ik ga ook, neem m'n windmachine mee om te laten signeren.......

Steve vai, de broer van Hans klok, en siegfried&roy :cheerup:
(Niet verder vertellen, ze hebben zelfs de zelfde kapper).

Hoe debiel kun je zijn, je eigen bloed aftappen en door de verf van je signaturemodel mengen.

Anyway, ieder het Zijne......

Begrijp best dat het gaaf is om je held levend te bewonderen, enjoy!

frekie
23 april 2014, 15:10
https://tivolivredenburg.iticketsro.com/nl-NL/events/steve vai masterclass/2014-5-10_14.00/cloud nine?back=2&area=b63e1241-b74d-4021-b24a-d6b542983e8d&type=ga

121,50 euro toegangsprijs? :(:dontgeti::makeup:

harrie-beton
23 april 2014, 15:33
Dat bedrag is een voor gitaarles van dat niveau niet verkeerd.

Ik ben er ook keer geweest, in 2008 in Roermond.
Hij houdt een vrij standaard praatje over muziek en geeft ook echt les. Je kan ook met Vai Jammen, maar veel aanwijzingen geeft hij niet. Die lessen staan ook op internet nu.
Na afloop een signeer en foto sessie.

sandert1978
23 april 2014, 18:31
Ik ben ook bij die clinic in Roermond geweest. Inderdaad zoals Harrie beschrijft. Ik vond het zeer de moeite waard!

JeroenN
14 mei 2014, 20:07
Voor de liefhebbers:
Op 2 en 9 Juni zal Co de Kloet, in zijn programma Mijke & Co, Steve Vai Specials uitzenden met daarin onder andere opnames die gemaakt zijn in deze Master Class. Hou vai.com en radio6.nl in de gaten voor details.

Jeroen
vai.com

JVGM-music
15 mei 2014, 08:01
Veel kennissen van mij zijn ooit naar Arosmith geweest met in het voorprogramma Steve Vai....en zelfs nu nog ,jaren na dato hebben ze het er nog steeds over dat het geluid bij Vai zo ongelofelijk spetterhard stond.
Doet ie dat nog steeds,op oorverdovend volume?

harrie-beton
15 mei 2014, 09:27
Ik heb Vai zijn 4x12 kasten gehoord en ja hij staat hard maar niet onaangenaam. Hij is 54 en is zuinig op zijn oren.
Satriani en die Sardinas stonden veel harder, en ik heb een keer de band DEAD MOON gezien, dat was zo hard dat een PA overbodig was.

In de kelder van VERA Groningen kun je aan de bar oordoppen kopen. Heeft soms meer omzet dan de biertjes. Ik bedoel daarmee, gebruik doppen als je het te hard vind.

harrie-beton
15 mei 2014, 09:28
tonyk - PICTURES OR IT DIDNT HAPPEN

peter_heijnen
15 mei 2014, 11:07
Veel kennissen van mij zijn ooit naar Arosmith geweest met in het voorprogramma Steve Vai....en zelfs nu nog ,jaren na dato hebben ze het er nog steeds over dat het geluid bij Vai zo ongelofelijk spetterhard stond.
Doet ie dat nog steeds,op oorverdovend volume?
Ik ben daar toen ook geweest, voor vai, maar dat was idd vreselijk en ongenietbaar. Aerosmith redde mijn avond.

Harald
15 mei 2014, 11:37
G3 met Steve Morse Steve Vai en Steve Satriani in de HMH... Steve Morse goed te doen. Vai werd harder, maar kon nog wel achterin de zaal. Satriani was ronduit absurd. Gewoon niet leuk meer, en ook niet nodig. De deuren op de wc's rammelden met de bassdrum uit de sponningen... Misschien is Joe Satriani fan van Disaster Area.


https://www.youtube.com/watch?v=EqvYNlUIx8Q

Je zou gewoon je geld terug gaan vragen, maar de kaartjes had ik gewonnen, dat kon dus ook niet.