PDA

View Full Version : David stelt zich voor!



David de Hartogh
20 april 2014, 13:08
Hallo iedereen,


David hier. Ik ben nu vijftien jaar oud en zit in 4 Havo. Ik speel nu drieeneenhalf jaar gitaar, maar leer snel en ben daarom voor maar drieeneenhalf jaar gitaar ervaring redelijk goed(ookal zeg ik het zelf)

Ik ben lid geworden omdat ik voor mijn Profielwerkstuk een elektrische gitaar wil bouwen(http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?164997-Bouwpakket-voor-PWS). Eerst was het plan anders dat ik een bouwpakket van een akoestische gitaar ga bouwen, maar dat is dus veranderd.
Ik moet nog heel veel onderzoeken voordat ik er aan begin en daarom ben ik nogal een beginner :P

Verder hoop ik veel van jullie te leren en dan wanneer ik zo ver ben ga ik ook een bouwdiscussie starten:)


Groet,

David

Harry
22 april 2014, 10:39
hoi David, alsnog welkom hier!

Duhsjaak
24 april 2014, 04:31
Hi David
Ah....., die post had ik al gezien.
Over die dreadnought.

Dapper, ook als je met een pakket begint.

Ik ga m volgen. Er zit akelig veel vakmanschap en vakvrouwschap op dat punt, dus leg je oor te luisteren.

Nee, ik weet het, vakvrouwschap bestaat niet. Is je wel eens opgevallen dat bepaalde woorden niet bestaan in onze taal? De spellingscontrole van de taalmaffia van GN zet er gelijk een rood streepje onder.

Als je ooit teksten gaat schrijven (en ja, dat gaat gebeuren hoor, echt!) dan kun je dr wat mee.

Zo stond er in één van mijn teksten:
Was die verjaardag een kutsmoesje
zogenaamd vriendinnendienst
het gaat niet om wat je geleerd hebt
het gaat erom: wie is het kienst

Tegenover lulverhalen staan kutsmoesjes, dat snapt iedereen, maar dat vriendinnendienst ontbreekt in het NL, daar hoor je niemand over.

We zijn erg trots als Obama zegt dat 'gezellig' niet te vertalen is in het Engels, maar dat vriendinnendienst ontbreekt in NL.....? En is het wel zo gezellig in NL? En wat moeten we met al die gezelligheid?

En jij bent David, de tweede naam van ons derde kind, en da's ook al geen meisje. Dus van jouw heb ik ook weinig te verwachten op het gebied van vakvrouwschap. Heb je niet een leuk vriendinnetje?

Vind je het niet leuk hoe ik geheel naturel toch weer het onderwerp daarop heb gekregen?
Welkom op het leukste gitaristenforum, waarop zelfs vrouwen en drummers welkom zijn.

Kan je nagaan hoe ruimhartig we zijn! David mooie naam.
Vriendelijke groet, Gus