PDA

View Full Version : Bohemian rhapsody solo



Cubone
19 april 2014, 19:36
hallo lieve mensen,

het is een tijdje dat ik weer hier wat post. Ik heb namelijk een hele moeilijke periode doorgemaakt waarbij het oppakken van mijn gitaar ontzettend moeilijk was.

onlangs is mijn lieve oom overleden aan kanker. Ik heb het van het begin tot het eind meegemaakt. hij was een vrolijk mens en altijd optimistisch ondanks de vreselijke pijn. Maar goed, hij vond het altijd heel leuk als ik mijn gitaar meeneem en hem gek maakte met mijn gepingel. hahahahaa het leek even of zijn pijn weg was...

dus bij deze een filmpje voor mijn lieve oom !

https://www.youtube.com/watch?v=ij36abyNvIs


groetjes,


raj

Duhsjaak
19 april 2014, 19:58
Hi Raj!!!
Heb effe geen geluid, dus luisteren gaat effe niet.
Zo blij dat je weer terug bent.
Als je eens wist hoe vaak ik aan je heb gedacht.
Niet dat ik ineens heftig verliefd op je ben, maar zeker nog op je gitaarspel.
Zwaar klote van je oom, en eens te meer reden om weer je gitaar op te pakken. Ook voor jezelf geen slechte zaak.
Kom weer in de lucht als ik heb geluisterd, maar ik ben nu al blij! Super!
Vriendelijke groet, Gus

Cubone
19 april 2014, 20:26
Hi Raj!!!
Heb effe geen geluid, dus luisteren gaat effe niet.
Zo blij dat je weer terug bent.
Als je eens wist hoe vaak ik aan je heb gedacht.
Niet dat ik ineens heftig verliefd op je ben, maar zeker nog op je gitaarspel.
Zwaar klote van je oom, en eens te meer reden om weer je gitaar op te pakken. Ook voor jezelf geen slechte zaak.
Kom weer in de lucht als ik heb geluisterd, maar ik ben nu al blij! Super!
Vriendelijke groet, Gus

Dank je Gus voor je eeuwige support !! hij zou het ook gewild hebben dat ik mijn gitaar zou oppakken en doorgaan met mijn leven. Hij was altijd een vrolijk/optimistisch mens en daar kan ik een goed voorbeeld van nemen.

Ik hoop wel dat je hem gaat beluisteren als je geluid hebt !!!


groetjes,

raj

Han S
19 april 2014, 20:47
Mooi man, je oom is trots op je.

Cubone
19 april 2014, 20:56
Mooi man, je oom is trots op je.

dank je wel !! het blijft moeilijk maar ik weet dat hij het zo graag gewild zou hebben. Ik wou dat hij kon zien hoeveel ik van hem hield. wat een vreselijke ziekte is het toch....

Cageman
20 april 2014, 13:07
Mooi gespeeld! Leuke eigen timing die ook goed uit de verf komt. Met wat minder gain zou je overigens ook goed afkunnen.

Erbij gitaarspelen kan nooit kwaad. Sterkte.

Duhsjaak
20 april 2014, 14:58
Hé moedige gast
Nieuwe gieter? Staat je goed. Iets meer licht, dan komt je kast wat beter uit.

Ik persoonlijk ben het wel een beetje met Cageman eens op het gebied van gain. En ik ben een wat roekelozere aanpak gewend. En dat is juist het punt waarmee je mij altijd inpakt.

Nou ga ik niet gelijk bij je eerste her-optreden daarover lopen zeiken, maar juist in je no holds barred aanpak scoorde je altijd mega goed.
Sla ik de plank ernstig mis als ik vermoed dat je het eerst maar weer eens voorzichtig op wilde pakken?

Dan hou ik moed en blaas ik de fanclub nieuwe adem in.
Zoals ik al PMde, de clubkas raakt aardig leeg en je bent nog een jaar contributie verschuldigd.
Dat heb je niet door je nieuwe gitaar? Ach...... Dn schelden we het je kwijt. Het is tenslotte je eigen fanclub.

Mooi gitaar, dat zekerrrrrrrrrrr.
Vriendelijke groet, Gus

Cubone
24 april 2014, 12:33
Hé moedige gast
Nieuwe gieter? Staat je goed. Iets meer licht, dan komt je kast wat beter uit.

Ik persoonlijk ben het wel een beetje met Cageman eens op het gebied van gain. En ik ben een wat roekelozere aanpak gewend. En dat is juist het punt waarmee je mij altijd inpakt.

Nou ga ik niet gelijk bij je eerste her-optreden daarover lopen zeiken, maar juist in je no holds barred aanpak scoorde je altijd mega goed.
Sla ik de plank ernstig mis als ik vermoed dat je het eerst maar weer eens voorzichtig op wilde pakken?

Dan hou ik moed en blaas ik de fanclub nieuwe adem in.
Zoals ik al PMde, de clubkas raakt aardig leeg en je bent nog een jaar contributie verschuldigd.
Dat heb je niet door je nieuwe gitaar? Ach...... Dn schelden we het je kwijt. Het is tenslotte je eigen fanclub.

Mooi gitaar, dat zekerrrrrrrrrrr.
Vriendelijke groet, Gus

hartelijk dank voor je reactie. Ik heb die gain expres toegevoegd. Ik weet niet waarom maar misschien om niet alleen mijn verdriet maar ook mijn boosheid te uiten. natuurlijk kan dat op andere manieren dan extra gain toevoegen aan je sound. maar voor mij leek het op dat moment het beste manier om mijn verhaal te vertellen wat ik allemaal heb doorgemaakt.


hartelijk dank voor all jullie mooie reacties !!!!