PDA

View Full Version : Wie speelde gitaar bij The Passion op TV afgelopen donderdag?



harrie-beton
18 april 2014, 18:33
Kan t nergens vinden. Slechte websites man,

Wie speelde gitaar bij The Passion op TV afgelopen donderdag in Groningen!

dunhill1
18 april 2014, 19:30
Jochem fluitsma?

grayfink
18 april 2014, 20:25
Bij het DWDD voorproefje speelde Jochem Fluitsma inderdaad gitaar.

Koni05
18 april 2014, 20:53
Bedoel je die jongere gast tijdens die solo? Geen idee wie het was maar het klonk wel heel vet!

harrie-beton
18 april 2014, 22:15
Ik bedoel vooral de solo's. Wie is dat?

Martin_
18 april 2014, 22:53
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1411598
rechts kun je 15 fragmenten kiezen. Bij welk nummer speelde hij dan?

harrie-beton
18 april 2014, 23:09
Ik weet het!

http://www.clemensblacquiere.com

KoenGuitar
20 april 2014, 10:01
Was Clemens Blacquiere ja. Woont in hetzelfde dorp als ik. Had 'm laatst om een paar gitaarlesjes gevraagd helaas tevergeefs, haha.

Hij is wel onwijs goed bezig die gast, zit Van Dongen en Haaksma aardig in de nek te hijgen geloof ik ;).

beruk
21 april 2014, 21:23
Emm, is gitaarspelen een wedstrijd dan?

KoenGuitar
22 april 2014, 01:33
Emm, is gitaarspelen een wedstrijd dan?

Gitaarspelen zeker niet. Maar onder de sessiemuzikanten zal wel een zekere gezonde concurrentie bestaan neem ik aan. Bedoel dan misschien ook meer dat 'ie net als de gasten die ik noem een bekendere naam aan het worden is in 't wereldje.

arjanb01
22 april 2014, 07:05
Ik denk dat sessie gitaristen vooral een netwerk moeten hebben zodat ze constante inkomsten hebben. Welke sessie man je er ook neerzet, die spelen alles wel weg ook dit. Voor die gozers is het productiewerk op de automatische piloot, werk dus.
Van Dongen en Haaksma zullen zich er echt niet druk om maken dat zo'n jong gastje goed bezig is, zullen ze alleen maar toejuichen.
Voor hun is altijd werk.

KoenGuitar
22 april 2014, 17:50
Zeker waar, misschien was 'in de nek hijgen' ook een wat negatieve formulering van mij. Maar er zijn natuurlijk verschillende 'klasses' in sessiemuzikanten. Sommigen spelen enkel nog parttime en hebben er een reguliere baan naast na hun opleiding, waar deze gasten misschien wel meer klussen moeten afwijzen dan dat ze aannemen. Was misschien beter kunnen zeggen dat 'ie aanklopt bij de A-list sessiegitaristen, of daar inmiddels al op staat. ;)