PDA

View Full Version : Peter stelt zich voor.



lichtblokje
16 april 2014, 10:29
Goedemorgen iedereen,

Hierbij wil ik mijzelf even als nieuw lid voorstellen.
Ik ben Peter, 24 jaar en woonachtig in de omgeving Gasselterboerveenschemond (grens van Groningen en Drenthe).

Op het gebied van gitaarspelen ben ik een beginner. Ik heb me hier aangemeld omdat ik enthousiast ben over lapsteel gitaren. Waarom zou je denken? Nou vanwege een genetische afwijking kan ik mijn polsen niet volledig draaien en daarom is het niet mogelijk voor mij om op de 'normale' manier gitaar te spelen.

Mijn grote voorbeelden zijn Daniel Lanois (vooral op de Pedal Steel) en Ben Harper.

Groet,

Peter

Duhsjaak
18 april 2014, 09:23
Hi P
Een klein lichamelijk handicapje? Ach, in vergelijking met de meesten hier valt dat niet op.
En je kunt gelijk beginnen Glenn Ross Campbell naar de kroon te steken. Die zat in The Misunderstood.

Een van de helden waar vrouw, kinderen en vrienden de nodige keren mee zijn lastiggevallen.

De band-recorder-band van 8 mei 1968 waarop te horen is hoe ik I can take you to the sun cover is nog steeds in mijn bezit. Acid rock werd dat genoemd. Zo underground, dat de band maar 7 tracks opnam in Engeland voordat de band weer uit elkaar viel en Glenn doorging naar Juicy Lucy, om daarmee wel de bekendheid en de poen te krijgen die hem toekwam.

De Engelse tracks werden opgenomen door Roger The Engineer, waar The Yardbirds hun Over, Under, Sideways, Down LP naar hebben genoemd. Ook de vriendschap met Jeff Beck klinkt in de muziek door.

Veel erger dan je polsen vind ik persoonlijk de plaats waar je woont. Je maakt mij niet wijs dat dat op een belastingenvelop past. Met als gevolg dat ik vermoed dat jij niks betaalt en ons dus laat betalen wat jij niet doet.
Fijn is dat. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig hè?

Maar er gebeurt hier wel meer schimmigs.
Hartelijk welkom. En maak een feest van je nieuwe hobby.

Vriendelijke groet, Gus

telerocker
18 april 2014, 19:28
Hey welkom Peter!
Gus heeft al het voorwerk gedaan, dus ik hoef ook niet meer over je woonplaats - een duizendpunter bij galgje - te beginnen.
Verder zou ik zeggen, kijk eens naar de techniek van Jeff Healey. Speelde waanzinnige dingen met een gitaar plat op zijn schoot.
Suc6
Frank