PDA

View Full Version : Mariah carey



fuck nu-metal
5 juli 2003, 11:53
Sommigen mensen noemen haar wel eens een nachtegaaltje, die de hoogste noten kan halen. Ze kan zelfs noten halen die voor het menselijke oor niet hoorbaar zijn(nee, daar heb je wat aan :roll: ). Maar als ik haar hoor zingen dan denk ik altijd "mens, hou op met dat irritante, hese, geluister). Volgens mij haalt ze die noten niet. Ik heb niet erg veel verstand van muziektheorie, en opera, maar als ik een operazangers hoor, dan hoor je die hoge noten echt duidelijk. Bij mariah Carey klinkt het gewoon nergens naar. Ik zal het wel mis hebben, maar kan iemand hier wat duidelijkheid over bieden?

Mithrandir
5 juli 2003, 12:04
Lekker wijf!

Of wilde je zoiets niet horen :-?

Swan
5 juli 2003, 12:05
het liefst zou ik dat keeltje dichtknijpen zodat er nooit meer dat gejammer uitkomt

Pete Townshend
5 juli 2003, 12:05
Ik noem maar niet voor niks Mariah Herrie :-D

Tymon
5 juli 2003, 13:27
Wat is dit voor topic!? :roll:

fuck nu-metal
5 juli 2003, 13:36
Wat is dit voor topic!? :roll:
Wat is dit voor antwoord?

Mithrandir
5 juli 2003, 13:37
Daarmee wil ie zeggen dat dit een dom onderwerp is. Een beetje zeveren over Mariah Kerrie's zang talenten, who cares :o

Tymon
5 juli 2003, 13:54
RRRRIGHT!

denniseindhoven
5 juli 2003, 19:57
Haar stem breekt inderdaad als ze falsetto zingt, dat klopt, ja. Zo'n groot bereik heeft ze helemaal niet, vergelijk haar maar eens met Ann Wilson of Robin Beck, nou daar haalt Mariah Carey het echt niet bij.

Anders Destium
5 juli 2003, 21:25
Zet haar naast King Diamond en haar zangtalent verbleekt :D

fuck nu-metal
5 juli 2003, 23:10
Daarmee wil ie zeggen dat dit een dom onderwerp is. Een beetje zeveren over Mariah Kerrie's zang talenten, who cares

Ja duh, Dat had ik ook wel begrepen!
Sorry hoor, dat ik jullie gevoelige oogjes en fijnzinnige hersenen heb geirriteerd met dit domme onderwerp...
Maar misschien post ik gewoon wat ik wil.

fuck nu-metal
5 juli 2003, 23:11
Wat vind je trouwens wel een goed topic, dan houd ik daar voortaan rekening mee :roll:

Mithrandir
6 juli 2003, 00:17
Nee hoor, je mag posten wat je wil, ik heb wel eens de neiging om te zeiken.

SiNiSTRaL
6 juli 2003, 00:39
als ze falsetto zingt breekt haar stem.....zet labrie ernaast en dát verbleekt :P

musicmaniac
6 juli 2003, 11:13
Voor Mariah en aanverwanten ben ik allergisch.. Whitney H. b.v., ook zo iemand ... Vocale acrobatiek, een circuskunstje, waar TOTAAL geen gevoel in zit. Geef mij maar echte znageressen die iets te vertellen hebben, zoals Bette Midler, Skin, Ilse de Lange, Sheryll Crow....

stringer
6 juli 2003, 12:28
Tymon heeft gelijk; wat is dit voor topic ?
Wat kan mij het rotten hoe dat mokkel zingt. Dit is een gitaristenforum, niet de Fancy !

the joshua tree
6 juli 2003, 20:36
Voor Mariah en aanverwanten ben ik allergisch.. Whitney H. b.v., ook zo iemand ... Vocale acrobatiek, een circuskunstje, waar TOTAAL geen gevoel in zit. Geef mij maar echte znageressen die iets te vertellen hebben, zoals Bette Midler, Skin, Ilse de Lange, Sheryll Crow....

Withney H.

:-D

netalsof t een crimineel is GNIFFELGNA

wietse
6 juli 2003, 20:43
Voor Mariah en aanverwanten ben ik allergisch.. Whitney H. b.v., ook zo iemand ... Vocale acrobatiek, een circuskunstje, waar TOTAAL geen gevoel in zit. Geef mij maar echte znageressen die iets te vertellen hebben, zoals Bette Midler, Skin, Ilse de Lange, Sheryll Crow....

Withney H.

:-D

netalsof t een crimineel is GNIFFELGNA

een strafblad heeft ze in ieder geval wel met dat drugs gebruik van haar.