PDA

View Full Version : Hallo iedereen!



Angel013
10 april 2014, 19:54
Hoi hoi!

Ik ben Angelique, 23 jaar en speel al heel wat jaartjes slaggitaar. Ben er wel een paar jaar "tussenuit" geweest, maar sinds een kleine anderhalf jaar heb ik het weer opgepakt :strat:

Zit sinds afgelopen september in een coverbandje, helaas nog/weer zonder sologitarist (die heeft deze week verteld dat hij ermee gaat stoppen na 5 maanden)... Maar dat mag de pret niet drukken! En heb afgelopen november eindelijk mijn droom gitaar gekocht, een Fender Stratocaster Standard, kleur sunburst :mmmm:

Hoop op dit forum leuke tips en weetjes te weten te komen en misschien ook andere muzikanten in de buurt waarmee ik een keer kan samen spelen en wie weet wel meer (qua muziek dan hé hahaha!).

Meer weten, vraag het gerust! :)

telerocker
10 april 2014, 20:34
Hey Angelique, welkom hier!
Leuk om hier weer eens een gitariste te verwelkomen!
Suc6 met de band.

Duhsjaak
10 april 2014, 21:17
Hi Angelique
Welkom aan boord.
Wat dacht je van doorspelen in een band zonder solo gitarist? Al dat gesoleer is vreselijk overschat. Of een beetje vals tussen je voortanden fluiten?

Afijn, crea oplossingen te over.
En als je van mening bent dat zo'n ego toch bij de band gehaald moet worden, plaats je toch lekker een oproep?
Gevraagd: ego die alles beter weet en over vier maanden meer ruimte nodig heeft om zich te ontplooien!
Zo'n tekst bijvoorbeeld. Lachen hoor.

Als je de pleuris helemaal wilt laten uitbreken?
Ehm.....: gevraagd gitarist die een erectie al beschouwt als persoonlijk groei.

Zal je ze horen in die papegaaienkooi.
Veel plezier hier.
Vriendelijke groet, Gus

Angel013
24 april 2014, 21:24
Blijkbaar kun jij wel alles spelen Gus en heb jij geen groot ego..?? Afijn, lang verhaal kort, we willen er wel een solo gitarist bij, zijn er genoeg die een erectie niet als persoonlijke groei aanschouwen... En die geen groot ego hebben, alleen ken jij er dus blijkbaar niet die wel "normaal" zijn ;-)
Oproepen genoeg geplaatst, helaas nog geen reactie, dus we zoeken verder, we geven de hoop niet op!

Dus als iemand nog iemand weet op Schouwen Duiveland, laat even weten! :-D

Duhsjaak
25 april 2014, 03:21
Oef, wat een reactie.
Ja, er stond geen smiley bij. Dan roep ik het ook over mezelf af.

Veel succes A,
Vriendelijke groet, Gus

Pepe
25 april 2014, 03:35
Denk aan je smileys Gus! Als je er door heen bent heb ik er nog wel een paar over.
http://www.smileyvault.com/albums/misc/thumb_smiley-vault-misc-145.gif

Duhsjaak
25 april 2014, 03:44
Denk aan je smileys Gus! Als je er door heen bent heb ik er nog wel een paar over.
http://www.smileyvault.com/albums/misc/thumb_smiley-vault-misc-145.gif

Ah fijn, dank voor je hulp. Kan ik weer effe voort. Dat dacht dat ik met het fluiten tussen de tanden wel voldoende indicatie had gegeven van hoe serieus ik het bedoelde allemaal.
Ik ben iets te voortvarend uit de hoek gekomen kennelijk. Ach (effe modern doen), ik heb iets van sorry hoor! Smiley!
Vriendelijke groet, Gus

telerocker
25 april 2014, 20:53
Vermakelijk threadje zo! :eek:

Duhsjaak
28 april 2014, 11:08
Angelique denkt daar anders over, heb ik zo maar het idee.
Het blijft stil aan die kant van de draad.
Vriendelijke groet, ook aan A vanzelf, Gus

Rozemarijn
28 april 2014, 17:01
Gus gedraag je eens :P

Welkom Angelique

Duhsjaak
28 april 2014, 19:50
Ja, je hebt waarschijnlijk gelijk.
En misschien schaam ik me ook een beetje.
Maar ja, je weet, een dag niet gelachen.....
Met vriendelijke groet, Gus

Rozemarijn
5 mei 2014, 14:09
Ik heb niet eens waarschijnlijk gelijk... ik heb altijd gelijk :P
En ik ben het eens, dag niet gelachen is inderdaad een dag niet geleefd...