PDA

View Full Version : Krakende Rivera



Useless
10 april 2014, 19:45
Ik zou men Rivera pubster 45 willen verkopen, maar hij durft nogal eens kraken bij hogere volumes. Dus zoals hij nu staat kan ik hem moeilijk van de hand doen.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik kan hem natuurlijk binnensteken bij een technieker, maar als die mij daar dan nog eens een fikse rekening aan mijn broek lapt, dan ben ik helemaal de pineut :-)

muziekschuur
10 april 2014, 19:59
Gewoon eerlijk zijn bij de verkoop. Dan istie nog steeds wat waard hoor... Ze gaan nu voor 400 euro.... DUs 200 euro zou nu redelijk zijn... Maar het kan een kleinigheid zijn.... Dus da's de afweging...

Useless
10 april 2014, 21:16
Waar heb je ze gezien voor 400? Denk dat ze 2dehands toch meer in de richting 600/650 gaan.

Misery Signals
11 april 2014, 08:07
Laat die gewoon nakijken. Je verkoopt toch niet graag een defecte versterker? Zuur voor jou moest het iets klein zijn en je te weinig hebben gekregen. Of zuur moest de koper met een grotere kost dan verwacht zitten. Gaat minstens iemand zich bekocht voelen. Op gitaarmarkt staat een pubster45 met een brom voor 400. Das weinig maar gezien de brom reëel. Zou zon amp nooit kopen zelf.

MS

Useless
11 april 2014, 16:46
Nee nee, ga zeker geen versterker verkopen die defect is of zeker toch vermelden wat er aan is.
Het was gewoon om te kijken of er iemand misschien al hetzelfde probleem had meegemaakt.
Dan weet ik ook ongeveer waar ik mij aan mag verwachten en of het sop de kool nog waard is :-(.

Die versterker op marktplaats is de mijne.

muziekschuur
11 april 2014, 17:25
Tik eens tegen de buizen alstie aanstaat. Als je dan ineens het buisje "hoort" in de speaker. Dan heb je een slecht buisje.... Nieuw buisje erin. Opgelost... (tikken doe je met een pen).

tommus42
11 april 2014, 17:58
......Ik kan hem natuurlijk binnensteken bij een technieker, maar als die mij daar dan nog eens een fikse rekening aan mijn broek lapt, dan ben ik helemaal de pineut :-)
:D. Fixen dat ding, mooie versterker toch?:)

tommus42
11 april 2014, 18:24
Ik zou men Rivera pubster 45 willen verkopen, maar hij durft nogal eens kraken bij hogere volumes.......
Soms is het een kwestie van een drupje contactspray in de pots, of effectlus-jacks. Post het anders even op de werkbank, genoeg expertise aanwezig.

Useless
11 april 2014, 18:33
Alvast bedankt voor de reacties. Ga morgen op mijn gemak alles eens nakijken en jullie tips gebruiken.
Als dat niet lukt dan ga ik hem binnensteken. Is inderdaad een zeer leuke versterker ;-) zou zonde zijn.