PDA

View Full Version : Moonlampje stelt zich voor



Moonlampje
9 april 2014, 16:35
Hoi Allemaal,

Ik ben Moonlampje, maar je mag ook Moon zeggen :D.
Ik ben net 35 geworden, zit even in een woelige periode in mijn leven en wilde iets totaal nieuws proberen, dus ik kocht een gitaar :D.

Want ja, natuurlijk word ik de nieuwste toevoeging aan de band van Billy Joel *ahum*.
Nou ja, een mens mag een beetje dromen toch?

Ooit heb ik op school 2 keer een gitaar in mn handen gehad en daar is het bij gebleven, maar het lijkt me onwijs leuk om dit nu op te pikken.

Groetjes,
Moon

muziekschuur
9 april 2014, 17:58
Stop maar...... da's te oud..... Echt....




(Geintje)


Ga er voor..... Het is onwijs om mee te jammen. Neem bijvoorbeeld een klein drumcomputertje en speel in het ritme mee. Je maakt dan snel vorderingen. Toonladders vind je op Youtube. Die combinatie betekent dat je onwijs snel vooruitgang kan boeken en je hebt al snel te weinig tijd om een schoonmoeder te zoeken!!

Duhsjaak
10 april 2014, 09:21
Eens met Muziekschuur, te oud.
En ik ben ouder, dus dat is uit onverdachte hoek.

Woelig hè? Knudde.
Maar wel logisch. Als je gaat Moonen dan vraag je daar wel een beetje om.
De meeste vrouwen weten dat moonen niet zo op waarde te schatten. Nee, hehe, 't is ook een beetje een mannending; en je trekt aandacht waar van je je moet afvragen of je daar op zit te wachten.

Uitgaande van de veronderstelling dat je toch het meest op vrouwen valt.

Zeg Moon, hoe zit dat, val je op vrouwen? Dan hebben we dat onderwerp ook maar meteen gehad.

Ik hoop dat je prettiger en nuttiger bent dan die andere moon. Banki Moon of hoe heet die sjaak?
Wordt er oorlog gevoerd, mensen vallen bij bosjes, en dan zegt hij dat hij het veroordeelt. Ja, daar hebben we wat aan.

Welkom bij de club dus.
Moet ik nog ergens een smiley zetten, of geloof je me op mijn woord dat het allemaal maar een beetje dollen is. Ja toch?
Vriendelijke groet, Gus

Harry
10 april 2014, 12:10
zo droom ik er van om ooit toe te treden to Southside Johnny's band, the Asbury Jukes. Toch ga ik maar weer iedere dag braaf naar mijn werk....
De jacht is mooier dan de vangst zullen we maar zeggen...