PDA

View Full Version : Wie oh wie?



Riny
9 april 2014, 12:38
Is hier iemand op het forum die bij een drukkerij werkt en voor mij een pdf- bestand (handleiding) om kan zetten in boekvorm (dubbelzijdige pagina's) :???:
Het gaat om de NL handleiding van de Boss BR-1600CD.

Uiteraard zou ik op mijn laptop het pdf- bestand in het scherm kunnen zetten en lezen echter het punt wil dat mijn BR-1600CD in een andere ruimte staat.

Hier een afbeelding van de BR-1600CD.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/793212/Afbeeldingen/BR1600CD-large.jpg

Hier (https://dl.dropboxusercontent.com/u/793212/boss_roland_diverse_handleidingen/boss%20br-1200cd%20-%20br-1600cd%20digital%20recorder/BR-1600CD%20Info/BR1600CD_nl.pdf) de NL handleiding.

Uiteraard betaal ik daar graag een goede maar redelijke vergoeding voor.
Hopelijk is er iemand die mij kan helpen dus alvast dank voor een eventuele reactie.

Rizz
9 april 2014, 12:58
Drukken alles af en kost wènâg: http://www.drukwerkdeal.nl/

Riny
9 april 2014, 13:15
Rizz,

Bedankt.
Heb even informatie gevraagd, ben benieuwd wat ik als antwoord retour gezonden krijg.

Wordt vervolgd.

guhlenn
9 april 2014, 13:48
Dag Riny,

JE kan met acrobat zelf de instellingen wijzen en dus in boek vorm printen. Maar een drukker doet het waarschijnlijk voor minder, inktpatronen zijn duur...

Riny
9 april 2014, 15:00
Drukken alles af en kost wènâg: http://www.drukwerkdeal.nl/

Heb geïnformeerd via de link maar zo goedkoop vind ik dat niet.
Kan voor die prijs een paaar setjes inkt aanschaffen en voldoende papier en dan ben ik nog goedkoper uit.
Maar het was een goed bedoelde info dus daar is niet mis mee.

Nog maar eens op hopelijk meerdere reacties wachten.

duckman
9 april 2014, 19:33
Ik heb in een grijs verleden ooit voor de GR-09 een handleiding besteld, wellicht doet Roland/Boss dit nog? http://www.rolandce.com/be/nl/roland/contact Of via een winkel wellicht?

Riny
9 april 2014, 23:03
Hoi Duck,

Daar ben ik ook geweest maar die verwijzen mij door naar het pdf bestand terwijl ik aangegeven heb gewoon de kosten te willen betalen voor een boek.
Heb eerder vandaag ook via een Roland- dealer gevraagd naar de handleiding maar nog geen reactie terug gehad.
Hopelijk hoor ik morgen wat, wie weet.

Tunes
10 april 2014, 13:06
Ik wil niet lullig doen maar "Uiteraard zou ik op mijn laptop het pdf- bestand in het scherm kunnen zetten en lezen echter het punt wil dat mijn BR-1600CD in een andere ruimte staat"

Is laptop te groot of te zwaar ?

Riny
10 april 2014, 13:24
Is laptop te groot of te zwaar ?

Zo zie ik dat ook niet want het is of zou een optie zijn als ik hem nog kwijt kon op mijn bureau.
Daarbij komt, ik ben gek op handleidingen en lees deze ook wel eens wanneer ik niet in die ruimte ben en lekker in een luie stoel zit terwijl mijn vrouw naar onzinnige TV- programma's zit te kijken.;)

Koni05
10 april 2014, 15:14
Waarom ga je niet naar een simpele copyshop? Hier in Groningen zitter er zat, in Zeeland ongetwijfeld ook. Printen dubbelzijdig, snel en kunnen het keurig inbinden.

Riny
10 april 2014, 16:16
Zeer goede tip.
Ben gelijk gaan googlen voor iets in de buurt.
Had wat gevonden en heb een prijs opgaaf opgevraagd, nu is het afwachten.

Van Roland/Boss heb ik verder niets meer vernomen om de handleiding te kunnen kopen, ook heb ik naar een winkel (Roland.Boss- dealer / geen kleine jongen) de vraag gesteld betreffende mogelijkheden om te bestellen maar ook daar hoor ik niets meer van, en dat valt mij toch een beetje tegen.
Dus zo slecht gaat het, ondanks de crisis, dan toch niet of men verdiend er te weinig aan en wil er de moeite niet voor nemen.
Slechte service dus zal er niets meer aanschaffen. :mad:

Riny
11 april 2014, 10:16
Heb inmiddels een betaalbare Copyshop gevonden en brengen het zelfs nog aan huis ook.
Heeft te maken met mijn moeilijke mobiliteit.

Al diegene die gereageerd en meegedacht hebben, hartelijk dank.

Koni05
11 april 2014, 15:15
Mooi om te horen! Veel leesplezier Riny ;)

Riny
12 april 2014, 12:57
Even nog een afsluiter.

Nadat Roland/Boss mij een link had doorgestuurd (pdf) na mijn vraag om een handleiding in boekvorm hoorde ik niets meer, geen reacties op mijn mail.
Vandaar de wat negatieve uitdrukking over de service van Roland/Boss.
Zoals aangegeven heb ik het pdf bestand in boekvorm laten maken bij een CopyShop, kosten €30,00 all in.
Vandaag ontvangen en wat denken jullie? Valt er ook een envelop van Roland in de bus met daarin, jawel, een aangemaakte handleiding, dus zo heeft men niets, en zo heeft men er twee.

Dus de service van Roland/Boss is wel degelijk op orde, echter had ik het prettig gevonden wanneer ik dat geweten had want dan had ik zelf geen boek hoeven te laten maken.
Het gaat mij niet om die €30,00 hoor, maar als het niet nodig was geweest.....................

Dus eind goed, al goed.

duckman
12 april 2014, 21:34
goed om te horen dat het allemaal goed is gekomen, nu kun je er een op het toilet laten liggen, altijd handig ;-)

Riny
13 april 2014, 12:03
goed om te horen dat het allemaal goed is gekomen, nu kun je er een op het toilet laten liggen, altijd handig ;-)

Dat is en leuke, nu maar hopen dat er daar geen krom trekt....................