PDA

View Full Version : BC Rich Ironbird



Kalv
7 april 2014, 17:45
Ik ben nu al een tijdje (wanhopig) op zoek naar een BC Rich Ironbird. Je weet wel, zo'n puntig geval. Ik heb het internet afgespeurd, marktplaats/gitaarmarkt bekeken... genoeg BC Rich, maar geen Ironbird. De enige winkel waar ik er nog een kan vinden is de Alphenaar in Haarlem. Weet iemand hier misschien nog iemand die er eentje te koop heeft (voor een zacht prijsje)?. De kleur maakt niet zo veel uit (het liefst rood) en hoe ouder, hoe beter. Ik hoor het graag.

Johannes
7 april 2014, 18:01
http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/b-c-rich-platinum-series-176689026.html

enige die ik kon vinden

Kalv
8 april 2014, 09:05
Netjes, alleen wel een beetje ver voor mij.. :P

KingPin8
9 april 2014, 09:36
op de BVA veilingen van Staffhorst werden er twee dozijn geveild, maar daar heb je nu niets aan natuurlijk :P

Mr Orange
14 april 2014, 14:07
Ze zijn moeilijk te krijgen. kwaliteit zijn ze pas interessant vanaf de NJ Serie. Platinum zou ik niet aanraden
ik heb de mijne (NJ Zwart) opgeleukd met EMGS en hals is nu ook helemaal zwart.
Fijne metal gitaar, wel topzwaar zoals de meeste BC rich gitaren en dat is op zich wel een beetje irritant.
maar goed je moet er wat voor over hebben.

Remork1970
14 april 2014, 14:20
op de BVA veilingen van Staffhorst werden er twee dozijn geveild, maar daar heb je nu niets aan natuurlijk :P

Daar zat volgens mij niet één Ironbird bij, alleen maar Warlocks.
Waarvoor je trouwens uiteindelijk evenveel, zo niet meer betaalde dan dat je 'm ergens anders, en dan wél met garantie en afstelbeurt, kocht.