PDA

View Full Version : "Tequilla"



zoldergitarist
6 april 2014, 13:34
Gewoon voor de gein na een heffy nachtje. Heb mijn gevoel een beetje in de muziek verwerkt zeg maar, hik.

https://soundcloud.com/doedens/barry-doedens-tequilla

Harald
6 april 2014, 13:51
Die titel zette mij op het verkeerde been. Had een ander nummer verwacht. Fake Mexicaans sfeertje wel aardig getroffen.

Wordt wel druk, met al die agrariërs op de slaapkamer 's ochtends...

Brum
6 april 2014, 17:41
Knap gedaan. Alleen één puntje van kritiek; de frasering in de boeren zijn niet helemaal lekker en ze hadden sowieso wel wat harder in de mix gemogen. Mijn advies voor de perfecte boer; een blikje Fernandes.

zoldergitarist
6 april 2014, 19:03
Knap gedaan. Alleen één puntje van kritiek; de frasering in de boeren zijn niet helemaal lekker en ze hadden sowieso wel wat harder in de mix gemogen. Mijn advies voor de perfecte boer; een blikje Fernandes.

Ha ha ha leuk bedankt.

zoldergitarist
6 april 2014, 19:05
Die titel zette mij op het verkeerde been. Had een ander nummer verwacht. Fake Mexicaans sfeertje wel aardig getroffen.

Wordt wel druk, met al die agrariërs op de slaapkamer 's ochtends...

Daar hoopte ik al een klein beetje op ha ha "Die titel zette mij op het verkeerde been"

Tupelo
6 april 2014, 21:30
Sferisch, lekker hoor.
Klinkt een beetje alsof je onder de brug geslapen hebt, en rabies hebt opgelopen die nacht.
Leuk.

Duhsjaak
7 april 2014, 05:15
Zal zeker aan mij hebben gelegen, maar bij een lied dat Tequilla heet verwacht ik wat anders.
Effe spieken.
Ah.... Dank je Harald.
Fernandez.....? Je tandarts wrijft al in zijn handen. Maar boeren doe je als nooit te voren.
Rabies Tuup? Heeft ie een eekhoorn gewipt dan? Onder de brug loop je andere dingen op.
Nee, niet te veel bij nadenken. Als ik denk aan krankzinnige feesten is een walk in kast beter te pruimen dan onder de brug.

Wij hebben de muren tamelijk ehm.... excentriek in kleur gespoten volgens Goethe's kleurenleer. En het plafond ook.
Om het niet helemaal in een circus te laten eindigen hebben we neutrale tegels.

En dan komt het voor dat mensen (vooral volwassenen) met open mond rondkijken om dan te zeggen 'ja, mooie tegels op de vloer'.

Helemaal in lijn daarmee: Mooi geluid heeft die bas.
Vriendelijke groet, Gus

(matglas in je slaapkamer?)

zoldergitarist
7 april 2014, 10:26
Zal zeker aan mij hebben gelegen, maar bij een lied dat Tequilla heet verwacht ik wat anders.
Effe spieken.
Ah.... Dank je Harald.
Fernandez.....? Je tandarts wrijft al in zijn handen. Maar boeren doe je als nooit te voren.
Rabies Tuup? Heeft ie een eekhoorn gewipt dan? Onder de brug loop je andere dingen op.
Nee, niet te veel bij nadenken. Als ik denk aan krankzinnige feesten is een walk in kast beter te pruimen dan onder de brug.

Wij hebben de muren tamelijk ehm.... excentriek in kleur gespoten volgens Goethe's kleurenleer. En het plafond ook.
Om het niet helemaal in een circus te laten eindigen hebben we neutrale tegels.

En dan komt het voor dat mensen (vooral volwassenen) met open mond rondkijken om dan te zeggen 'ja, mooie tegels op de vloer'.

Helemaal in lijn daarmee: Mooi geluid heeft die bas.
Vriendelijke groet, Gus

(matglas in je slaapkamer?)

:seriousf: Trouwens welke bas? Wis niet eens dat die er ook in zat:???:

zoldergitarist
7 april 2014, 10:27
Sferisch, lekker hoor.
Klinkt een beetje alsof je onder de brug geslapen hebt, en rabies hebt opgelopen die nacht.
Leuk.

:sssh: niets zeggen hoor...

pasqual
7 april 2014, 11:16
Barrie, je bent een zeer goede muzikant mét een goed gevoel voor humor! Ik zou bijna willen zeggen dat je eens een band moet zoeken en iets met deze creativiteit gaat doen....buiten thuisopnames maken dus...:sssh:

Fusion
7 april 2014, 11:52
Leuk :) Vind dat de mix wel iets meer in balans had kunnen zijn, ook voor n geinig tussendoortje. Maar goed gedaan.

zoldergitarist
7 april 2014, 12:02
Leuk :) Vind dat de mix wel iets meer in balans had kunnen zijn, ook voor n geinig tussendoortje. Maar goed gedaan.

Bedankt,
Klopt, aan de mix heb ik inderdaad niets gedaan (alles met koptelefoon) maar is ook een zwak punt van mij, ben er niet zo'n ster in. Over het algemeen ben ik altijd heel lang aan het pielen en kom meestal weer bij het begin uit. Ben er dan altijd al goed zat van waarna ik het hele spul maar gewoon uitmix.

zoldergitarist
7 april 2014, 12:05
Barrie, je bent een zeer goede muzikant mét een goed gevoel voor humor! Ik zou bijna willen zeggen dat je eens een band moet zoeken en iets met deze creativiteit gaat doen....buiten thuisopnames maken dus...:sssh:

Bedankt Pasqual ! alleen een band is niet aan mij besteed. Ik haat repeteren in oefenbierhokken/slachthuizen/V&D magazijnen/loodsen/garages/hoerententen/fietsenkelders/wasgelegenheden enz.. (heb ik ze allemaal gehad? ha ha) Even zonder gein, ik heb in veel bandjes gespeeld maar er is altijd wel iets, de één kent zijn partij niet of de bassist komt niet opdagen of de drummer komt later en dan hoor je dat ie alsnog niet op komt dagen allemaal van dat soort dingen steeds maar weer. Daarbij komt dat ik er niks aan vind om steeds hetzelfde te moeten spelen, ik ben meer iemand van "1X spelen en dan nooit weer"

arnoldtims
7 april 2014, 13:40
Als geintje bedoelt maar ik mag het graag horen. Ook mooi om te horen dat je naast je snelle werk dus ook instaat bent om lekker slow te spelen.
Als je de boeren er nog uit kan halen dan houd je een echt mooi stuk over.
Snap dat een bandje niet meer aan de orde is maar ben blij dat je hier nog wel van je laat horen, hetzij alleen of met anderen.
Ik vind je echt een getalenteerde muziekkant.

purplejohn
7 april 2014, 13:49
Kom op Barry, je kan veel beter!! (WHAHAHA) :seriousf:

Nee, zonder dollen, is weer grappig. Wordt waarschijnlijk mijn vakantie-ringtone. Jammer dat de boeren een beetje off-key zijn, maar dat wijten we maar aan de koptelefoon.

Duhsjaak
7 april 2014, 14:41
Kom op Barry, je kan veel beter!! (WHAHAHA) :seriousf:

Nee, zonder dollen, is weer grappig. Wordt waarschijnlijk mijn vakantie-ringtone. Jammer dat de boeren een beetje off-key zijn, maar dat wijten we maar aan de koptelefoon.

Nee, niks jammer dan. Typisch NL.
Als je ergens goed in wilt worden, dan oefen je gewoon zonder mopperen vier uur per dag.
Hoeft niet in een tochtig V&d magazijn, mag gewoon onder de douche, op de plee, zeg het maar.

Een beetje eer ermee proberen in te leggen, s.v.p. Prima basboer, dat dan weer wel.
Vriendelijke groet, Gus

zoldergitarist
7 april 2014, 16:52
Als geintje bedoelt maar ik mag het graag horen. Ook mooi om te horen dat je naast je snelle werk dus ook instaat bent om lekker slow te spelen.
Als je de boeren er nog uit kan halen dan houd je een echt mooi stuk over.
Snap dat een bandje niet meer aan de orde is maar ben blij dat je hier nog wel van je laat horen, hetzij alleen of met anderen.
Ik vind je echt een getalenteerde muziekkant.

"Als je de boeren er nog uit kan halen dan houd je een echt mooi stuk over."
Dat zei mijn vrouw ook al, denk dat ik hem nog een keertje uit ga werken.