PDA

View Full Version : Barry Doedens Feat. Janis Joplin



zoldergitarist
4 april 2014, 19:44
Ik ben met van alles en nog wat bezig op muziek gebied en vond tussen de bedrijven door een vocal track van Janis Joplin. Heb er een bandje omheen gebouwd, tenminste, ik hoop dat het een beetje zo overkomt. Ik heur het wel weer...

https://soundcloud.com/doedens/barry-doedens-feat-janis

Tupelo
4 april 2014, 23:13
Yep, komt over Hillbilly !! Ik word er vrolijk van. :jam:

zoldergitarist
9 april 2014, 07:47
Yep, komt over Hillbilly !! Ik word er vrolijk van. :jam:

Mooi man bedankt !

Duhsjaak
9 april 2014, 21:25
Zelfs de grootste fan mag wel eens iets niet goed vinden, toch?
Nou, en ik ben dus die grootste fan.

Ooit al ik wel eens uitleggen wat mevr. J en ik met elkaar te maken hebben. En dit vind ik eerlijk gezegd aan de dame en aan jou zelf geen recht wordt gedaan. Tot nu toe een uiterst zeldzame dingest.

Eigenlijk heel prettig eens ergens tegen te keer te kunnen gaan.
Post nog maar eens een kloten ding, het bevalt me prima zo.
Vriendelijke groet, Gus

zoldergitarist
10 april 2014, 07:49
Zelfs de grootste fan mag wel eens iets niet goed vinden, toch?
Nou, en ik ben dus die grootste fan.

Ooit al ik wel eens uitleggen wat mevr. J en ik met elkaar te maken hebben. En dit vind ik eerlijk gezegd aan de dame en aan jou zelf geen recht wordt gedaan. Tot nu toe een uiterst zeldzame dingest.

Eigenlijk heel prettig eens ergens tegen te keer te kunnen gaan.
Post nog maar eens een kloten ding, het bevalt me prima zo.
Vriendelijke groet, Gus

Bedankt Gus, er komt nog genoeg rotzooi hoor wees niet bang ha ha ha.

purplejohn
10 april 2014, 10:49
Eigenlijk heel prettig eens ergens tegen te keer te kunnen gaan.
Post nog maar eens een kloten ding, het bevalt me prima zo.
Vriendelijke groet, Gus

Lekker he, Gus? In dat licht vind ik het ook niks, Barry. En wachten we geduldig op de volgende, want iets zegt mij dat we nog niet klaar zijn met elkaar.... Capatch?

zoldergitarist
11 april 2014, 08:17
Lekker he, Gus? In dat licht vind ik het ook niks, Barry. En wachten we geduldig op de volgende, want iets zegt mij dat we nog niet klaar zijn met elkaar.... Capatch?

ieke snap John, vanmiddag stuur ik hem.

zoldergitarist
11 april 2014, 18:29
Lekker he, Gus? In dat licht vind ik het ook niks, Barry. En wachten we geduldig op de volgende, want iets zegt mij dat we nog niet klaar zijn met elkaar.... Capatch?

John je hebt een Privé bericht, sorry!

purplejohn
11 april 2014, 23:44
Te gek, thanx. :rockon:

budje
12 april 2014, 08:52
Hee koel, vroeger deed ik met mijn band ook zoiets, meer country en minder groove (dus qua copyrights zit je veilig haha)

Ik heb wel n beetje het idee dat het wat gehaast is gedaan, en dat de accoordenwisselingen niet altijd op t goede plekje zitten. Met wat extra aandacht en wat meer tijd kan je er volgens mij iets heel erg leuks van maken :)

Prima ideetje dus!

zoldergitarist
12 april 2014, 10:13
Hee koel, vroeger deed ik met mijn band ook zoiets, meer country en minder groove (dus qua copyrights zit je veilig haha)

Ik heb wel n beetje het idee dat het wat gehaast is gedaan, en dat de accoordenwisselingen niet altijd op t goede plekje zitten. Met wat extra aandacht en wat meer tijd kan je er volgens mij iets heel erg leuks van maken :)

Prima ideetje dus!

Wat een bud opmerking zeg..ha ha nee grapje. Het is inderdaad niet met alle geduld in elkaar geknutseld. De bas zit er qua timing ook een paar keer finaal naast. Als ik het spoor los van de rest afspeel lach je je helemaal rot maar in de "mix" valt het niet zo op.
Leuk dat je het toch leuk vind.

Groet Barrie