PDA

View Full Version : Robbert stelt zich voor



robbertoamigo
4 april 2014, 12:55
Hallo allemaal!

Ik ben Robbert en speel nu ongeveer een jaar of 5 gitaar.
Mijn gitaar is een Epiphone Black Beauty custom en hier ben ik super blij mee!

Verder speel ik in een allround coverband en heb ik meedere projectjes lopen naast deze band!

Harry
4 april 2014, 15:17
hoi Robbert, welkom bnij deze gezellige club!

Duhsjaak
4 april 2014, 22:04
Hi R
Omdat de zwarte pieten discussie dit jaar los zal barsten rond 15 november, en een serieuze kans om de grenzen nog hermetisch te sluiten voor dit volk, doe je er bijzonder gedaan nu jezélf bij dit uiterst coulante forum aan te melden met je Black Beauty.

Ze is een beetje bruin geroosterd
Met van die goddelijke billen
Met van die sletterige hakken
Ik zou best wat met haar willen

Dichtte de bard Duhsjaak in een onbewaakt ogenblik en als eerbetoon aan ZoonvanPiet. Ook nu denk ik nog weer even aan hem, en in die zin is het eerbetoon uiterst effectief.

Ik kan alleen maar wensen dat je dezelfde impact zult hebben als ZvP en langer mag meegaan.
In dat kader kan het geen kwaad te melden dat Annie Schmidt (door velen ten onrechte als Annie M.G. genoemd) het ook wel eens fout had.
Annie zei mij toch vooral niet naar mijn moeder te luisteren en dat dan alles goed zou komen.
Laat ik nou denken dat muziek maken topsport is en dat letten op rust en voeding daarom zeer belangrijk is voor de levensduur van een mens....
En laat dat nou precies zijn wat mijn moeder voor ogen had.

Waar slaat dit op, zul je denken?
Als je daar achter bent, zul je merken dat er bij je alias ineens 'senior' staat.
Let maar op. De prachtigste dingen zijn haalbaar hier.
Long may you run.
Vriendelijke groet, Gus


P.S.
Als je mijn stukjes hebt gehad, is de rest van dit forum een eitje. Believe me.........