PDA

View Full Version : Het was leuk jullie gekend te hebben....



Fusion
29 maart 2014, 17:11
...maar als die platendeal komt zal ik jullie wat minder zien :)

http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=882431&songID=12736819

Ben benieuwd of er mensen zijn die dit kunnen waarderen!

Rizz
29 maart 2014, 17:14
ehhhhhhhh.. Ik weet het niet hoor.. En Christian rap? :seriousf:

Cooling down plaatje uit de nineties?

Harald
29 maart 2014, 19:24
Je had die gitaar wel even kunnen stemmen :sneaky:

Laat ik je vooroordeel maar gewoon bevestigen... hier vind ik dus totaal niets aan. Vakkundig in elkaar gedraaid, zoveel plaatjes die precies hetzelfde zijn zonder precies dezelfde noten te gebruken. Het enige onderscheidend vermogen hierin is de titel. Dit is blijkbaar een blijk van je religieuze gevoelens.

Nu wil ik geen discussie over je religie as such. Dat moet iedereen zelf weten. Maar ik ben toch wel benieuwd waarin je het religieuze aspect van deze muziek ziet? Het had voor mijn gevoel net zo goed "Satan works the wall" kunnen heten, om maar eens aan een obscure gewoonte in Amerikaanse discos te refereren.

Specifiek gerelateerd aan de muziek dus, in combinatie met die titel. Nogmaals, het gaat me er niet om om jouw geloof ter discussie te stellen. Ik herken in dit stuk echter werkelijk geen enkele goddelijke vonk. Eerder dan nog de tegenpartij, die alleen maar kan naäpen, maar zelf niets nieuws kan maken. (pin me op die laatste zin niet vast, weet niet waar die info vandaan komt, zou net zo goed uit een horrorfilm kunnen komen... maar die verwijzen in dat soort dingen dan ook weer vaak naar religieuze boeken of de bijbel zelf.)

Duhsjaak
30 maart 2014, 04:30
Bij de post, die je vorige week hebt gedaan, heb ik meen ik opgemerkt dat ik veel meer een liedjes man ben en dat ik ervan uit ga dat alle muziek in wezen bidden is.

Of toch ten minste iets te maken heeft met de manier waarop je je verhoudt tot God.

En er zijn flink wat mensen die geen pest begrijpen waarom ik toch maar bezig blijf met meidenpop/rammelrock en andere randverschijnselen, 'want je bent zo productief, je moet toch ook andere dingen kunnen doen?'

Dat kan ik misschien wel, maar dat wil ik niet want dit is wat ik leuk vind om te doen. Of wat ik nu leuk vind. Dat kan morgen ineens anders zijn.

En misschien vind jij dit wel leuker om te doen dan die van vorige week.
Ik niet.

Ik vond die van vorige week een hoop missen aan kop en staart achtige structuur, maar wel enorm mooie en verrassende momenten hebben.

Dit klinkt als iets waar half NL in 1992 mee bezig was. En voor jou misschien juist net zo'n motivator als 1961 en 1966 voor mij.
Als dat je bedoeling was, vintage correcte muziek uit die tijd, dan is dit een geslaagde poging.


O ja......... succes!!!
Vriendelijke groet, Gus

purplejohn
30 maart 2014, 10:57
Voor mij een beetje Miami Vice -gevoel. Ik vind de teksten wel erg goed, maar weet niet of je het daarmee redt.

Cageman
30 maart 2014, 11:01
Ik heb hier thuis een typisch Perzisch tapijtje liggen, met ergens in een hoekje een foutje in het motief. Naar het schijnt doen de makers van die tapijtjes dat "expres". Tenslotte kan alleen Allah een perfect tapijtje naaien.

In een wat meer passende context is dit misschien de greep naar de appel, ofzo? Als zijnde de greep naar het commercieel succes.

maar als die platendeal komt zal ik jullie wat minder zien


Harald, waar ontbreekt nu nog de religieuze ervaring?

Heb ik gelijk gezegd wat ik ervan vond. :soinnocent: :hide:


;)

Loeters,

Merijn

Ernest01
30 maart 2014, 11:51
Doet mij erg aan 'muziek' van Jean-Michel Jarre denken. Alhoewel hij er meer 'verbuigingen' en
andere elektronische geintjes in stopte.
Wel een beetje eentonig dit nummer, je kunt beter....
En de rap heb ik niet gehoord, misschien op een ander spoor, dat ik niet kan horen.... hmmm.

paulusdeBKB
30 maart 2014, 12:37
Pfoe, ik heb geen idee wat ik hier op moet zeggen. Totaal mijn muziek niet, ik weet niet eens hoe je deze stijl zou moeten noemen. Is dit techno? Je hebt wel alle clichés afgevinkt zoals het hoort in het genre. Dus in dat opzicht: goed gedaan. No mas, please ;)

beruk
30 maart 2014, 14:35
Als de christelijke Armin van Buuren wil gaan worden ben je goed op weg. Het is mijn ding niet.
ik heb meer met dit soort hiphop:

http://www.youtube.com/watch?v=V3bxq2pO_lU
Ja, het is de funk

Fusion
1 april 2014, 10:00
Hahaha, grappige reacties allemaal, dank! Het is geen rap idd, das slechts t label dat ik aan mijn Soundclick pagina moest geven. De titel is gewoon omdat ik een christelijke titel wou meegeven (ik zie muziek nl als een geschenk van boven) en t een uitbundig nummer is, that's it :)

Het is dance denk ik. De bedoeling was om t modern te laten klinken, maar t is idd een beetje een mix van modern met vooral veel jaren 90. En het is best nog lasting om goede dance te maken!