PDA

View Full Version : Ervaren lead/slag stoner/grunge/prog.rock gitarist gezocht (Den Haag)



Hijman
27 maart 2014, 12:07
Hai. Wij zijn op zoek naar een gitarist(e) die voldoet aan bovenstaand. Wij zijn een 4-tal eind 20-ers en begin 30-ers (gitaar, drums, keys, bas) met een eigen studio en eigen nummers (ca 15). Wij zoeken iemand die lekker slepend kan spelen en (ook) zelfstandig eigenzinnige solo's kan uitwerken. Backing voacals is een plus maar niet noodzakelijk. Eigen gear? Lijkt mij wel handig maar ook niet noodzakelijk (staat je wel goed BTW). Leeftijd? Ook niet belangrijk. Wel gezellig als je al bier mag drinken (of nog kan drinken)... maar ook weer noodzakelijk - als je maar steengoed bent. Wat wij spelen is recht toe recht aan. Inspi op willekeurige volgorde is o.a.: Kyuss, Morphine, AIC, QOTSA, Pontiak, Radiohead, Acidking, the national, beck etc.

Ken jij iemand of ben jij iemand die zich hierin kan vinden? Laat je horen.

FNaRK
27 maart 2014, 15:14
luistermateriaal ?

Hijman
28 maart 2014, 11:35
Ik kan wel een ruwe demo laten horen maar kan geen bijlage sturen zo te zien. Als ik via PM wat kan opsturen dan doe ik dat graag. Mischien leuk om te vertellen welke instrumenten we gebruiken: fender roads met big muff aan vox ac 30 '76, korgs en moogs, Faylon versterker aan een aantal goedkope gitaren met een 15tal (overbodig ook...) pedalen oa rat, black arts fuzz, tc flashback, small clone etc. Fender bass aan ampeg, ludwig '70's kit en meer meer meer... gespreid bedje dus

Tristan
28 maart 2014, 12:15
Je hebt een PM. :)

Hijman
30 maart 2014, 17:55
www.soundcloud.com/assassmusic

Hier zijn wat ruwe demo's. Thuisopnames ingespeeld door niet gitaristen. Er is vast iemand die dit beter kan. Deze nummers zijn gemaakt met plug-in gitaren en drums en inmiddels behoorlijk aangepast maar staan nog in onze huidige set en geven een aardig idee van wat wij doen.

wie o wie?!

stevesupreme
13 juli 2014, 22:27
Yoo , zijn jullie nog steeds op zoek ? heb jullie demo's geluisterd en daar kan ik me heel erg in vinden!
ik ben steef uit zaandam (wel een eind weg maarja.) 21 en speel ongeveer 4-5 jaar gitaar .
ik speel naar invloeden van QOTSA , Truckfighters , kyuss , fu manchu.

Als jullie een keer willen jammen ofzo .. Laat maar weten !