PDA

View Full Version : Overnieuw aangemeld...



Robert Lottmann
22 maart 2014, 23:30
Mensen,

Het is al jaren geleden dat ik mijzelf hier ooit heb aangemeld en inmiddels het wachtwoord vergeten ben.
Omdat ik Hotmail ook al enkele jaren niet meer gebruik heb me maar opnieuw aangemeld.
Mijn naam is Robert en ik gitaar ook zo nu en dan voor publiek.

Mvg...

Duhsjaak
23 maart 2014, 07:24
Hi Robert
Geen hotmail meer? Waar moeten je fans dan hun slipjes naar mailen.
Ik weet niet of ik dit wel zo'n handige move vind.

En jij gaat ervan uit dat je ook op het manlijk deel (ja.... echt) van GN zo'n onuitwisbare indruk hebt gemaakt dat wij nog precies van de hoed en de rand weten.

Ehm.... niet eerlijk gezegd. Je ziet dat ik nog maar betrekkelijk kort geleden mee mocht gaan doen. Dus ik zou het wel een mooie gedachte vinden als je de moeite zou willen nemen iets meer te vertellen.

In je up/in team verband/akoestisch/elektriek/in de kroeg/in de HMH/hoeveel snaren etc.
Wie zei er dat alleen vrouwen nieuwsgierig zijn?
Ik heb daar nooit een geheim van gemaakt dat ik nieuwsgierig ben, maar dat weet jij dan weer niet hè?
Welkom.
Vriendelijke groet, Gus

grayfink
23 maart 2014, 09:34
Welkom! Ik vind overnieuw een raar woord, maar het schijnt wel goed te zijn. https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/overnieuw-opnieuw-over

Duhsjaak
24 maart 2014, 22:04
In 't woeste westen wordt toch een subtiel onderscheid aangehouden.

Opnieuw
Als in iets bijna abstracts: opnieuw bellen. Vaak terugbellen genoemd. Keloel, zoals de beroemde trainer dat noemde. Opnieuw afspraken maken.

Overnieuw
Als in iets mechanisch/werktuigelijk: de deur moet overnieuw worden geschilderd.

Of ik namens het hele woeste westen mag spreken zal zeker blijken uit de volgende reacties.
Maar in Amsterdam, het meest woeste van alle woeste westen, geldt dit onderscheid toch wel.

Maar in een deel van NL, waar zelfs de trema is wegbezuinigd, zou dat weleens anders kunnen liggen.

Praat mij maar bij!
Vriendelijke groet, Gus

Rozemarijn
26 maart 2014, 12:47
Amsterdam het meest woeste van het woese westen? Ik moet even grinniken hoor. Amsterdam is zn kloten al een tijdje kwijt. Affijn totaal offtopic. Ik zeg opnieuw welkom!

Duhsjaak
26 maart 2014, 21:35
...................

Of ik namens het hele woeste westen mag spreken zal zeker blijken uit de volgende reacties.
Maar in Amsterdam, het meest woeste van alle woeste westen, geldt dit onderscheid toch wel.

Praat mij maar bij!
Vriendelijke groet, Gus


Niet dus.
Volgens R. dan.
Wie volgt?

Bij de weg, R. weet alles van ehm Amsterdamse ballen? Hoop dat je me niet bijpraat, nu ik er even over denk. Smiley? Nee, niet modern genoeg. Een beetje Facebook achtig. Dat heeft zijn beste tijd gehad.
Vriendelijke groet, Gus

nickofzo
26 maart 2014, 23:50
Gus, heb je ergens een dik boek waar jij al je reacties in zet?
Ze zijn stuk voor stuk geniaal.

Daarnaast een hartelijk welkom Robert!