PDA

View Full Version : Ik krijg een 5150!



Negative K3 fan
4 juli 2003, 19:53
De deal is nu helemaal rond, zondag krijg ik een echte gave peavey 5150 combo!!!11 ik zat al heel lang te wachten op een mooie deal! En dit is hem, een 5150 wordt vanuit volendam naar mij gebracht, all in voor minder dan 700 euro!

Ik weet er al het een en ander vanaf maar tips, opmerkingen, ervaringen, afzeikpogingen, kritische geluiden en flamewars (:)) zijn natuurlijk altijd welkom!

Barret Wallace
4 juli 2003, 19:55
You lucky bastard gefeliciteerd 8-) 8-) ~~!

Hey maar je zou er toch de hele vakantie voor werken ofzo?

hoe kom je nu opeens aan de dough dan, heb je je ouders zeker lief aangekeken :cool:

gerrekat
4 juli 2003, 19:57
gefeliciteerd, zijn erg leuke bakken!

Negative K3 fan
4 juli 2003, 19:57
jep, mn ouders financieren 250 mee.... en ik heb a l 3 weken werk erop zitten

ga nog 4 weken werken want er moet ook nog een agile+bill lawrence 500XL komen en nog wat geld overhouden voor "andere dingen" na de vakantie

iam
4 juli 2003, 20:31
gefeliciteerd neg k 3 :dance:

guitar
4 juli 2003, 22:42
Je vroeg om een tips:

Koop een noise-gate. Het schijnt dat die 5150 nogal ruizen op hogere gainstanden. Een Noise-gate in de fx-loop zal dit probleem moeten oplossen.

Trouwens nog gefeliciteerd met je mega vette amp! 8-)

Wilson
4 juli 2003, 22:46
Ik wil ook zon ding!!!!!!!

Negative K3 fan
4 juli 2003, 22:49
nopise gate ligt nog eventjes buiten budget, maar ik zal het in mn achterhoofd houden voor dee lange termijn.

koen_V
4 juli 2003, 23:10
proficiat man!!

sash
5 juli 2003, 00:05
Eindelijk een echte amp! Gaaf man!

RadiuS
5 juli 2003, 00:24
tof hoor :amp:

Ic3gl0vE
5 juli 2003, 00:48
betekent dat nu dat we hier minder last van je gaan hebben?
Als ze je dan je dorp uitschoppen wegens geluidsoverlast ben je in hengelo NIET welkom, ok?


veel plezier met je 5150

sash
5 juli 2003, 01:43
Er is toch ook nog een heel klein Hengelo wat daar ook in die regio ligt?

Negative K3 fan
5 juli 2003, 02:20
ligt in gelderland dachtik, daar worden altijd die motorcross wedstrijdedn gehouden. maarja... hengelo in overijssel vind ik toch maar een kutstad (no offence).

shredneck
5 juli 2003, 12:47
Heersend! Die combo heerst hard. Ik heb de top,de eerste versie en ik vind het ruisen hard meevallen. Eigenlijk produceert ie niet echt veel ruis vergeleken met de enrome hoeveelheid gain die je kunt gebruiken.Ik wed dat je eerst met de gain knop op standje 6 tot 8 speelt en daarna steeds minder gaat gebruiken. Ik speel tegenwoordig met de gain op 4 zonder gate, dat is ruimschoots voldoende gain voor bv Soilwork/COB etc.
Het lead kanaal is favoriet, het rythmkanaal gebruik ik als clean kanaal, met een beetje instellen klinkt dit kanaal toch aardig ok.

Succes en veel speelplezier gewenst enne....pas je wel op met de resonance knop? Die kan aardverschuivingen veroorzaken!!!!

BLOK182
5 juli 2003, 12:50
Ik meen dat er manieren zijn om het clean beter te laten klinken, iets met warmer biassen ofzo? Verder is het een retestrakke bak, heb een keertje de top gecheckt, stoer hoor! Enne, wat ga je met je Gorilla doen?

Bins
5 juli 2003, 13:51
Spam: hey man, ik heb hier nog een Bill Lawrence voor je liggen. Kopûh?? :)

Negative K3 fan
5 juli 2003, 14:03
Nee, ik koop al via allie

en over die bias problemen, dat heeft alleen dee head versies. Combo's hebben de bias heet genoeg om crossover distortion te voorkomen. Verder denk ik nog dat ik een kleine mod ga doen: de reverb van de footswitch halen en ipv die knop een switch tussen clean en crunch van het eerste kanaal te wiren om zo 3 kanaaltjes te creeeren, reverb hoef ik toch niet te schakelen, staat altijd zo rond de 2,5 bij mij.

die gorilla ga ik houden voor het geval dat ik ooit in een band ga belanden dan kan deze in de oefenplek staan zodat ik niet hoef te slepen etc, want hij gaat wel hard genoeg.

Ik verwacht wel dat ik mijn Jekyll&Hyde ga verkopen c q. omruilen omdat mijn distortion toch wel goed genoeg is en ook met die gorilla gebruik ik alleen ded boost functie van de ts clone die erin zit. Dus ik ga hem zeer waarschijnlijk ruilen tegen een goed boost/od pedaal, een DD-6 of iets anders leuks.

En shredneck ik zal zeker voorzichtig zijn met de resopnance knop omdat we hier houten vloeren hebben :D

maarten
5 juli 2003, 15:58
woei gefeliciteerd!

idd, dat ruisen valt enorm mee en die resonance knop is helemaal de bomb, als je je sound wil VOELEN, moet je die goed gebruiken hehe :wink:

sash
5 juli 2003, 16:00
die gorilla ga ik houden voor het geval dat ik ooit in een band ga belanden



Goed zo je verkleint je kansen met het woord ooit. Nu nog een n voor ooit en de wereld is een heel stuk blijer :D

josh.vandenberg
5 juli 2003, 18:03
Ik heb dat combo ook gehad,als je op het crunchgeluid je gitaarvolume terugdraait cleant ie echt heel mooi op.Veel beter dan de top.Zo'n schakelaar zou ik er ook op zetten.Nog een tip.De oudere versies hebben 1 handgreep,de nieuwe hebben er ook 2 aan de zijkant.Die zou ik wel bij ARK bestellen,want het gewicht is echt heel serieus.Verder klint de combo op opnames echt heel erg goed.Ik heb er een tijd Celestion G 12 H 100 speakers in gehad,die klinken iets breder,maar ik heb het later wweer terug veranderd.Succes

marc_o
5 juli 2003, 18:30
Eindelijk iets goeds dan Lennart. Heb er zelf ook 2 jaar mee gespeeld, met de combo dan.
Volume is echt monsterlijk, was gewoon asociaal.
In tegenstelling tot wat de meesten beweren vind ik de clean van de combo best acceptabel, maar het mooiste geluid is wel kanaal 1 op de crunch-stand zetten en 'm met de volumeknop van je gitaar of met een goed volumepedaal, waar je een minimumstand op kunt vastzetten clean maken en opendraaien voor een goeie ritmebeuk. Lead gaat natuurlijk tot aan de hel en weer terug, helemaal top.
Maar gooi er a.u.b. geen noisegate op, dat zijn wel van die rukdingen....ze zuigen teveel weg, een amp mag best was hissen en ronken, hoort er allemaal bij, anders moet je maar digitaal gaan klooien.
Veel plezier ermee en, (het grote nadeel aan deze combo) SUCCES MET JE RUG!!!

Ic3gl0vE
5 juli 2003, 19:12
Er is toch ook nog een heel klein Hengelo wat daar ook in die regio ligt?

dat ligt meer in de buurt van arnhem/nijmegen/doetinchem.

Negative K3 fan
5 juli 2003, 19:29
hehe, voorlopig hoef ik hem niet al te veel te verslepen, hoeveel kilo is dat ding nu?

Maar als ik hem moet gaan verslepen zorg ik voor roadies of mn handige vader die er een karretje oid bij maakt!

sash
5 juli 2003, 19:31
Flightcase met wieltjes kicken ass! :D

BLOK182
5 juli 2003, 20:08
hehe, voorlopig hoef ik hem niet al te veel te verslepen, hoeveel kilo is dat ding nu?

Maar als ik hem moet gaan verslepen zorg ik voor roadies of mn handige vader die er een karretje oid bij maakt!
Dan koop je bij Gamma een verhuizersplankjemetwielen (hondje) en dan doe je er flink schuim op voor het dempen en dan kan je ermee rondkarren. Of je maakt zelf iets.

Negative K3 fan
5 juli 2003, 20:17
zoiets had ik ook in gedachten

veel mensen hier hebben hem gehad trouwens... Waarom hebben diegenen hem weer verkocht? Niet tevredeen met de mogelijkheden oid?

josh.vandenberg
5 juli 2003, 23:51
Gewicht plusminus 45 kilootjes.

JV
6 juli 2003, 03:10
Spam: hey man, ik heb hier nog een Bill Lawrence voor je liggen. Kopûh?? :)

hoeveel? toch wel een l-500xl?

skabouter
6 juli 2003, 12:38
ja dude, van harte !!
na al die tijd mijn domme vragen beantwoornden over amps (die ik dan zelf koop) en jij nog steeds met je kutampje zit verdien je een 5150 !
GEFELICITEERD :cool:

Swan
6 juli 2003, 13:10
cool man !
ik hoop er dit jaar ook een te kopen :D

V!N
6 juli 2003, 13:42
Ik zou het een fantastisch gebaar van je vinden als je nu na je 5150e post hier weggaat.

Mochten we in de oudere threads een bericht van je tegenkomen (kans is aanwezig) zien we dat je in totaal 5150 posts hebt gemaakt en denken we "He, da's waar ook, hij heeft een 5150 !"

Er is geen betere manier om je te herinneren dan dat. :)

Duss .. daaaag K3 !

sash
6 juli 2003, 13:45
hehe, voorlopig hoef ik hem niet al te veel te verslepen, hoeveel kilo is dat ding nu?

Maar als ik hem moet gaan verslepen zorg ik voor roadies of mn handige vader die er een karretje oid bij maakt!
Dan koop je bij Gamma een verhuizersplankjemetwielen (hondje) en dan doe je er flink schuim op voor het dempen en dan kan je ermee rondkarren. Of je maakt zelf iets.

Niet te veel rondkarren in ieder geval en over wat ruwere stenen zeker NIET rijden. Kheb het al een paar keer meegemaakt dat ik de volgende dag m'n amp aanzette en geen geluid kreeg. Dan keek ik achterin en zag ik dat er een buis uitgeflikkerd was. Moet je niet te vaak hebben :)

Baker
6 juli 2003, 13:49
ligt in gelderland dachtik, daar worden altijd die motorcross wedstrijdedn gehouden. maarja... hengelo in overijssel vind ik toch maar een kutstad (no offence).

No offence? wat is het dan wel? een compliment ofzo?
tsgg, dat zeg je toch niet man.

Negative K3 fan
6 juli 2003, 14:22
ik ebdoel daarmee dat ik niet alle inwoners kutvind en dat ik (bijvoorbeld) 1c3gleufje niet heb beledigd.

maarja

PICAHZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

http://home.zonnet.nl/spit23/5150.jpg

hij is geweldig hoor! de footswitch was die kerel alleen vergeten, maar die stuurt hij nog wel. en de eiondbuizenbuizen hebben een behoorlijke blauwe walm, maar voorlopgi geen centjes voor een retube, maar hij doet het er wel om, en neit zon klein beetje ook. Jammer dat het hieronder nu rijdag is dus ik kan de post gain niet op 1 of hoger zetten, maar dat komt vanavond/vannacht nog wel :evil:

en v!n ik wil na mn 5150e post wel weggaan met deze nick, maar dan ga ik gewoon verder met een andere natuurlijk :)

hoofd
6 juli 2003, 14:22
Maar hij heb wel gelijk...kwas 'r laatst, 'twas echt ruk daro...

sash
6 juli 2003, 14:51
Zeker een bandit met een 5150 sticker :D

Cool ding man!

Ic3gl0vE
6 juli 2003, 15:47
Maar hij heb wel gelijk...kwas 'r laatst, 'twas echt ruk daro...

maar rukken is toch je favo hobby?

En tja.. Hengelo is gewoon lelijk en het zit onlogisch in elkaar op sommige plekken en je moet een uur wachten bij ELK stoplicht. En nou niet zeggen dat het verkeerslichten zijn want je moet overal STOPPEN dus dan is het wel een STOPLICHT.

Maar goed ik vermaak me hier wel en ik wil hier eerlijk gezegd ook niet weg.

Negative K3 fan
6 juli 2003, 15:53
achja, in hengelo heb je stoplichten, in haaksbergen rotondes, iedereen die wel eens in haaksbergen is geweest weet wat ik bedoel, als je vanaf ded hengelosestraat komt en naar mjijn huis wil (prutseindje) moet je ov er minstens 4 fucking rotondes!

V!N
6 juli 2003, 16:16
en v!n ik wil na mn 5150e post wel weggaan met deze nick, maar dan ga ik gewoon verder met een andere natuurlijk :)

Hm, dat niet helemaal mijn idee .. :wink: Blijf dan maar onder je herkenbare naam als het echt moet. Maak wel iets leuks van je 5150e post en maak hier een screenshot van.



Ik mis eigenlijk Wilson nog in deze thread, die kwam laatst met de heldere opmerking dat Ed van Halen in zijn latere tours soms ook wel eens over een 5150 speelde. :wink:

Swan
6 juli 2003, 16:51
hoe zit het met t volume van dat ding? is er op slaapkamerniveau over te spelen of klinkt t dan prut?

Negative K3 fan
6 juli 2003, 17:16
ik heb hem alleen nog maar op slaapkamer niveau gehad dus ik kan er eigelijk niet veel voer zeggen :(

Swan
6 juli 2003, 17:50
maar hij klinkt dus wel ok op slaapkamerniveau? wel goed te gebruiken ?

Janneman
6 juli 2003, 22:35
Ik heb zelf de top versie van 120 watt en zelfs deze klinkt op slaapkamer niveau okee. Komt omdat de gain door de voorversterker gecreeerd wordt en dan maakt het volume verschil maar beperkt uit. Harder is natuurlijk wel vetter.... :lol:

Trouwens nog gefeliciteerd met ja aankoop. Als je een grotere wilt moet je het maar laten horen. Ik bied hem nog niet actief aan, maar als iemand hem wilt hebben......

Negative K3 fan
6 juli 2003, 23:16
ik hevb hem net eventjes op tioen gehad 8-)

dik scheuren, vooral de clean klinkt erg mooi op vol volume, krijg je een kleine beetje eindbuis overstruing, heeft veel headroom hij begint pas echt te vervormen op standje negen master volume met standje 4 pre...

op tien met het lead kanaal resulteerde in enorm veel feedback en je moet je pre amp gain een heleboel terugdfraaien anders wordt het heel modderig etc.

crunch klinkt voor mij het lekkerste met master volume op 7 voor een echt marshall geluidje.

Swan
6 juli 2003, 23:19
werd je toen niet doof?

Negative K3 fan
6 juli 2003, 23:20
nah viel wel mee....

DUS EdJ OM ONS OUDE ODNERWERP MAAR EVEN OP TE HALEN 60 WATT BUIZEN OP TIEN IS NIET ZO HEEL ERG HARD AHAHAHAHA helemaal het clean kanaal op standje tien was nog best te doen eigelijk.

enige wat me best wel tegenvalt is dat de eq (low mid high) het geluid niet zoveel beinvloeden als ik zou willen. Je hoort wel verschil, maar het is slechts minimaal, helamaal bij de low knop.

shredneck
6 juli 2003, 23:42
mja, dat ervaar ik ook met de top. echter, als je wat langer met de combo speelt ga je wel degelijk een bruikbaar bereik horen van de eq sectie, maar radicaal tweaken is er niet bij. voor de echte holle scooped thrashmetal geluiden moet je nog een externe eq nemen vrees ik. maar na verloop van tijd gebruik je ook die niet meer omdat de sound van je 5150....DE BALLEN UIT JE BROEK BLAAST!!!!!! ...arghl....

maarten
7 juli 2003, 07:38
precies, de 5150 is een vrij monotoon ding, maar de basistoon is wel erg goed. dus dat maakt veel goed.
De toonregeling in combinatie met de resonance en presence is trouwens wel van vrij grote invloed.

vooral de mid heeft veel invloed en teveel resulteert bij mij hier in een veel te opdringerig geluid. maar als je verzuipt in de band heb je hem juist hard nodig!

ik heb laatste week nog eens al mijn knoppies goed gezet en hij klinkt nog vetter nu en dat op een zachter niveau. :D

Phyrexian
7 juli 2003, 09:59
Zaterdag zag ik op Graspop zowel Arch Enemy en The Haunted met 5150's (de heads, soms was het de II, meestal versie I) spelen en de sounds waren fenomenaal... dit even terzijde ;)

Ic3gl0vE
7 juli 2003, 10:40
The Haunted klinkt op de cd The haunted made me do it niet zo lekker vind ik...

Phyrexian
7 juli 2003, 11:37
The Haunted klinkt op de cd The haunted made me do it niet zo lekker vind ik...

Ik vind het toch een serieus vette sound hoor...

Swan
7 juli 2003, 11:45
ik moet er 1 :evil:

Negative K3 fan
7 juli 2003, 12:09
precies, de 5150 is een vrij monotoon ding, maar de basistoon is wel erg goed. dus dat maakt veel goed.
De toonregeling in combinatie met de resonance en presence is trouwens wel van vrij grote invloed.

vooral de mid heeft veel invloed en teveel resulteert bij mij hier in een veel te opdringerig geluid. maar als je verzuipt in de band heb je hem juist hard nodig!

ik heb laatste week nog eens al mijn knoppies goed gezet en hij klinkt nog vetter nu en dat op een zachter niveau. :D

Ja, die resonancec en precense knoppen veranderen wel erg veel aan je geluid, vooral ded presencee, maar die moet je niet op tien zetten want dan krijg je een enorm kut geluid, helemaal in combinatie met te veel gain. Klinkt het ongeveer zoals de opnames van Bosch (no offence richting bosch, vind het gewoon niet mooi).

maarten
7 juli 2003, 16:52
precies...

eerst had ik de presence wat meer open omdat ie op zacht niveau dof klonk, maar ik heb wat aan de eq veranderd en t klinkt nu geweldig

mijn setting van lead kanaal dan is pregain: 8 low:6,5 mid:3 high:8
post gain: tsja das heel gevoelig ergens tussen 0 en 1
resonance 5 presence 3


maar t zal bij jou wel totaal anders klinken met die bias, en andere speakers, ik heb em aan 4x12 hangen..

Negative K3 fan
7 juli 2003, 17:32
pregain met lead kanaal op 8? Dat vind ik zelfs voor de low gain input al vrij v eel, tenzij je moderne/extreme metal speelt. ik heb net even wat proberen op te nemen, ik zal het proberen up te loaden voor de liefhebbers

Swan
7 juli 2003, 17:50
laat horen dat ding :evil:

Negative K3 fan
7 juli 2003, 17:51
ik heb een s tukje opgenomen, allemaal verschillende unchianeds met verschillende gain settings (en minieme eq verschillen), over het algemeen stond de bas rond 6 zes, mid rond de 4, treble rond ded 7, resonance 8, presence 6. Het allerlaatste stukje heb ik gespeeld met maartens settings gebruikmakend van de high gain input. In het begin heb ik de low gain input gebruikt en op 1.49 ga ik over op de high gain input.

verder is het gitaar recht in de amp met reverb op 4, in cooledit heb ik er een bas boost overheen gegooid omdat de mic geen geweldige bas response geeft/heeft.

file is mp3pro, dus als het kut klinkt ligt het daaraan en let ook niet op mn spel.

http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000093281_000008701.mp3

Ic3gl0vE
7 juli 2003, 17:54
Ik vind het toch een serieus vette sound hoor...

Klinkt heeeeel dof en te lomp vind ik, of ligt dat aan de mix? Want ik vind sowieso het totaalgeluid op die cd nogal bagger

Swan
7 juli 2003, 19:09
klinkt wel ok...jammer dat elk stukje zo kort is
zou je op de vetste sound (meest gain etc) wat slayer of sepultura ofzo willen opnemen? :cool:

Negative K3 fan
7 juli 2003, 19:14
als jij me powertabs geeft speel ik alles wat binnen mn bereik ligt :)

lupoloco
7 juli 2003, 19:30
ditte :)

http://www.mxtabs.net/tab_versions.php?path=Guitar,m,795,Megadeth,Holy+W ars,3422

Swan
7 juli 2003, 19:32
ja of gewoon wat gepalmmute en powerchords ofzo..iets heavies ;)

Negative K3 fan
7 juli 2003, 19:36
geef me dan iets concreets...

lupoloco
7 juli 2003, 19:46
awel
zie die link hierboven he

Timmer
7 juli 2003, 19:47
Klinkt ondanks de mic toch wel okee hoor. Damn ik moet ook een nieuwe amp...

Iets concreets om te spelen? BLACKENED !!! :speed:

Swan
7 juli 2003, 21:29
Sepultura - Propaganda 8-)

maarten
7 juli 2003, 23:51
pregain met lead kanaal op 8? Dat vind ik zelfs voor de low gain input al vrij v eel, tenzij je moderne/extreme metal speelt. ik heb net even wat proberen op te nemen, ik zal het proberen up te loaden voor de liefhebbers

tsja, dan klinkt ie zo lekker chunky.. maareh ik zet em ook wel vaker minder door gebruik te maken van mn volumeknop snappievous?

klinkt leuk, wat je opgenomen hebt.. je hebt duidelijk meer hoog in je sound maar ik probeer morgenmiddag es jou settings..

Negative K3 fan
7 juli 2003, 23:54
ik hou wel van een beetje scherpte, snijdt er lekker door. Maar ik moet nog een beetje wennen aan de 5150 en nog de juiste settings proberen te vinden, ik heb nog geen perfecte setting gevonden.

Gebruik jij trouwens als je clean s peelt wel of niet de bright functie?

Ik wel, anders klinkt het te donker/jazzy, ik hou meer van iets sprankelends.

maarten
7 juli 2003, 23:59
ja ik gebruik de bright functie.. t clean kanaal is zo droog als gort dus t kan elke *sparkle* gebruiken die er te krijgen is.. zeker omdat ik geen reverb heb...

altijd als ik wat opneem hier (kutmic) dan klinkt het zo dof, maar ik zal morgen wel es wat opnemen met jou settings en de mijne..

welke pickups en gitaar gebruik je?

Negative K3 fan
8 juli 2003, 00:05
een "custom" basswood gitaar met een high output p90 (stuk hogere output dan gemiddeelde humbuckers, schreeuwt als een tiet).

shredneck
8 juli 2003, 00:21
Ik ben toch echt gecharmeerd van de emg/5150 connectie. Een kennis van me op een ander forum wees me erop, hij heeft een 5150 die ,net als de mijne, gevuld is met sovtek wxt's. Ik had al een Lpstandard met emgs en een jcm800 en speelde daar veel ZakkWylde stuff mee. Maar om nou die axe in de 5150 te prikken? Dat was nog niet in me opgekomen, want tja, high gain amp en high gain pickups..dat moet wel een kuttone geven...


WRONG!

Strakker dan dit wordt het niet. Oppassen met de hoeveelheid gain, that's all.
Ook een OBL geeft niet zo'n transparante,strakke en vette sound in die 5150. Ik heb een Gibson u2 gehad met obl's en die in de 5150 gestoken....dat was mij te fuzzy.

Neg k3, have fun, die amp is GOED!

Ic3gl0vE
8 juli 2003, 00:26
zeker omdat ik geen reverb heb...


zit er geen reverb op een 5150? :o

Negative K3 fan
8 juli 2003, 00:34
wel in de combo

maarten
8 juli 2003, 00:35
neen, niet op de mijne hehe

shredneck
8 juli 2003, 00:38
Reverb vind ik niet echt nuttig op de 5150. Maakt je sound wel breder, maar ook wat "sloppy". Ik hou van een strakke bak herrie! 8-) :-D

Negative K3 fan
8 juli 2003, 00:46
de reverb op de combo is heel erg genuanceerd maar maakt je geluid toch brbeder.

shredneck
8 juli 2003, 00:53
cool. ik heb je aangemeld in mijn msn, om over de 5150 te lullen etc.

Ik ga nu pitten, later!

Negative K3 fan
8 juli 2003, 00:57
heb je me net op het verkeerde adres aangemeld :D

sash
8 juli 2003, 02:11
Op 10?! Bizaaaar! :) Ben benieuwd hoe ie klinkt.

PeArLjAm
8 juli 2003, 09:16
lennart gefeliciteerd met je amp, eindelijk een echte :lol: NIet echt voor mijn stijl maar verder een goeie versterker denk ik. Veel plezier ermee en niet teveel herrie maken aub, dat is zo zielig voor de arme mensjes in haaksbergen.. :razz:

Swan
8 juli 2003, 13:54
geen reverb op de head? :-?

Negative K3 fan
8 juli 2003, 15:28
Op 10?! Bizaaaar! :) Ben benieuwd hoe ie klinkt.

klinkt goed, heel veel clean headroom, zelfs met master op tien heeft de clean maar een kleine breakup en niet zoals op jouw pro een dikke od.

Barret Wallace
8 juli 2003, 17:58
dude koop een goede mic

die mp3 zuigt stinkende vagina's

Ic3gl0vE
8 juli 2003, 18:36
dat is zo zielig voor de arme mensjes in haaksbergen.. :razz:

die zijn sowieso zielig aangezien ze bij lennart in de buurt wonen