PDA

View Full Version : Sander van de Kerkhof



Sander van de Kerkhof
21 maart 2014, 17:28
Ok even kort voorstellen dus.
Ik ben Sander van de Kerkhof, 32 jaar en woon in Helmond.
Ik speel ongeveer 12 jaar gitaar en de laatste 3 in een coverband genaamd Wood 88.
Ik ben ook veel bezig met zelf muziek schrijven en opnemen met Cubase 7.
Wat gear betreft heb ik totaal geen verstand van al die versterkers en pedalen en dat is ook voornamelijk de reden dat ik hier ben.
mocht je nog iets willen weten vraag het me gerust. :)

Duhsjaak
22 maart 2014, 06:20
Hi Sander
Verbeeld ik het me of komen er in verhouding veel Limburgers tot het maken van muziek?

Volgens het oude bijgeloof (uit ellende maak je het mooiste deuntje) zou het leven in Limburg daartoe aanleiding geven.

Dat lijkt mij voldoende bewijs dat het bijgeloof bij de vuilnisbak kan.
Welkom dus.

Vriendelijke groet, Gus

beruk
22 maart 2014, 10:01
Gus, gozer. Helmond ligt in Brabant. En ja ook daar veel muzikanten. Heeft met de katholieke roots te maken. Onze warme band met St Cecilia is hier de oorsprong van daarom vandaag:

http://www.youtube.com/watch?v=5AGUGdLj3Vo


Oh, welkom Sander.
Pedalen hm? Er zijn er die er alles vanaf weten. En openlijk uitkomen voor hun niet te stelpen behoefte aan het aanschaffen van en knoeien met deze toverdoosjes.
Ik speel al mijn leven zonder toverdoosjes, vermits vrouwen niet als zodaning te kwalificeren zijn...

elena75
22 maart 2014, 13:45
Welkom hier :)

Duhsjaak
23 maart 2014, 07:28
Oeps!!!
Beruk heeft natuurlijk gelijk.
Maar goed dat ik je niet eerst ben gaan opzoeken. Was ik nu nog verdwaald geweest.
Nou ja, was ik mijn nicht gaan opzoeken.
Die woont ook in Limburg, geloof ik. Ik ga steeds meer twijfelen.

En wat een leuke keus Beruk! Purcell vind ik prima te pruimen, ondanks klassiek.
Hij is fijn!
Vriendelijke groet, Gus